Temat: Ocena strony internetowej i szablonu allegro . Prośba o...
Dobry wieczór,
Dziękuję za odpowiedź.
Właśnie chcę wykonać próbę, na jednym z kont allegro wprowadzę darmową wysyłkę inpost oraz darmowe zwroty aby ocenić czy ma to realny wpływ na sprzedaż. Działamy w podobnej branży więc miło wymienić się doświadczeniami.
Odnośnie strony, na duży plus informacje które klienta przyciągną i sprawią, że czuje się bezpieczny to jest : informacje o wysyłce 24h, zwrotu i gwarancji (należy pamiętać, że nie dajemy już gwarancji tylko dwu letnią rekojmie) dobrą opcją jest wprowadzenie również na samej górze informacji o szybkim kontakcie telefonicznym.
W sklepie brakuje mi jednej rzeczy, wchodząc w promocję nie mogę wybrać producenta, klient internetowy nie lubi szukać, on musi mieć wszystko jak na dłoni. Wybieram filtry i widzę oferty, warto o tym pomyśleć.
Pozdrawiam
M.S