Adam Palczewski

Adam Palczewski MBA, E-commerce,
Kadra zarządzająca

Temat: SZKOLENIA

Tu wpisujcie oferty szkoleń (branża: e-commerce, marketing internetowy, pozycjonowanie, SEM), będą w jednym miejscu.

Pozdrawiam,
Adam Palczewski
SEM & E-commerceAdam Palczewski edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 10:54
Paweł Krzyworączka

Paweł Krzyworączka TajemniceEbiznesu.pl
- Trener i Doradca
Ebiznesowy, właśc...

Temat: SZKOLENIA

Jak wpisywać, to wpisywać ;-)

Krótko:
"Tajemnice Ebiznesu"
(http://tajemniceebiznesu.pl/)
Szkolenie stacjonarne z ebiznesu już 6 czerwca 2009 na AGH w Krakowie.

Jest jeszcze kilka miejsc wolnych. Zapraszam.

Pozdrawiam z uśmiechem,
Paweł Krzyworączka
http://darmowy-kurs-pozycjonowania.pl/ - nie płać za pozycjonowanie - pozycjonuj samodzielnie!
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Szkolenie z planowania i prowadzenia internetowych kampanii reklamowych
/wrzesień 2009, Warszawa/

Zapraszamy Marketing Managerów!

Cel szkolenia
Naszą ofertę szkoleniową kierujemy do marketing managerów i szefów marketingu przedsiębiorstw. Szkolenia, które organizujemy dają wiedzę o tym jak lepiej przygotować i prowadzić kampanie reklamowe w Internecie, w tym kampanie SEM, a dzięki temu uzyskać wyższy zwrot z inwestycji w reklamę.

Wyjaśnimy jak skutecznie wykorzystać wyszukiwarki internetowe do promocji i sprzedaży produktów i usług. Opowiemy czym są i jak działają linki sponsorowane, co to jest black i white SEO i do czego służy Google Analytics, ale przede wszystkim pokażemy jak SEM wypada na tle innych mediów reklamowych.

Wiedza, którą dajemy pozwala efektywnie wykorzystać systemy Web Analytics, mierzące efektywność reklamy internetowej oraz zoptymalizować kampanię reklamową w Internecie. Dowiecie się Państwo między innymi:

•jakie internetowe formy reklamowe wybrać w zależności od celu kampanii
•co to znaczy, że SEM = PPC + SEO
•co to są systemy Web Analytics i jak z nich korzystać
•jak mierzyć efektywność wszelkich działań reklamowych w Internecie
•dlaczego reklama SEM może być bardzo skuteczna i jak sprawić aby była
•jak zoptymalizować mix mediów internetowych wchodzących w skład kampanii
•jak zlecić pozycjonowanie strony WWW w wyszukiwarkach i uzyskać wysokie pozycje

szczegółowe informacje o szkoleniu zjandują się na naszej stronie:
http://www.marketingonline.pl/szkolenia-sem/

Serdecznie zapraszamy!Piotr Guziur edytował(a) ten post dnia 30.07.09 o godzinie 16:39
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na warsztaty:

Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia 2010 w Warszawie.

Zajęcia poprowadzi Mirek Połyniak - trener i konsultant z międzynarodowym doświadczeniem w obszarze marketingu interaktywnego. Na szkoleniu zaprezentuje najlepsze praktyki e-marketingowe z rynków USA i UK.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami planowania skutecznych kampanii w sieci, uświadomienie najważniejszych pułapek w kupowaniu mediów internetowych oraz przybliżenie specyfiki i prognoz dla rynku reklamy on line.

W programie:
• Trendy oraz prognozy dotyczące rynku reklamy internetowej
• Nowinki z rynku światowego – najbardziej ‘trendy’ narzędzia
• Dobry serwis internetowy– pierwsze ogniwo efektywnej kampanii
• Reklama w sieci – jak efektywnie planować?
• Gracze na rynku reklamy online - czego możemy się spodziewać?
• Online media mix – dobór narzędzi a cele kampanii
• Wskaźniki mediowe - pomiar efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Targetowanie reklam
• Struktura planowania kampanii

Szczegółowe informacje i program warsztatów.Daria C. edytował(a) ten post dnia 26.03.10 o godzinie 15:39
Paweł Krzyworączka

Paweł Krzyworączka TajemniceEbiznesu.pl
- Trener i Doradca
Ebiznesowy, właśc...

Temat: SZKOLENIA

Już pisałem o szkoleniu, ale... czerwcowym ;-)
Teraz zapraszam na II edycję szkolenia stacjonarnego z e-biznesu:

"Tajemnice Ebiznesu"
(http://TajemniceEbiznesu.pl)

Szkolenie stacjonarne z ebiznesu już 12 i 13 września 2009 w Krakowie.

Zapraszam.

Pozdrawiam z uśmiechem,
Paweł Krzyworączka
http://Darmowy-Kurs-Biznesplanowania.pl - biznes plan za darmo? Żaden problem!
Jan Gorski

Jan Gorski właściciel, Plum

Temat: SZKOLENIA

O Internecie przy krokiecie? Dlaczego nie.

Seminarium "Trendy internetowe Web 2.0 - nowa interakcja"
16 września 2009, godz. 17:00
Iguana Lounge/Blue Cactus


Zapraszamy na spotkanie wszystkie osoby zajmujące się Internetem, pracujące w działach PR i Marketingu, decydujące o budżetach na działania e-biznesowe i e-marketingowe.

W luźnej atmosferze będziemy mogli wymieniać się doświadczeniami i dyskutować o trendach internetowych oraz o tym, jak wykorzystać nowości Web 2.0 w interakcji z użytkownikami.

Szczegóły Seminarium wraz z FORMULARZEM REJESTRACYJNYM znajdują się TUTAJ.

Zainteresowanych odsyłam również do SPOTKAŃ.
Andrzej Przemysław Kuśnierczak

Andrzej Przemysław Kuśnierczak "Winners never
resign, resigners
never win"

Temat: SZKOLENIA

"E-marketing, czyli jak skutecznie promować Twoją firmę w sieci"

Witaj

ZAPISUJĄC SIĘ PRZEZ GOLDENLINE NA OFEROWANE PRZEZ NAS SZKOLENIE pt.: "E-MARKETING, CZYLI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ TWOJĄ FIRMĘ W SIECI", MASZ SZANSĘ WEJŚĆ GRATIS NA TO SZKOLENIE.

SPOŚRÓD WSZYSTKICH ZAPISANYCH OSÓB ROZLOSUJEMY WEJŚCIÓWKĘ ZA FREE, SAM ZAPIS PRZEZ GOLDENLINE NIE ZOBOWIĄZUJE DO ZAPISU, WIĘC NIC NIE TRACISZ, A MOŻESZ ZYSKAĆ, ZAPRASZAM DO ANALIZY PROGRAMU SZKOLENIA:

Szukasz nowych kanałów skutecznej sprzedaży?

Twój biznes mógłby mieć bardziej efektywną promocję, a Twoja marka lepszy wizerunek?

Lubisz korzystać z tanich i dobrych rozwiązań?

Znasz i wykorzystujesz cały potencjał internetu?

Czas w sieci biegnie szybciej – nie pozwól mu uciec!


SOMEDAY INTERACTIVE

zaprasza na szkolenie:

"E-marketing, czyli jak skutecznie promować Twoją firmę w sieci"

Na szkoleniu dowiesz się:

- W jaki sposób zwiększyć sprzedaż za pomocą Internetu
- Dlaczego firmy doceniające działalność w Internecie mają lepsze wyniki niż konkurencja
- Ile musisz zainwestować w narzędzia Internetu aby odnieść realną korzyść finansową
- Czego należy unikać, a co jest niezbędne
- Czy Internet naprawdę jest Ci potrzebny
- Na czym zarabia nasza-klasa.pl
- Czym się kierować podczas wyboru ofert współpracy

W ramach dwóch dni szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe, obiady, ciepłe napoje i przekąski.
Gwarantujemy małe grupy szkoleniowe, które pozwolą na skuteczne przyswojenie przekazywanej wiedzy.
Termin: 12-13 września 2009, start 09:00

Miejsce: Restauracja ENWISTA Wadowice, ul. Legionów 24
Koszt: 459zł, dla wylosowanej osoby spośród zapisanych na GoldenLine - GRATIS


Pełny opis szkolenia:

Prowadzący: Marcin Osman

1. A może Internet NIE jest dla mnie?
- dyskusja
- analiza potrzeb
- kto potrzebuje, a komu przeszkadza internet?

2. Witryny internetowe.
- Etapy ustanawiania obecności w Internecie
- Lokalizacja witryny
- Opcje niskobudżetowe
- Opcje wysokobudżetowe
- Jaką nazwę domeny wybrać?
- Struktura witryny
- Treść witryny
- Funkcjonalność i usability
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.

3. Codzienna pielęgnacja witryny:
- Jak sprawić by witryna była „wiecznie żywa"
- Czego nie można zaniedbać?
- Gotowa witryna- koniec czy początek pracy?
- Darmowe narzędzia Googla.
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.

4. Ile i czemu tak drogo?
- Cena witryny a cena jej promocji?
- Co zrobić samemu a co zlecić agencji?
- Blog czy blob?

5. Na czym zarabia nasza-klasa?
- Jak zwykłą witrynę internetową, przekształcić w źródło dochodu?
- Kiedy „bycie w sieci" staje się opłacalne? (Analiza finansowa)
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy

6. Jak „zmierzyć" wartość witryny internetowej?
- Narzędzia „pomiaru" witryny.
- Definicja podstawowych pojęć (odsłona, wizyta, unikalny użytkownik, powracalność).

7. Inwestorzy internetowi
- Internetowi milionerzy- dlaczego akurat im się udało?
- Fundusz Inwestycyjny- partner czy wróg? Czyli o tym jak pozyskać inwestora Venture Capital.
- NDA, memorandum inwestycyjne, term cheet, pipe line- czyli o tym dlaczego musisz poznać znaczenie tych słów?
-Czy UE pomoże Twojemu start-up'owi?
-PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy

8. 7 mitów Internetu
1) Poza prawem
2) Internet undergroundem
3) Internet anonimowy
4) Internet niszczy więzi społeczne
5) Praca w domu i do tego wygodniejsza
6) Sieci grozi bomba megabitowa
7) Internet zabije tradycyjną pocztę

9. PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników.

10. Podsumowanie.

Zapraszam na stronę (również w celu pełnego zapisu)
http://www.somedayinteractive.pl/szkolenie/ oraz na http://www.somedayinteractive.pl


Pozdrawiam SerdecznieAndrzej Przemysław Kuśnierczak edytował(a) ten post dnia 26.08.09 o godzinie 13:44
Andrzej Przemysław Kuśnierczak

Andrzej Przemysław Kuśnierczak "Winners never
resign, resigners
never win"

Temat: SZKOLENIA

Mieliśmy pewny problem, bo strona z zapisami nie działała jak należy. Teraz już działa: http://somedayinteractive.pl/szkolenie/

Pozdrawiam SerdecznieAndrzej Przemysław Kuśnierczak edytował(a) ten post dnia 27.08.09 o godzinie 10:01
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Witajcie,

W dniach 22-23 kwietnia 2010 w Warszawie, odbędzie się kolejna edycja warsztatów
"Web Usability. Intuicyjne i użyteczne serwisy www"organizowane przez CONCEPT LABS.

W trakcie warsztatów uczestnicy poznają metody i techniki badań użyteczności oraz dowiedzą się jak tworzyć i prowadzić serwisy www zgodnie z zasadami Usability.

Zajęcia poprowadzi Piotr Poznański - trener, konsultant, autor ponad pięćdziesięciu publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.

W programie:
• Znaczenie i wzajemne relacje - Usability, Web Usability, użyteczność, UCD, HDI, accessibility, UX
• Usability w budżecie – wpływ na zyski i oszczędności
• Mity i błędne założenia – czyli czego nie powinniśmy oczekiwać od użytkownika
• Architektura informacji a Usability
• Usability a design
• Tworzenie treści zgodnie z zasadami usability
• Usability procesu rejestracji i wyszukiwania
• Usability e-newsletterów
• Usability w e-commerce
• Metody i techniki badań usability

Szczegółowy program szkolenia

Patronat medialny nad szkoleniem objęły portale branżowe: Newsline.pl, InternetPR.pl

Pozdrawiam i zapraszam!Daria C. edytował(a) ten post dnia 26.03.10 o godzinie 15:37
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszam…

Na konferencję poświęconą NOWYM KANAŁOM E-MARKETINGU (15.10.2009r). Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie spotkania:
http://goldenline.pl/spotkanie/nowe-kanaly-e-marketingu

Dla wszystkich z GL przygotowaliśmy specjalną ofertę
Daniel Rydel

Daniel Rydel Testy osobowości dla
działów HR oraz
trenerów, coachów i
...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Joe Vitale, który na żywo opowie Ci o tym, jak Prawo Przyciągania działa w jego życiu, na czym polega i jak może zadziałać także w Twoim, tak oto streścił je w bijącym rekordy popularności na całym świecie filmie "Sekret":

Joe Vitale
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.

Dzisiaj masz okazję, możliwość i szansę skorzystać z tego, co umożliwia milionom ludzi na świecie przyciągać do siebie powodzenie, twórcze pomysły, szczęście, tworzyć od zera super dochodowe biznesy i budować milionowe fortuny. Dokładnie tak, jak robią to ludzie opowiadający o sobie w książce i filmie pt. „Sekret”!

http://www.youtube.com/v/SrFejh9IkiM&hl=pl&fs=1&
Fragment filmu „Sekret”

Dr Joe Vitale jest nie tylko jedną z osób występujących w filmie, lecz również jednym z najpopularniejszych i najlepiej opłacanych coachów w tej dziedzinie.

Szczególnie teraz, gdy jesteśmy bombardowani i zatruwani propagandą kryzysu, a strach i niepewność są najczęściej zasiewanymi w ludziach uczuciami, gdy faktycznie wiele ludzi zarabia mniej niż jeszcze rok temu, gdy na inwestycjach w "papiery" najczęściej się traci i nawet lokowanie w „mury” nie daje pewności takiej jak kiedyś, politycy, media i inni dodatkowo „wprogramowują” w nasze umysły lęk i poczucie niepewności blokujące energię, kreatywność i promujące obawę przed jutrem.

Właśnie teraz każdemu przyda się pozytywne nastawienie na przyszłość, okazja do uruchomienia twórczego potencjału, drzemiącego w każdym z nas oraz niekonwencjonalne, nowe oraz twórcze sposoby i strategie działania.

Dzięki seminarium z Joe Vitale:

* poznasz szczegółowe procedury, które decydują o tym, jak szybko Twoje pragnienia mogą się spełnić w Twoim życiu. Czasem drobny szczegół w tym, jak formułujesz swoje cele, może zrobić ogromną róźnicę;

* odkryjesz nieświadome bloki, które do tej pory utrudniały Ci osiągnięcie tego, czego pragniesz, pomimo że podążasz za wskazówkami z książek i filmu „Sekret”

* Joe Vitale podzieli się z Tobą prostymi metodami, które pozwoliły mu osiągnąć sukces i przyciągnąć do siebie pieniądze, pracę, która jest jednocześnie pasją i misją, zdrowie i miłość;

* poznasz wszystkie elementy, które sprawiają, że procedury omawiane w filmie i książce „Sekret” naprawdę działają;

* zbudujesz osobisty plan przyciągania i zaczniesz działać!

Gwarancja

Jeśli zarezerwujesz swoje miejsce, opłacisz rezerwację i zjawisz się na spotkaniu z Joe Vitale, a po pierwszej godzinie uznasz, że to jednak nie jest TO, że Prawo Przyciągania nie jest dla Ciebie, że to nie zadziała w Twoim życiu, że Joe Vitale Cię nie przekonał, to będziesz mógł wyjść, a my ODDAMY CI CAŁĄ ZAPŁACONĄ KWOTĘ.

Możemy Ci to zagwarantować, gdyż głęboko wierzymy, że nawet sceptycy, którzy zjawią się na tym seminarium, wyjdą z niego odmienieni i gotowi do zmiany swojego życia.

Do zobaczenia na seminarium, 24 października w Warszawie!

Temat: Sekret, Klucz do sekretu i Prawo Przyciągania
Kto prowadzi: Joe Vitale
Tłumaczenie: polskie
Kiedy: 24 października, od 10 do 18
Gdzie: Warszawa, Hotel Marriott


Obrazek


PROMOCJA
TYLKO we WTOREK i ŚRODĘ (6 i 7 października) na szkolenie będzie obowiązywać znacznie niższa cena promocyjna - zamiast 2270 zł będzie to tylko 1570 zł (co daje Ci oszczędność 700 zł!).

Zobacz więcej
Konrad Wlodzimierz Spoczyński

Konrad Wlodzimierz Spoczyński już za chwileczkę
już za momencik...

Temat: SZKOLENIA

Witam.
Zapraszamy na szkolenia SEM. Mamy bardzo atrakcyjną ofertę, cena jest bardzo zachęcająca, a na dodatek dajemy gratisy w postaci kuponów na darmowe kampanie !

Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy praktycznej z zakresu marketingu w wyszukiwarkach i reklamy kontekstowej. Uczestnik szkolenia będzie w stanie zaplanować strategię kampanii, a następnie zrealizować ją samodzielnie lub w przypadku tych większych i skomplikowanych, zlecić realizację rzetelnie wyselekcjonowanemu brokerowi SEM.

Program szkolenia Google AdWords oraz systemy alternatywne

I. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach

Charakterystyka mediów reklamowych online
Specyfika reklamy w wyszukiwarkach
Analiza trendów wyszukiwania
Podstawowe pojęcia SEM, SEO, PPC, CPC, CPM

II. Google AdWords - wprowadzenie

Rejestracja na koncie Google AdWords
Panel administracyjny i struktura konta
Dopasowanie słów kluczowych
Pozycja reklamy i koszt kliknięcia

III. Google AdWords - tworzenie strategii i realizacja kampanii

Analiza działań konkurencji, estymacja kosztów i wielkości ruchu
Zasady przygotowywania zawartości treściowej
Struktura konta
Kierowanie reklamy

* geotargetowanie
* witryny wyszukiwania i sieci partnerskiej
* harmonogram reklam

Mierzenie konwersji

IV. Optymalizacja

Wynik Jakości
Modyfikacja listy słów kluczowych
Modyfikacja boksów reklmamowych
Korygowanie miejsc docelowych
Modyfikacja stawek CPC i pozycji reklamy

V. Raportowanie

Narzędzia raportujące AdWords
Analiza jakości ruchu - Google Analytics

VI.Alternatywne systemy

Adkontekst
OnetBoksy
Reklama intekstowa SmartContext
Reklama kontekstowa BusinessClick

Jakie bariery napotykają przyszli uczestnicy szkoleń?

Model kampanii SEM, pomimo udowodnionej wysokiej skuteczności, nadal nie jest rozumiany dostatecznie dobrze. Niestosowany w reklamie tradycyjnej sposób rozliczeń (system aukcyjny), jak również zaawansowanie technologiczne utrudniają decyzję o rozpoczęciu działań promocyjnych za pomocą wyszukiwarek.

Nieznajomość zasad funkcjonowania systemu wpływa negatywnie na skuteczność działań optymalizacyjnych i końcową ocenę efektów. Szkolenia organizowane przez Logisearch wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklmodawców, redukują ryzyko podjęcia błędnych decyzji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenia przeznaczone są dla:

* reklamodawców, którzy dopiero zamierzają samodzielnie prowadzić swoje kampanie
* reklamodawców, którzy prowadzą podstawowe działania SEM i chcą utrwalić bądź rozszerzyć zakres posiadanej wiedzy
* reklamodawców, którzy obawiają się ryzyka związanego z planowaniem i realizacją większych, bardziej zaawansowanych kampanii, a działania SEM chcą powierzać świadomie i rzetelnie wyselekcjonowanym brokerom SEM.

Jakie korzyści odniesie uczestnik szkolenia?

Kurs obejmuje zaganienia takie jak planowanie mediów, realizacja kampanii w wyszukiwarkach i wybranych sieciach kontekstowych oraz podstawowe działania optymalizacyjne. Uczestnik zapozna się z:

* metodami estymacji budżetu i zasięgu kampanii
* strategią budowy wizerunku
* strategią generowania wartościowego ruchu
* sposobami precyzyjnego docierania do określonej grupy celowej
* sposobami efektywnego zarządzania budżetem reklamowym
* zagadnienniami analizy skuteczności działań

Co uczestnik otrzyma w ramach szkolenia?

* certyfikat ukończenia szkolenia
* kupony w systemach SmartContext, AdKontekst, o łącznej wartości 400 PLN
* rabat 30% na realizację kampanii w systemie Businessclick
* bezpłatną, indywidualną konsultacje do kampanii Google Adwords
* materiały szkoleniowe na pendrive (1 GB)

więcej : http://www.logicsearch.pl/seo_sem/szkolenia,74.html
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: SZKOLENIA

E-marketing - skuteczny marketing w Internecie

Cel warsztatów:

- zaprezentowanie specyfiki działania firm oraz organizacji w Internecie,
- pokazanie skutecznych narzędzi marketingu internetowego,
- przedstawienie specyfiki współpracy z agencją interaktywną oraz internetowym domem mediowym.

Grupa docelowa:

- pracownicy działów marketingu oraz PR,
- managerowie ds. komunikacji,
- brand managerowie,
- menadżerowie i właściciele MSP.

W programie m.in.:

1.Internet jako medium

2.Strona Internetowa, jako platforma komunikacji i relacji z klientem

3.Permission marketing (E-mail marketing)

4.Reklama w Internecie

5.Web 2.0 i społeczności internetowe

6.Współpraca z agencją interaktywną

7.Ćwiczenia - planowanie kampanii reklamowej w Internecie.


Miejsce: Kraków
Termin: 21.10.2009


Trener: Dawid Trzeciak

Cena: 890zł + VAT (cena zawiera przeprowadzenie warsztatów, komplet materiałów szkoleniowych wraz z certyfikatem potwierdzającym ukończenie warsztatów, obiad przerwy na kawę).

-------------------------------------------------------------------
Web 2.0 - social media jako element strategii komunikacji firmy

Cel warsztatów:

- poznanie mechanizmów działania serwisów i mediów społecznościowych,
- zaprezentowanie narzędzia Web 2.0,
- przedstawienie potencjału social media, jako efektywnego kanału komunikacji marki firmy,

Grupa docelowa:

- pracownicy działów marketingu oraz PR,
- managerowie ds. komunikacji,
- specjaliści ds. e-marketingu,
- brand managerowie,
- menadżerowie i właściciele MSP.

W programie m.in.:

1.Wprowadzenie. Internet jako medium społeczne
2.Serwisy i media społecznościowe
3.Blogi i mikroblogi
4.Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych w Internecie
5.Jak wykorzystać serwisy społecznościowe do zaangażowania konsumentów?
6.Marketing wirusowy i buzzmarketing
7.Warsztat - Budowanie strategii komunikacji firmy w Internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych.


Miejsce: Kraków
Termin: 22.10.2009


Trener: Dawid Trzeciak

Cena: 890zł + VAT (cena zawiera przeprowadzenie warsztatów, komplet materiałów szkoleniowych wraz z certyfikatem potwierdzającym ukończenie warsztatów, obiad przerwy na kawę).

Szczegóły, zapisy, aktualne promocje na: http://sarto.pl
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: SZKOLENIA

Jak poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu?

WARSZTATY: Kompleksowa analityka webowa. Google Analytics, statystyki, badania jakościowe.

Termin: 6-7 maja 2010
Miejsce: Warszawa, Horizon Plaza
Trener: Piotr Poznański

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tajnikami analityki webowej - dostępnymi badaniami jakościowymi i Google Analytics.

W trakcie interaktywnych warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
• jak stworzyć i zarządzać kompleksowym web analytics we własnej firmie
• jak analizować zachowania użytkowników serwisu www
• jak dobierać techniki badań jakościowych (usability, badania ankietowe) do wsparcia danych z Google Analytics
• jak mierzyć i analizować rezultaty kampanii reklamowych za pomocą Google Analytics
• jak wykorzystać zebrane dane do zaprojektowania skuteczniejszych działań marketingowych.

Szczegółowy program warsztatów

Zapraszamy!Daria C. edytował(a) ten post dnia 26.03.10 o godzinie 15:37
Michał Faber

Michał Faber ABI/Audytor ODO &
ISO 27001

Temat: SZKOLENIA

Spotkajmy się 18 i 19 listopada 2009 w kameralnym gronie podczas wyjątkowego warsztatu z zakresu e-marketingu i prawa internetu. :)


Obrazek


Dzień 1: skuteczny e-marketing, SEM / SEO, e-PR, Web 2.0
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day1

Dzień 2: dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku
http://biznes.net/tmt.workshop/index/day2

Jeśli cenisz sobie praktyczną wiedzę, merytoryczną dyskusję przeplataną case studies, towarzystwo doświadczonych specjalistów e-marketingu, niezobowiązującą atmosferę włoskiej restauracji z darmowym wifi - zapraszamy do warszawskiego Rubikonu na TMT.Workshop.

Zapraszam:
http://biznes.net/tmt.workshop
Łukasz Pierzchalski

Łukasz Pierzchalski Account Manager -
Team Leader

Temat: SZKOLENIA

Witam serdecznie :)

Już w najbliższy czwartek druga edycja konferencji o społecznościach internetowych (19-20 listopada, Warszawa) - communityStandard 2009!

Panorama polskich serwisów społecznościowych, premiery nowych projektów – w tym m. in. mikrobloga Fejm (o2.pl), sieci reklamowej właściciela Fotki.pl, serwisu ShareTheMusic.pl, a także wystąpienie Kominka - najpopularniejszego blogera polskiego internetu, to obok zagadnień budowy i monetyzacji serwisów społecznościowych oraz social marketingu najważniejsze tematy tegorocznej konferencji.

Zapraszam na stronę spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/communitystandard-2...
oraz do zapoznania się z programem: http://www.internetstandard.pl/konferencje/communityst...

Do wygrania również jedna wejściówka na to wydarzenie:
http://www.internetstandard.pl/news/352406/Wygraj.wejs...

Miłego dnia i weekendu :)
Łukasz

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Witam,

Pragnę zaprosić Was na spotkanie informacyjne związane z planowaną inaugurację programu Professional Diploma in Marketing w Krakowie.

Spotkanie odbędzie się 24go listopada (wtorek) o 17.00
w Hotelu Express by Holiday Inn (ul. Opolska 14).


Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obemuje:

* Powitanie

* The Chartered Institute of Marketing – idea, programy, system certyfikacji

* Professional Diploma in Marketing – zakres programu, wymagania, wartości

* System egzaminowania CIM

* questus – doświadczenie, standardy jakości

* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność

* Q & A sesja

Wierzymy, że zarówno tematyka spotkania, grono zaproszonych osób, jak i atmosfera spotkania pozwoli Wam z jednej strony poznać bliżej program, korzyści udziału w nim, z drugiej zweryfikować swój punkt widzenia na rolę programów CIM w Waszej ścieżce rozwoju zawodowego.

Chęć udziału w spotkaniu prosimy zgłaszać na podane niżej adresy mailowe bądź telefonicznie:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl

Piotr Drożdżyk
pdrozdzyk@questus.pl

questus
tel./fax: (42) 673-20-77
e-mail: questus@questus.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Sztuka pisania tekstów reklamowych i ofert

Od kreacji słowa do sukcesu w biznesie!

Pisać... Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jednak tak nie musi być, gdy wiemy, do kogo, o czym i po co chcemy pisać, a przede wszystkim, gdy czujemy, że mamy coś ważnego do przekazania. Na szkoleniu pokazujemy, jak duża jest moc słowa, gdy traktujemy je jak tworzywo o nieograniczonych możliwościach i zawsze z szacunkiem. Słowa nie lubią być powielane i źle się czują w niedobranym towarzystwie.

Cele szkolenia

* Rozwinięcie umiejętności prawidłowego planowania struktury i logiki komunikatu informacyjno-reklamowego
* Udoskonalenie przez uczestników stosowania języka perswazyjnego i języka korzyści klienta
* Zbudowanie katalogu sformułowań pozytywnych i neutralnych do użytku w komunikatach marketingowych i sprzedażowych
* Wykorzystanie wybranych zaleceń NLP w reklamie
* Przećwiczenie pisania tekstów przy elastycznym zastosowaniu podstawowych metaprogramów i systemów reprezentacji

Korzyści dla organizacji i uczestników

* Udoskonalenie pod kątem odbioru przez klienta tekstów promujących firmę
* Zwiększenie perswazyjnej skuteczności ofert
* Zmniejszenie ilości poprawek layoutowych i tekstowych - zmniejszenie kosztów
* Większa łatwość tworzenia tekstów do materiałów reklamowych
* Większa skuteczność przekonywania w osobistej komunikacji z klientami
* Usprawnienie czasu pracy z grafikiem lub agencją

Tematyka

* Różnorodność, elastyczność, dostosowanie - jak pisać dobre teksty reklamowe i ofertowe
* Zastępowanie sformułowań negatywnych pozytywnymi
* Perswazja
* Cecha, zaleta, korzyść
* Elementy NLP: metaprogramy
* Elementy NLP: systemy reprezentacji
* Elastyczność języka - dotarcie do różnych odbiorców
* Ćwiczenia praktyczne (z użyciem komputera)

Prowadzący: Magdalena Jarzewska
Informacje organizacyjne

Terminy:
14-15.12.2009 r.
Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Cena szkolenia: 1000 PLN
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne w Serocku

Szczegóły:
http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&h_szkol_id=138

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Witam,

Na początku grudnia w Krakowie inaugurujemy program PROFESSIONAL DIPLOMA IN MARKETING na licencji
brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing. Program ten jest alternatywą dla studiów podyplomowych, z tą różnicą, że kończy się uzyskaniem certyfikatu uznawanego na całym świecie, przyznawanego przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing.

Osoby zainteresowane, proszę o kontakt.

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie Zapraszam do uczestnictwa w Programie Certyfikacyjnym

Profesjonalny Menedżer E-Biznesu

Program w całości poświęcony jest marketingowi internetowemu i prowadzeniu biznesu w sieci. Dzięki Programowi każdy uczestnik ma szansę rozwinąć kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz prowadzenia działań marketingowo-sprzedażowych w internecie.

Cele Programu:

- zbudowanie przewagi konkurencyjnej i rozwój Państwa firmy
- wzmocnienie profesjonalizmu i podniesienie kompetencji osób prowadzących biznes w sieci.
- integracja i współpraca profesjonalistów w branży e-biznesu

Program obejmuje sześc dwudniowych warsztatów:

-Fundamenty marketingu internetowego,
-Narzędzia marketingu internetowego,
-Marketing wyszukiwarkowy - SEO/SEM,
-Użyteczność i dostępność witryn internetowych (web usability),
-E-commerce i monetyzacja działalności w internecie,
-Mierzenie skuteczności działań internetowych.


Ponadto sześć lekcji e-learningowych, spotkania on-line z ekspertami programu, dostęp do zamkniętej strony z materiałami uzupełniającymi wiedzę, potwierdzenie kompetencji certyfikatem PME sygnowanym przez IAB Polska

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL 2.1.1)

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników sektora firm z małych i średnich przedsiębiorstw.

Szczegółowe informacje i program na stronie

http://www.ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl/

lub

Marcin Piotrowski
022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.pl

Błażej Pianowski
022 314 14 82
blazej.pianowski@obserwatorium.plMarcin Piotrowski edytował(a) ten post dnia 15.12.09 o godzinie 10:13



Wyślij zaproszenie do