Bartosz Bednarz

Bartosz Bednarz Tester, EY (dawniej
Ernst & Young)

Temat: Marketing, reklama, strategia rozwoju produktu.

Cześć!

Jeśli chcesz rozwijać się w kierunku marketingu, reklamy, strategii rozwoju produktu, ale brakuje Ci doświadczenia w branży lub też po prostu lubisz tworzyć nowe rzeczy, oraz dobrze się przy tym bawić to zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu koncepcyjnym dla marki CaffetteriaMokate

▶️Co należy zrobić, aby wziąć udział w wyzwaniu?

✅ Zaloguj się oraz zapoznaj się z briefem wyzwania

https://goo.gl/QXweuU

✅ Wybierz produkt, nad którym chcesz pracować

▶️Co możesz zyskać?

✅ 40 pierwszych pomysłodawców otrzymają kartę upominkową Rossmann Polska
✅ Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wyzwaniu
✅ Atrakcyjne nagrody finansowe (9 nominacji - 200 zł oraz nagroda główna - 2000 zł)