Piotr B.

Piotr B. Dyrektor Sprzedaży i
Marketingu

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Hej

Sam jestem w podobnej sytuacji...proponuje zwrocic uwage na kwestie zaplecza socjalnego (opieka lekarska, szkolenia, mozliwosci rozwoju-sciezka kariery, godziny pracy (czy nadgodziny sa platne jesli zajdzie taka potrzeba), forma umowy o prace...

Powodzenia!
Hubert Keller

Hubert Keller MICE & Tourism
Manager,

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Piotr Bartnikowski:
Hej

Sam jestem w podobnej sytuacji...proponuje zwrocic uwage na kwestie zaplecza socjalnego (opieka lekarska, szkolenia, mozliwosci rozwoju-sciezka kariery, godziny pracy (czy nadgodziny sa platne jesli zajdzie taka potrzeba), forma umowy o prace...

Powodzenia!

Pracując w branży hotelarskiej musisz się z tym liczyć ,że nadgodziny i spędzanie dnia i nocy w hotelu pozatym praca w dni w których cały naród wypoczywa to nieodłączny element pracy hotelarza :) ,a na płatne nadgodziny raczej niema co liczyć.
Najlepiej się umówić na jakąś formę prowizji (procent od grup,prowizje od sprzedaży itp..)
Te kilka procent ze sprzedaży plus podstawa i dodatkowo czerpanie przyjemności z pracy w jednej z piękniejszych i pasjonujących branż przemysłu jaką jest turystyka, może w małym stopniu rekąpesować całe dnie spędzone w hotelu .;)
Pozdr
PowodzeniaHubert Keller edytował(a) ten post dnia 27.04.08 o godzinie 12:24

konto usunięte

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Witaj Hubert,
Nie do konca sie z toba zgodze a poza tym nie stasz ludzi :)

Hubert badz my szczerzy jesli pracujesz w marketing lub sales bo sa to dwie rozne rzeczy tak na prawde nie musisz pracowac 365 dni w roku a tym bardziej w swieta. Obydwa te dzialy za bardzo lukratywne i z regoly nie lubialne przez inne dzialy hotelu typy: recepcja, tylko i wylacznie dla tego ze nie ma nocnych zmian, sa w miare normowane godziny pracy, sa bonusy (przynajmniej w sales) a do tego wychodzi sie na mile spotkania z klietami.

Tak poza tym do Lidi i do Piotra, to na pewno powinnyscie negocjowac jak najlepsze zaplecze socjalne oraz forme umowy.

Pozdrawiam,

monika
Dorota Krzyk-Kidybińska

Dorota Krzyk-Kidybińska pasjonat hotelarstwa

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Witam,
radzę się dogadać od razu w ten sposób,że jeżeli np.musicie być obecni w weekend na imprezie którą koordynujecie-to w zamian dostajecie np.dzień lub pół dnia wolnego.No i dowiedzcie się czy macie zagwarantowany posiłek w czasie pracy-w hotelach to bardzo często spotykane świadczenie.

Dowiedzcie sie także,jakie dokładnie zadania wchodzą w Wasz zakres obowiązków-ponieważ marketing w hotelu a w firmie np.FMCG to całkiem inna bajka:)

Pozdrawiam i życzę powodzenia:)Dorota Krzyk edytował(a) ten post dnia 28.04.08 o godzinie 08:38
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Lidia ma propozycje przejścia do marketingu hotelu w sieci hotelarskiej więc w tym przypadku nie ma raczej niebezpieczeństwa wymieszania zakresu jej obowiązków z działem sales i/lub conference&banqueting, podejrzewam że będzie czuwała nad formami reklamy i PR.

W obiektach niesieciowych często jako marketingowiec jest się wszytkim 24h.

Więc pytajcie dokładnie ;-)
Ewa Miąsko

Ewa Miąsko Dyrektor/Właściciel

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Kazdy ma troszke racji.
Chociaz jest to praca specyficzna.
No i moze warto zwrocic uwage na to, iz szczególnie w hotelach sieciowych, przynajmniej w nasyzm kraju niestety dział sprzedazy kuleje... czesto nie koordynujac pracy z innymi działami, tak jakby kazdy własnie sie nie lubił i kazdy zamiast pracować na wspóne dobro pracuje oddzielnie... rywalizujac o wszystko. Co z punktu widzenia klienta, ktory cos niecos o tym wie, widac od razu i nie dziala to na korzysc hotelu...

Co do posiłkow to jest bardzo indywidualne i mysle ze nie jest miel widziane pytanie czy bede dostawac obiady, to lekka przesada, mozna raczej wynegocjowac to pozniej, jako dodatek, ale nie jest to najwazniejsze. W wiekszosci prac samemu sobie przynosisz sniadanie do pracy...

Co do nadgodzin, to w tej branzy niestety rzadko beda platne. Wazne by otrzymac niezła podstawe plus prowizje. Warto jednak zwrocic uwage ze na poczatku bedzie maly ruch w hotelu to i prowizja bedzie mniejsza, ale z czasem moze byc dosc spora.

Tak czy inaczej powodzenia.
Dorota Krzyk-Kidybińska

Dorota Krzyk-Kidybińska pasjonat hotelarstwa

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Ewa Miasko:
>
Co do nadgodzin, to w tej branzy niestety rzadko beda platne. Wazne by otrzymac niezła podstawe plus prowizje. Warto jednak zwrocic uwage ze na poczatku bedzie maly ruch w hotelu to i prowizja bedzie mniejsza, ale z czasem moze byc dosc spora.
Prowizje w dziale marketingu? Za co?? Od sprzedaży? to już chyba "mieszamy" jednak... ;)

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

nie, Doroto, nie mieszamy poniewaz marketing w hotelarstwie jest specyficzny i praktycznie - wyłączając np marketing dla sieci - sprzedaż jest jego nieodłączną cześcią marketingu hotelu. AAAaaaa stanowisko o którym mówię, dokładniej mówiąc, nazywa się specjalista ds. sprzedaży i marketingu.

Dorota Krzyk:
Ewa Miasko:
>
Co do nadgodzin, to w tej branzy niestety rzadko beda platne. Wazne by otrzymac niezła podstawe plus prowizje. Warto jednak zwrocic uwage ze na poczatku bedzie maly ruch w hotelu to i prowizja bedzie mniejsza, ale z czasem moze byc dosc spora.
Prowizje w dziale marketingu? Za co?? Od sprzedaży? to już chyba "mieszamy" jednak... ;)
Lidia Torzewska edytował(a) ten post dnia 29.04.08 o godzinie 10:30

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Cieszę się moi drodzy, że wywiązała się taka dyskusja.Lidia Torzewska edytował(a) ten post dnia 07.05.08 o godzinie 20:40
Ewa Miąsko

Ewa Miąsko Dyrektor/Właściciel

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Dorotko, sama pracujac w branzy hotelarskiej wiesz ze zalezy to wszystko od danego obiektu i tego jakie sa oczekiwania pracodawcy.

Tu nie da sie tego oddzielic i juz...
Owszem sa obiekty, ktore maja oddzielne dzialy srzedazy i marketingu, ale to sa wyjatki.

Zawsze powtarzam ze turystyka i hotelarstwo to branze, które rządzą się swoimi prawami i wcisniecie ich w standardowe ramy rynkowe niestety nie sprawdza sie...
Dorota Krzyk-Kidybińska

Dorota Krzyk-Kidybińska pasjonat hotelarstwa

Temat: Specjalista ds. marketingu w hotelarstwie

Lidia Torzewska:
AAAaaaa stanowisko o którym mówię, dokładniej mówiąc, nazywa się specjalista ds. sprzedaży i marketingu.

...i wszystko jasne;) Akurat w obiekcie w którym ja pracuję jest to oddzielone,w związku z tym o żadnych prowizjach nie ma mowy:)

Ale oczywiście zgadzam się-co Hotel to obyczaj;))



Wyślij zaproszenie do