Artur R.

Artur R. Magister farmacji,
medical writer,
freelancer

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Oferuję:

-artykuły sponsorowane o tematyce medycznej dla pacjentów na potrzeby czasopism i wydawnictw

-artykuły specjalistyczne dedykowane lekarzom i farmaceutom

-content na strony www

-notatki prasowe do działu pressroom

-buzzmarketing

Doświadczenie:

-współpraca z czołowymi magazynami branżowymi - "Manager Apteki", "Moda na Zdrowie", "Swiat Farmacji", "Bez recepty"
-współpraca z wydawnictwami medycznymi - Wydawnictwo Apteka
-współpraca z serwisami internetowymi - LekiPoLudzku.pl, Farmacja.net, LekSeek.com
-współpraca z firmami zajmującymi się e-marketingiem farmaceutycznym

Kontakt:
rakowski.artur1988@gmail.com
Patricia M.

Patricia M. Communication
Strategy, business
incubation &
transformat...

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Czy dobre szkolenie językowe zawsze musi być drogie?

Co zrobić kiedy chcemy uczestniczyć w szkoleniach, jednak praca i obowiązki nie pozwalają korzystać z nich regularnie?


W kryzysie nie wszystkie firmy mogą pozwolić sobie na korzystanie z usług szkoleniowych.

Z drugiej strony, firmom korzystającym ze szkoleń trudno jest oderwać pracowników od zajęć i zebrać ich o tej samej porze. W konsekwencji frekwencja jest niska, spada motywacja i zaangażowanie.

Rozwiązaliśmy ten problem. Uwzględniliśmy powyższe aspekty i oferujemy rozsądną cenę.
Nie obniżamy ceny kosztem jakości, rzetelnego przygotowania, sprawnej koordynacji czy innowacyjności.
Przeciwnie - postawiliśmy właśnie na innowacyjne i elastyczne podejście do organizacji szkolenia, dzięki któremu maksymalnie wykorzystacie Państwo wykupioną usługę.

Naszym rozwiązaniem są pakiety szkoleniowe. Każdy z nich odpowiada innym potrzebom, jednak elementem wspólnym wszystkich jest wysoka jakość, angażujące zajęcia, fachowe doradztwo podczas całego cyklu szkoleniowego i rozsądna cena. Kolejną wartością dodaną jest zwrot z inwestycji w szkolenie. Odpowiednio dobrany pakiet umożliwi realizację najważniejszego celu szkolenia – czyli wzrostu kompetencji komunikacyjnych wszystkich uczestników.

Zapraszamy na szkolenia językowe, w tym Interview Crash Course dla osób myślących o zmianie pracy, przed którymi wyzwanie - rozmowa kwalifikacyjna w języku obcym, szkolenia LEGAL ENGLISH, BUSINESS ENGLISH...
dla grup zamkniętych oraz 1-1

OPEN SOLUTIONS (LONDON) LIMITED

Szkolenia językowe B2B
Biuro tłumaczeń
Szkolenia wyjazdowe total immersion
Audyt językowy

• Angażujące zajęcia w oparciu o sprawdzone oraz najnowsze metody (blended learning)
• Optymalne dopasowanie do Państwa potrzeb i możliwości
• Systematyczna kontrola satysfakcji i przebiegu szkolenia
• Doświadczony, zespół trenerów językowych, specjalistów oraz tłumaczy
• Opieka metodyka
• Korzystne pakiety umożliwiające optymalne zarządzanie budżetem szkoleniowym
• Doświadczenie polskiego i brytyjskiego rynku ELT

Zapraszamy serdecznie!

Zespół Open Solutions (London) Limited

http://opensolutions.com.pl/

marketing@opensolutionslondon.co.uk
opensolutions@opensolutions.com.pl

tel. +48 22 20 87 658 PL

tel. +48 661 436 266 PL

tel.+44 20 329 013 17 UKPatrycja M. edytował(a) ten post dnia 22.04.13 o godzinie 22:59
Anna Motyka

Anna Motyka Virtual Network
Communications

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Witam,
wszystkich zainteresowanych pracą w dziale reklamy zapraszam do lektury ogłoszenia o pracę: http://www.goldenline.pl/praca/oferta/221868 i kontaktu.

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Wykonujemy projekty wnętrz oraz fotorealistyczne wizualizacje 3d.

Nasza oferta obejmuje:

PROJEKTOWANIE WNĘTRZ ORAZ WYKONYWANIE WIZUALIZACJI 3D NA POTRZEBY PROJEKTÓW:

Mieszkań
Loftów
Domów jednorodzinnych
Domów wielorodzinnych
Zabudowy przemysłowej
Powierzchni biurowych
Recepcji
Restauracji
Salonów
Gabinetów
Powierzchni wystawowych
Wyposażenie wnętrz – formy przemysłowe (meble, oświetlenie, itp.)

Zapraszamy do współpracy.

Agnieszka Łomejko, Marta Mikiel
Architekt Wnętrz
Nuvo Project
email: nuvoproject@gmail.com
Tel.: 697-722-860, 796-133-012
http://nuvo-project.com
Marcin Lenkowski

Marcin Lenkowski Szukasz
programistów?
Zapraszamy do
Exulto!

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Tanie strony internetowe dla firm.

Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych i startujących firm, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego jak Ciężko jest zacząć.

Tworzymy strony internetowe już od 399zł - wykorzystując profesjonalne szablony graficzne. Jeśli jesteś zainteresowany zamóweniem strony dla swojej firmy zapraszamy do współpracy.

Wszystkie startujące firm, które przeczytają tą wiadomość i się na nią powołają otrzymają 15% zniżki.


Obrazek
Marcin Lenkowski edytował(a) ten post dnia 01.05.13 o godzinie 08:11

konto usunięte

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

"otrzymają poza świetną ceną, serwerem i domeną na rok - 15% zniżki"> Marcin L.:
Tanie strony internetowe dla firm.

Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych i startujących firm, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego jak Ciężko jest zacząć.

Tworzymy strony internetowe już od 399zł - wykorzystując profesjonalne szablony graficzne. Jeśli jesteś zainteresowany zamóweniem strony dla swojej firmy zapraszamy do współpracy.

Wszystkie startujące firm, które przeczytają tą wiadomość i się na nią powołają otrzymają poza świetną ceną, serwerem i domeną na rok - 15% zniżki.
Boli!
Marcin Lenkowski

Marcin Lenkowski Szukasz
programistów?
Zapraszamy do
Exulto!

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Dzięki za literówkę ;) Tak to jest jak się coś pisze po nocy :)

konto usunięte

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

http://8k.com.pl/

Zapraszam do przeglądnięcia portfolio i składania zapytań ofertowych ;)
A tak przy okazji się pochwalę, że nowa strona www naszej agencji została doceniona przez jury międzynarodowych konkursów:

Site of the Day (30.04) CSS Winner:

http://www.csswinner.com/

Site of the Day (02.05) CSS Light:

http://www.csslight.com/Maciej B. edytował(a) ten post dnia 02.05.13 o godzinie 09:53

Marlena Kleśta

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adrian Stolarski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartosz Szostak

Bartosz Szostak Kierownik Operacyjny
w ALWAP

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Najbardziej warte poświęcenia 8 minut :) Prezentacja możliwości najlepszego brokera reklamowego w Polsce http://www.youtube.com/watch?v=MKSFht-g21I

Bartosz Szostak | Specjalista ds. sprzedaży
Multikino Szczecin
Al. Wyzwolenia 18-20 | 70-554 Szczecin
kom.: +48 513 111 956
e-mail: bszostak@multikinomedia.pl
http://www.multikinomedia.pl

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Firma ASM GROUP specjalizuje się we wszystkich formach wsparcia sprzedaży. Merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, monitoring cen, jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów, to główny zakres usług.
Merchandiser Mobilny
Miejsce wykonywania usług: Warszawa
Obecnie poszukujemy:
Merchandisera, którego obowiązkiem będzie wykładanie i eksponowanie towarów Naszego Klienta w określonych Centrach Handlowych, a także zapewnienie prawidłowej ekspozycji towarów Klienta.
Oczekiwania:
• zamieszkanie w Warszawie lub bliskich okolicach
• średnie lub wyższe wykształcenie
• rok doświadczenia w handlu(mile widziane jako Przedstawiciel Handlowy)
• komunikatywność, dyspozycyjność, kultura osobista
• książeczka sanepidu
• poczucie estetyki, zmysł kompozycyjny
• doświadczenie w merchandisingu
• własny samochód (opłacamy koszty związane z użytkowaniem samochodu własnego do zadań)
• mile widziana własna działalność gospodarcza lub chęć jej założenia ( płacimy dodatkowe koszty związane z prowadzeniem działalności) lub umowa zlecenie
Oferujemy
• zdobycie doświadczenia w ciekawej i stale rozwijanej się branży
• miła atmosferę pracy
• możliwość dalszego rozwoju
• w dalszej przyszłości oferujemy stałą współpracę

konto usunięte

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Jeżeli szukasz copywritera, obowiązkowo nas odwiedź.
http://szummaszyna.pl

facebook: https://www.facebook.com/SzumMaszyna

Obrazek
Grzegorz Dani

Grzegorz Dani sp. ds. marketingu

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Agencja Reklamy z Pszczyny Śląsk.

Zajmujemy się kompleksową reklamą, wszystko o naszej ofercie i realizacjach znajdziecie na naszej stronie http://reklamapszczyna.pl

Często też mamy promocje na dla osób z FB więc serdecznie zapraszam do wyszukania reklamapszczyna i polubienia Nas:)

Dziś promujemy nasz nowy ploter i np. jest do baner w cenie 25zł- szczegóły promocji na naszych stronach.

Pozdrawiam
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie
Poznaj zasady marketingu i efektywnej komunikacji z klientem

Najbliższe szkolenie odbędzie się:
- 03.06

Cena promocyjna : 620 zł netto (do końca maja 2013)
Cena standardowa: 790 zł netto



Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest uświadomienie jego odbiorcom możliwości jakie niesie ze sobą odpowiedni dobór narzędzi marketingowych. Ukazanie kruczków technik marketingowych stosowanych przez merchandiserów ułatwiających i wpływających na budowanie relacji z klientem.

Korzyści ze szkolenia:

- Dzięki udziałowi w tym szkoleniu nauczysz się jak:
- Budować wizerunek swojej firmy i produktu.
- Skutecznie stosować narzędzia marketingowe.
- Wykorzystywać techniki wywierania wpływu w marketingu.
- Budować relacje z klientami poprzez skuteczną komunikację.
- Świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji biznesowej z klientem.

Metoda szkoleniowa:

Szkolenie oparte o case study, historyjki, gry oraz zabawy.

Program szkolenia:

Marketing i jego znaczenie w dzisiejszym świecie:
- Definiowanie pojęć marketingowych;
- Dozwolone i niedozwolone praktyki marketingowe;
- Znaczenie marketingu w dzisiejszym świecie.

Budowanie wizerunku firmy produktu w świadomości konsumentów:
- Narzędzia marketingowe;
- Jak formułować komunikat marketingowy w zależności od narzędzia (Internet, radio, telewizja, portale społecznościowe, marketing szeptany, blogi, itp.;
- Pułapki marketingowe.

Strategie w marketingu:
- Strategia promocji;
- Strategia ceny;
- Strategia wyjątkowości itp..

Komunikacja z klientem – jako element spójności z marketingiem:
- Obszar klienta i obszar sprzedawcy w rozmowie handlowej;
- Komunikacyjne narzędzia kierowania rozmową:
- Bank użytecznych pytań.
- Parafraza: niedoceniana technika prowadzenia rozmowy.
- Docieranie do rzeczywistych potrzeb stojących za decyzją o zakupie: bezpieczeństwo, prestiż, wygoda, oszczędność, rozwój.

Kreatywność w marketingu:
- Technika 6 Kapeluszy De’Bono.
- Strategia Disneya.
- Strategia Kaskadowa.


Trener prowadzący szkolenie:

Robert Więckowski

Szczegóły:

Miejsce spotkania – ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy.

W celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem:
- nr tel. 22 22 42 195, 196, 197,
- biuro@humanskills.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________
Justyna F.

Justyna F. Nazwy firm I Blogi
firmowe I Artykuły I
Copywriting

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Copywriter szuka zleceń. Czy zlecenie szuka copywritera?

Zapraszam,

Justyna.Fabijanczyk@gmail.com

http://EONICA.worpress.com
Maciej Ostrowski

Maciej Ostrowski Komunikacja oraz
wizerunek marki

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

BrandDobry+

Pracownia Komunikacji Wizualnej BrandDobry+ zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami z zakresu kreacji marki oraz narzędzi potrzebnych do jej prawidłowej komunikacji z otoczeniem. Wspomagamy marki od samego początku ich istnienia lub pomagamy już funkcjonującym w procesie ich rebrandingu.

Zobacz nasze portfolio na http://branddobry.pl

konto usunięte

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

"Fakty o Grono.net" - pierwszy raz głośno, o projektach specjalnych, o sytuacji wewnątrz, o życiu i śmierci Grono.net - pierwszego polskiego serwisu społecznościowego. http://gadzinowski.pl/komunikacja/fakty-o-grono-net-i-...

konto usunięte

Temat: 2013 - Oferty współpracy i reklama

Zachęcam Państwa do zakupu ebooków dla Państwa klientów, które mogą być nagrodami w promocjach/prezentami/wartością dodaną produktów. Ebooki do tego typu projektów sprzedajemy w formie unikalnych kodów.

Zalety wykorzystania kodów:
› możliwość wyboru contentu z bazy 25 000 produktów
› możliwość analizowania skuteczności akcji i generowania leadów
› powiązanie wizerunku marki z wartościami wiążącymi się z książkami i szeroko pojętą kulturą
› wysoka wartość postrzegana przez klienta – prezent na czasie
› „0” kosztów logistyki
› łatwa realizacja przez sklep virtualo lub poprzez obrandowany własny interfejs do realizacji kodów
› Optymalizacja budżetu

Virtualo jest czołowym dystrybutorem publikacji cyfrowych w Polsce. Specjalizujemy się w sprzedaży e-booków i audiobooków oraz digitalizacją treści do formatów cyfrowych.
Docieramy z naszą ofertą do ponad 6 milionów klientów poprzez księgarnie internetowe Empik.com, Merlin, Gandalf, Virtualo oraz wiele innych.

Więcej informacji:
http://virtualo.eu



Wyślij zaproszenie do