Temat: SZKOLENIA
Witam.
Zapraszamy na szkolenia SEM. Mamy bardzo atrakcyjną ofertę, cena jest bardzo zachęcająca, a na dodatek dajemy gratisy w postaci kuponów na darmowe kampanie !
Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy praktycznej z zakresu marketingu w wyszukiwarkach i reklamy kontekstowej. Uczestnik szkolenia będzie w stanie zaplanować strategię kampanii, a następnie zrealizować ją samodzielnie lub w przypadku tych większych i skomplikowanych, zlecić realizację rzetelnie wyselekcjonowanemu brokerowi SEM.
Program szkolenia Google AdWords oraz systemy alternatywne
I. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach
Charakterystyka mediów reklamowych online
Specyfika reklamy w wyszukiwarkach
Analiza trendów wyszukiwania
Podstawowe pojęcia SEM, SEO, PPC, CPC, CPM
II. Google AdWords - wprowadzenie
Rejestracja na koncie Google AdWords
Panel administracyjny i struktura konta
Dopasowanie słów kluczowych
Pozycja reklamy i koszt kliknięcia
III. Google AdWords - tworzenie strategii i realizacja kampanii
Analiza działań konkurencji, estymacja kosztów i wielkości ruchu
Zasady przygotowywania zawartości treściowej
Struktura konta
Kierowanie reklamy
* geotargetowanie
* witryny wyszukiwania i sieci partnerskiej
* harmonogram reklam
Mierzenie konwersji
IV. Optymalizacja
Wynik Jakości
Modyfikacja listy słów kluczowych
Modyfikacja boksów reklmamowych
Korygowanie miejsc docelowych
Modyfikacja stawek CPC i pozycji reklamy
V. Raportowanie
Narzędzia raportujące AdWords
Analiza jakości ruchu - Google Analytics
VI.Alternatywne systemy
Adkontekst
OnetBoksy
Reklama intekstowa SmartContext
Reklama kontekstowa BusinessClick
Jakie bariery napotykają przyszli uczestnicy szkoleń?
Model kampanii SEM, pomimo udowodnionej wysokiej skuteczności, nadal nie jest rozumiany dostatecznie dobrze. Niestosowany w reklamie tradycyjnej sposób rozliczeń (system aukcyjny), jak również zaawansowanie technologiczne utrudniają decyzję o rozpoczęciu działań promocyjnych za pomocą wyszukiwarek.
Nieznajomość zasad funkcjonowania systemu wpływa negatywnie na skuteczność działań optymalizacyjnych i końcową ocenę efektów. Szkolenia organizowane przez Logisearch wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklmodawców, redukują ryzyko podjęcia błędnych decyzji.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenia przeznaczone są dla:
* reklamodawców, którzy dopiero zamierzają samodzielnie prowadzić swoje kampanie
* reklamodawców, którzy prowadzą podstawowe działania SEM i chcą utrwalić bądź rozszerzyć zakres posiadanej wiedzy
* reklamodawców, którzy obawiają się ryzyka związanego z planowaniem i realizacją większych, bardziej zaawansowanych kampanii, a działania SEM chcą powierzać świadomie i rzetelnie wyselekcjonowanym brokerom SEM.
Jakie korzyści odniesie uczestnik szkolenia?
Kurs obejmuje zaganienia takie jak planowanie mediów, realizacja kampanii w wyszukiwarkach i wybranych sieciach kontekstowych oraz podstawowe działania optymalizacyjne. Uczestnik zapozna się z:
* metodami estymacji budżetu i zasięgu kampanii
* strategią budowy wizerunku
* strategią generowania wartościowego ruchu
* sposobami precyzyjnego docierania do określonej grupy celowej
* sposobami efektywnego zarządzania budżetem reklamowym
* zagadnienniami analizy skuteczności działań
Co uczestnik otrzyma w ramach szkolenia?
* certyfikat ukończenia szkolenia
* kupony w systemach SmartContext, AdKontekst, o łącznej wartości 400 PLN
* rabat 30% na realizację kampanii w systemie Businessclick
* bezpłatną, indywidualną konsultacje do kampanii Google Adwords
* materiały szkoleniowe na pendrive (1 GB)
więcej :
http://www.logicsearch.pl/seo_sem/szkolenia,74.html