Temat: Tanie i dobre formy reklamy.
Mailng do zewnętrznych baz zachęcający do darmowego e-kursu (np."wszystko co musisz wiedzieć o studiach ineternetowych").
Ludzie zainteresowani zapisują się na Twój ekurs i na Twoją subskrybcję.
Potem puszczasz mailingi (z wiedzą oraz reklamą) do własnej bazy z tegoż ekursu.
PLUSY:
+ kupujesz na zewnątrz mailing tylko raz, potem mailingujesz do dobrze stargetowanej własnej bazy za darmo
+ łatwo, konsekwentnie i tanio budujesz wiarygodność
+ możesz im powiedzieć co 2-3 dni wszystko co najlepsze w Twoim produkcie, nie ma za bardzo ograniczeń co do ilości (chyba, że nie wiesz jak to zrobić spójnie i bez nachalnego języka)
+ prostota wręcz trywialność
+ wysoka skuteczność (po 6-7 mailingu, w którym ludzie poznają wartościowe informacje dotyczące w ogóle studiów on-line są MEGA bardziej chętni do skorzystania z Twojej oferty niż byliby kiedykolwiek, gdyby nie dostali tego ekursu - warunek ekurs musi być rzetelny, wiarygodny i z jajem)
MINUSY:
- ktoś musi merytorycznie na wysokim poziomie przygotować treść ekursu
- ktoś musi umieć dobrze wpleść reklamę w ten ekurs
To tyle w skrócie.
Osobiście sprzedaję szkolenia i kursy on-line i powyższy sposób reklamy stosuję z coraz większym powodzeniem od prawie 3 lat.
W razie pytań o szczegóły zapraszam na priv, z przyjemnością wyjaśnię jak w praktyce to zrobić.