Dagmara Białek

Dagmara Białek Zawsze szukam
możliwości rozwoju

Temat: Marketing szeptany w branży ubezpieczeń zawodowych

Witam
Dostałam zadanie zorganizowania tego tematu w firmie specjalizującej się w ubezpieczeniach zawodowych. Pytanie czy ktoś może mi doradzić jak to rzetelnie zorganizować. Firma miała już niestety złe doświadczenia z agencjami i miała też osobę na zlecenie. Problem jest taki, że to branża bardzo specjalistyczna a nie lifestyle i trzeba dobrze znać temat żeby się tym zajmować i być wiarygodnym a agencja robiła to byle jak. Osoba na zlecenie była dobra ale z jakiś przyczyn zrezygnowała. Ktoś coś mi doradzi?
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Marketing szeptany w branży ubezpieczeń zawodowych

Witam,

Po pierwsze proszę pamiętać, że marketing szeptany polega na przedstawianiu. Prawdziwych opinii klientów na temat danej oferty.
Jeżeli chcecie podejść jak należy do tematu to w/w zdanie to pierwsze założenie do Waszej strategii.

Dlatego moje pytanie brzmi. Czy chcecie robić marketing szeptany w ten sposób?

Czy też chcecie, aby ktoś namiętnie zachwalał Wasze usługi z tym, że bardziej według nomenklatury tożsamej dla branży ubezpieczeń?

Z poszanowaniem

Sebastian Sulma
Dagmara Białek

Dagmara Białek Zawsze szukam
możliwości rozwoju

Temat: Marketing szeptany w branży ubezpieczeń zawodowych

Jak ma Pan pomysł na to pierwsze to chętnie posłucham ale prawdę mówiąc to trochę nierealne niestety. Nie chodzi też o zachwalanie tylko reagowanie na sytuacje kryzysowe i bardziej inicjowanie dyskusji na ten temat.

Ja bardzo chętnie zorganizuję coś co jest prawdziwe tylko szczerze mówiąc nie wiem jak miałabym namówić kogoś żeby mimo zadowolenia z naszych usług specjalnie wszedł na internet i napisał gdzieś opinię bez dawania mu czegokolwiek w zamian a tego zrobić nie mogę.

Spontaniczne zachwalanie przez klientów działa dobrze w branży lifestyle/fashion/beauty. Ubezpieczenie jest na tyle mało fizyczną i szczerze mówiąc "nudną" sprawą, że traktujemy je raczej jak konieczność niż coś czym warto się pochwalić... ale mogę się mylić.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.10.15 o godzinie 12:58

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Marketing szeptany w branży ubezpieczeń zawodowych

Witam,

Późno odpowiadam, lecz mam nadzieję, że wiedza ta przyda się innym na przyszłość.

Pani Dagmaro,
1) Ludzie sami piszą pozytywne opinie na temat produktów / usług jeżeli są bardziej niż zadowoleni. Muszą być zachwyceni daną ofertą. A zachwyceni będą jeżeli się z nią osobiście identyfikują, vide klienci Apple.
2) Zanim mi Pani odpowie, że ubezpieczenia to inny trudniejszy temat. To odpowiem tak.
Moim skromnym zdaniem branża ubezpieczeń jest spłycona do maksimum, przez co jest nudna.
Dlatego stosunkowo "łatwo" można się w niej wybić, angażując się w propagowanie idei ważnej dla grupy docelowej.
3) Teraz pomysł. Oczywiste jest to, że jego wymyślenie, a przede wszystkim analiza to sprawa zabierająca za dużo czasu jak na to forum. Dlatego dla ułatwienia podam przykład. Znam agenta ubezpieczeń, który w cale nie jest tańszy od innych i reprezentuje jedną firmę. Często ich oferta jest nie wystarczająca do potrzeb klientów (portfel usług słabo nadążający za rozwojem). Jednak ten agent nie narzeka na brak klientów. Jak to robi? Promuje ideę rodziny wielodzietnej (sam taką posiada). W ten sposób praktycznie w ogóle nie zajmuje się sprzedażą podczas rozmowy. Raczej rozmawia o rodzinach wielodzietnych, ich problemach i akcjach w jakie się angażuje. Przez to buduje ludzki obraz swojej oferty i te pozytywne konotacje z tym związane przylegają do jego firmy. Mówiąc krótko daje coś od siebie innym, przez co ludzie chcą robić z nim interesy.
Nadmienię tylko, że ma bardzo różnych klientów od adwokatów poprzez architektów, aż po przedsiębiorców. Tutaj zawód nie jest głównym kryterium.
4) Zastanówcie się w co możecie się zaangażować i na tym budujcie swój marketing nie tylko szeptany.

Z poszanowaniem

Sebastian Sulma

Temat: Marketing szeptany w branży ubezpieczeń zawodowych

Polecam wysokiej jakości produkty amerykańskiej firmy z 30-letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedażny produktów ekologicznych do prowadzenia gospodarstwa domowego.
Produkty dostępne tylko poprzez system rekomendacji bezpośredniej .
Zadbaj o zdrowie i bezpieczeństwo Swoje i całej rodziny.
http://bit.ly/1TvlqQB

Następna dyskusja:

Marketing szeptany on-line




Wyślij zaproszenie do