Bartosz
Bednarz
Tester, EY (dawniej
Ernst & Young)
Temat: Marketing, reklama, strategia rozwoju produktu.
Cześć!Jeśli chcesz rozwijać się w kierunku marketingu, reklamy, strategii rozwoju produktu, ale brakuje Ci doświadczenia w branży lub też po prostu lubisz tworzyć nowe rzeczy, oraz dobrze się przy tym bawić to zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu koncepcyjnym dla marki CaffetteriaMokate
▶️Co należy zrobić, aby wziąć udział w wyzwaniu?
✅ Zaloguj się oraz zapoznaj się z briefem wyzwania
https://goo.gl/QXweuU
✅ Wybierz produkt, nad którym chcesz pracować
▶️Co możesz zyskać?
✅ 40 pierwszych pomysłodawców otrzymają kartę upominkową Rossmann Polska
✅ Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wyzwaniu
✅ Atrakcyjne nagrody finansowe (9 nominacji - 200 zł oraz nagroda główna - 2000 zł)