Ilona W.

Ilona W. Certes sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

poszukuję trenera do przeprowadzenia na terenie Opola cyklu szkoleń biznesowych oraz interpersonalnych.
Szkolenia rozpoczynają się w grudniu.

Blok I „Sprzedaż i obsługa klienta”:
- „Profesjonalne techniki sprzedaży” (5 szkoleń x 2 dni)
- „Doskonalenie procesy sprzedaży” (4x2dni)
- „Analiza potrzeb w sprzedaży” (3x2dni)
- „Telemarketing jako metoda aktywnej sprzedaży” (4x2dni)
- „Efektywna prezentacja handlowa i etapy wizyty handlowej” (4x2dni)
- „Konstruowanie skutecznych ofert handlowych w j. polskim i angielskim (3x2dni)
-Profesjonalne standardy obsługi klienta (5x2dni)
-Budowanie brandu i długotrwałych relacji z klientem (3x2dni)
-„Trening negocjacyjny” (4x2dni)

Blok II „e-Biznes”:
-„Organizacja sklepu wirtualnego” (4x2dni)
-Internaut jako Klient – docelowy i metody ich pozyskiwania (4x1dzień)
-„Budowanie lojalności wobec portalu internetowego firmy (3x2dni)
-Innowacyjne narzędzia wspomagające sprzedaż przez Internet (4z2dni)
-„Marketing e-mailowy – skuteczność oferty wysłanej drogą elektroniczną (2x1dzień)
-„Serwisy aukcyjne – wykorzystanie komercyjne” (3x1dzień)
-„Merchandising e-sklepu” (3x2dni)

CV oraz propozycję stawki za dzień szkoleniowy bardzo prosze przesyłać pod adres: i.winiarek@mcs.edu.pl

Pozdrawiam,
Ilona Winiarek

tel: /22/ 112 40 32 wew. 214
fax: /22/ 112 40 36
@: i.winiarek@mcs.edu.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warszawa i Katowice: bezpłatne seminarium "Rozwój organizacji - nowa rola hr"

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym seminarium "Rozwój organizacji - nowa rola HR", które odbędzie się w Warszawie (26.11.2012) oraz w Katowicach (3.12.2012).

Więcej informacji wraz z formularzem rejestracyjnym znajdą Państwo na stronie: http://www.clsystems.eu/Seminaria_RO

Serdecznie zapraszamy! 

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

witam serdecznie,

Poszukujemy Trenera, który specjalizuje się w następującym temacie szkoleniowym:

Zbieranie i zarządzanie wymaganiami do budowy aplikacji internetowych

Wymagane jest doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego tematu lub tematów zbliżonych – minimum 100 godzin szkoleniowych.

Osoby zainteresowany proszę o kontakt mailowy:
marta.tobjasz@demospolska.pl

Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 28 listopada.
Iwona Cieluchowska

Iwona Cieluchowska Koordynator ds.
szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trenera?

Pracujesz na terenie woj. śląskiego?
Jesteś związany z branżą ICT lub szkoleniową?

Ten projekt jest właśnie dla Ciebie!
Zapisz się na BEZPŁATNE szkolenia!

W programie m.in.:
- uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
- trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
- badanie potrzeb szkoleniowych
- metodyka prowadzenia szkolenia
- tworzenie modułu (szkieletu) szkolenia
- konstruowanie warsztatów tematycznych
- zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń
- zajęcia praktyczne

Gwarantujemy:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie w trakcie szkolenia (ciepły posiłek i poczęstunek)
- ubezpieczenie NW
- zajęcia prowadzone przez najlepszych trenerów firmy Brainstorm
- certyfikat firmy Brainstorm

ZADZWOŃ 509 967 053
lub napisz icieluchowska@brainstorm.biz.pl

Więcej informacji na http://szkolatrenerow.trainingspot.plIwona Cieluchowska edytował(a) ten post dnia 21.11.12 o godzinie 11:46

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Poszukuje chetnych do współpracy z firma Monavie;
http://pl.monavie.com/pl/company/overview

Zaufali nam poważni ludzie:
http://pl.monavie.com/pl/company/athletes/monika-pyrek

Jeżeli jesteś zainteresowany prosze o kontakt:
http://uk.monavie.com/rep/ireland

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą".

Termin szkolenia: 9 – 12 stycznia 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Izabela Karbownik i Piotr Dudek

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Proces grupowy – elementy struktury i dynamiki procesu
• Dobry początek – mocne otwarcie
• Budowanie i wzmacnianie autorytetu trenera
• Fazy rozwoju grupy – adekwatne zachowania trenera
• Sytuacje trudne z punktu widzenia procesu
• Wpływanie trenera na proces grupowy
• Interwencje trenerskie w ramach procesu grupowego
• Informacja zwrotna
• Ćwiczenia regulujące elementy procesu grupowego
• Ćwiczenia szczególnie angażujące proces grupowy
• Proces grupowy w interaktywnych metodach szkoleniowych
• Obiektywizacja obserwacji zjawisk procesowych

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Magdalena Kropidłowska edytował(a) ten post dnia 23.11.12 o godzinie 10:35
Wojciech Głuch

Wojciech Głuch Wydawnictwo EUROPA
Spółka z o.o.;
Systemy Wspomagania
Na...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Komunikacja – jak zrozumieć to co niezrozumiałe? WARSZTATY
Termin: 15 grudnia 2012 godzina 17:00
Czas trwania: 120 min
Miejsce: internet
Platforma: System Inteligentnej Komunikacji KomIQ
Wymagania sprzętowo-programowe: komputer z przeglądarką i dostępem do internetu
Cena szkolenia: 77 (z VAT)
zapisy na: http://www.iawa.pl/products-page/najblizsze-szkolenia/...
Miejsca na warsztatach: 12
Wymagania: kamera internetowa + słuchawki z mikrofonem

Tematyka szkolenia oparta o zagadnienia :
1. Komunikacja, jej elementy składowe i ich znaczenie.
2. Bariery komunikacyjne, czyli dlaczego sie nie rozumiemy.
Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski Public speaker and
coach. IT Manager.
Father.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warsztat Prezentacji Biznesowych, Poznań, 2012-12-17

Warsztat prowadzony przez biznesowego mówcę motywacyjnego, wiceprezesa Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, trenera i coacha, finalistę europejskiego Konkursu Mów Humorystycznych 2012 - Jerzego Zientkowskiego.

Główne korzyści: przygotowanie własnego wystąpienia, poznanie unikalnych narzędzi prezentacyjnych, zdobycie umiejętności ich stosowania.

Dodatkowe informacje : http://speakerslair.pl/szkolenia/1214.pdf

UWAGA: warsztat dla maksymalnie 5 osób

Miejsce: Hotel HP Park Poznań, ul. abpa. A. Baraniaka 77.
http://www.hotelepark.pl/hotel-poznan
Cena: 699 PLN/netto

Rezerwacja miejsca: mailem na adres sl1214@speakerslair.pl

Agenda

09:00 Wprowadzenie: zmiana punktu widzenia

Czym jest prezentacja? Co jest ważne? Jak zmierzyć sukces?
Model Clarity/Uniqueness/Connection

09:30 Podstawy przygotowania: zanim wyjdziesz na scenę.
10:15 Autoprezentacja/prezentacja produktowa: matryca CUC.
11:15 Przerwa kawowa
11:35 Struktura ma znaczenie: jak szybko tworzyć prezentacje?
12:20 Autoprezentacja/prezentacja produktowa: historie.
13:20 Przerwa obiadowa
14:20 Jasność przekazu: jak, gdzie i dlaczego? Użycie sceny podczas prezentacji.
15:05 Autoprezentacja/prezentacja produktowa: lejek.
15:35 Przerwa kawowa
15:50 Na scenie: wystąpienia uczestników, sesja informacji zwrotnych, podsumowanie.
17:20 Zakończenie.

Do zobaczenia!

speakerslair teamJerzy Zientkowski edytował(a) ten post dnia 27.11.12 o godzinie 19:13

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Narzędzia do ewaluacji szkoleń i projektów szkoleniowych".

Termin szkolenia: 16 – 19 stycznia 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Sylwia Rybak i Piotr Szczęsny

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Wprowadzenie do ewaluacji: definicje, schemat procesu
• Korzyści z przeprowadzania ewaluacji
• Model Kirkpatricka ewaluacji
• Narzędzia ewaluacji stosowane na I i II poziomie modelu Kirkpatricka
• Ankieta szkoleniowa – projektowanie i analiza
• Narzędzia ewaluacji stosowane na III poziomie modelu Kirkpatricka
• Projektowanie i analiza arkusza obserwacji
• Przygotowanie scenariusza wywiadu
• Narzędzia ewaluacji stosowane na IV poziomie modelu Kirkpatricka – dobór wskaźników
• Elementy statystyki dla trenerów
• Opracowanie i analiza wyników ankiet
• Analiza procesu grupowego
• Przygotowanie raportu poszkoleniowego – struktura i zasady sporządzania
• Obliczanie finansowych rezultatów programów szkoleniowych – ROI (Return On Investment)
• Zagadnienia i problemy etyczne związane z ewaluacją szkoleń

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Katarzyna Kucewicz

Katarzyna Kucewicz Psychoterapeuta,
Właścicielka
Kucewicz&Piotrowicz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli szukacie Państwo kameralnej, bardzo eleganckiej sali, do 12 osób w ekskluzywnej kamienicy w Warszawie (Powiśle) to siedziba L'atelier des psychologues będzie zupełnie idealnym miejscem do przeprowadzenia warsztatu, szkolenia albo seminarium.
Szczegóły: kk@kucewiczpiotrowicz.pl lub tel. 609995522.
http://kucewiczpiotrowicz.pl

Zapraszamy!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Narzędzia do identyfikacji i analizy potrzeb oraz diagnozy organizacji".

Termin szkolenia: 23 – 26 stycznia 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Monika Jurgielewicz-Wojtaszek i Janusz Grząśko

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Identyfikacja potrzeb na poziomie strategicznym – analiza wyzwań w otoczeniu firmy, wybrane narzędzia analizy strategicznej
• Identyfikacja w obszarze organizacyjnym – struktura i jej adekwatność, dojrzałość organizacji, praktyczne narzędzia diagnozy organizacji
• Identyfikacja potrzeb w obszarze personalnym – badanie obszaru kompetencyjnego
• Identyfikacja potrzeb w poszczególnych obszarach specjalistycznych – marketing, sprzedaż, produkcja
• Diagnoza kultury i stylu organizacji – użyteczne modele i narzędzia do diagnozy kultury organizacyjnej
• Analiza danych i formułowanie rekomendacji – narzędzia analizy danych, struktura raportu
• Przekładanie rekomendacji na działania szkoleniowe i doradcze w organizacji

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

HIPOTERAPEUCI - POZNAŃ - warsztat rozwojowy dla hipoterapeutów. (http://i-hipoterapia.pl)

Ostatnie wolne miejsce - zapraszamy do udziału w warsztacie rozwoju osobistego dla hipoterapeutów:

“Hipoterapia jako sytuacja pomagania cz.I”,
który jest wstępem do cyklu szkoleniowego.

Warsztaty odbywają się w Poznaniu - informacje szczegółowe pod nr tel. 607 607 563 oraz na http://i-hipoterapia.pl

Termin zajęć to 2 grudnia 2012r.

PROGRAM WARSZTATÓW:

- behawioralne, poznawcze i emocjonalne aspekty pracy hipoterapeuty
- obraz konia jako elementu pracy hipoterapeuty
- hipoterapeuta w praktyce: sytuacje trudne - analiza doświadczeń

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!
Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i poszerzaniem kompetencji zawodowych.
Czekamy zarówno na początkujących, jak i doświadczonych instruktorów rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapia oraz specjalistów będących instruktorami jazdy konnej – rehabilitanci, fizjoterapeuci, psycholodzy, pedagodzy, pedagodzy specjalni - czynnie prowadzących kierunkowe zajęcia terapeutyczne z udziałem konia.

Zajęcia odbywają się w małej grupie 6-8 uczestników. Celem warsztatu jest ćwiczenie rozpoznawania indywidualnych schematów reagowania w sytuacji pracy, wymiana doświadczeń, poznawanie własnych oczekiwań i uprzedzeń oraz analizowanie sytuacji trudnych.

Szczegóły odnośnie dalszej ścieżki rozwojowej wkrótce na http://i-hipoterapia.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
14 grudnia w Krakowie rusza 28 grupa programu Professional Diploma in Marketing organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
tel. (48) 603 480 155

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam Serdecznie osoby pracujące powyżej 50 roku życia do uczestnictwa w szkoleniach:

INTERNET JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI
o Wykorzystanie Internetu jako źródła informacji (2 dni)
o Podstawy MS Word i MS Exel (2 dni)

INTERNET JAKO MIEJSCE PUBLIKACJI I PROMOCJI
o Publikacja i promocja w Internecie (2 dni)
o Przygotowywanie publikacji do umieszczenia w Internecie (2 dni)

INTERNET JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI
o Narzędzia komunikacji internetowej (2 dni)
o Obsługa poczty elektronicznej MS Outlook (2 dni)

Szkolenie bazowe (dla chętnych):
o Podstawy obsługi komputera-wstęp (2 dni)

Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.
Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
W projekcie mogą wziąć udział Przedsiębiorstwa, które nie korzystały dotąd ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach poddziałania 8.1.1 PO KL
Szkolenia odbywają się w dni robocze w godzinach 9:00-16:00, w ośrodku Altkom Akademii S. A. w Warszawie, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Więcej informacji można uzyskać: tel: 22 41 70 194, mail: sylwia.pietrzyk@altkom.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam osoby pracujące powyżej 50 roku życia do udziału w szkoleniach:
o MS Excel w analizie finansowej - 2 dni
o MS Project - harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu - 2 dni
o Komunikacja w pracy - 2 dni
o Asertywność w pracy i życiu osobistym - 2 dni
o Zarządzanie czasem - 2 dni
o Sztuka zarządzania emocjami - 2 dni
o Zarządzanie przez cele - zwiększenie efektywności organizacji - 2 dni
o Strategie motywowania zespołu - 2 dni
o Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - 2 dni
o Menadżer przywódcą - 2 dni
o Podstawy obsługi komputera - 2 dni
o MS Word, MS Excel (poziom podstawowy) oraz wyszukiwanie informacji w
Internecie - 4 dni

o MS Outlook i inne narzędzia komunikacji przez Internet - 4 dni
o Publikacja informacji i techniki promocji w Internecie- 4 dni

Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.
Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
W projekcie mogą wziąć udział Przedsiębiorstwa, które nie korzystały dotąd ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach poddziałania 8.1.1 PO KL
Szkolenia odbywają się w dni robocze w godzinach 9:00-16:00, w ośrodku Altkom Akademii S. A. w Warszawie, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Więcej informacji można uzyskać: tel : 22 41 70 194, mail: sylwia.pietrzyk@altkom.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „Copywriting w reklamie”, prowadzone przez specjalistów z agencji Textmakers. Czas i miejsce: 8 grudnia 2012, samo centrum Warszawy.

http://www.textmakers.pl/szkolenie

UWAGA! ZOSTAŁY JESZCZE TYLKO DWA DNI PROMOCYJNEJ CENY (DO 30 LISTOPADA)!

W cenie:
• 7-godzinne szkolenie teoretyczne i praktyczne
• Lunch, przekąski, kawa/herbata/woda cały dzień
• Certyfikat
• Materiały dodatkowe

Agenda szkolenia:

WPROWADZENIE
• Czym jest (a czym nie jest) copywriting

TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Słowo jako narzędzie marketingowe w Twojej firmie
• Dobre praktyki: jak tworzyć przekonujące teksty?
• Techniki warsztatowe
• Webwriting

WOKÓŁ TEKSTU
• Dziennikarstwo i PR
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

KARIERA COPYWRITERA
• Copywriter w pracy - obowiązki, warsztat, ścieżka kariery

TECZKA CASE'ÓW
• Historia copywritingu w pigułce
• Przykłady dobrego, złego i kultowego copy w Polsce i na świecie

TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe - kampania reklamowa
• Zadania indywidualne
• Konkurs z zadaniem - niespodzianką

ZAKOŃCZENIE
• Rozwiązanie konkursu i wręczenie nagrody
• Rozdanie certyfikatów
• Pytania i odpowiedzi Agnieszka Wiącek edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 18:44
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam serdecznie na pierwszą w Lublinie edycję Szkoły Trenerów Biznesu skierowaną do inżynierów.

TYLKO DO 15 GRUDNIA PROMOCYJNE CENY NA OTWARCIE SEZONU SZKOLENIOWEGO!!!

Specjalnie dla inżynierów, od których rynek pracy wymaga coraz większych umiejętności osobistych (a nie tylko wiedzy merytorycznej) przygotowaliśmy specjalną ofertę, w której studenci i absolwenci promowanych obecnie kierunków inżynieryjnych znajdą Kurs Edu-Inżyniera (oparty na programie Szkoły Trenerów Biznesu) oraz szkolenie z zakresu Podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów. Zarówno kurs Edu-Inżyniera jak i szkolenie są przeznaczone dla studentów i absolwentów kierunków inżynieryjnych, którzy wchodząc na rynek pracy bardzo często muszą posiadać również umiejętności interpersonalne czy edukacyjne niezbędne na niektórych stanowiskach. Z drugiej strony postęp technologii i nauki w sferze nauk ścisłych i technicznych zmusza inżynierów do ciągłego pogłębiania wiedzy merytorycznej i poznawania nowości. Często inżynier – lider jest zobowiązany do przekazywania tej wiedzy również swoim współpracownikom czy podwładnym.

Umiejętności, jakie są rozwijane na Kursie Edu-Inżyniera i szkoleniu z podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów można wykorzystać nie tylko na stanowisku szkoleniowców czy trenerów.

szczegóły: http://www.ekspedite.edu.pl/akademinz.html


Obrazek
Kasia Antosiewicz edytował(a) ten post dnia 28.11.12 o godzinie 22:28
Beata Sawicka

Beata Sawicka Specjalista ds.
Rekrutacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo ,
Jeżeli jesteście zainteresowani udziałem w projekcie , który pozwoli zdobyć Wam wiedzę i kompetencje niezbędne do stania się Trenerem Biznesu , zapraszamy do zapoznania się z projektem "Akademia Trenerów" (Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego)

Zainteresowanych odsyłamy do strony internetowej :
http://www.akademiatrenerow.com

Serdecznie zapraszamy!
- Zespół Projektowy

Dane organizatora :
MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 3/47
00-728 Warszawa

tel. +48/ 22 891 05 04
fax. +48/ 22 891 05 24
e-mail: at@marschall-polska.plBeata Sawicka edytował(a) ten post dnia 29.11.12 o godzinie 12:37
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam wszystkich na szkolenie „Daj się zatrudnić – czyli skuteczna autoprezentacja podczas rekrutacji” Poniżej kilka słów o szkoleniu i prowadzących.

Niezależnie od tego czy szukasz pracy/stażu/praktyk czy udało Ci się już zdobyć wymarzoną posadę nasze szkolenie pozwoli Ci osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia w świadomym kreowaniu swojego wizerunku na potrzeby rekrutacji.

Na szkoleniu dowiesz i nauczysz się m.in.:

- jak skutecznie prezentować swoje zalety
- jak odpowiadać na trudne pytania rekruterów
- używać mowy ciała w taki sposób, aby wspierała przekaz werbalny
- jak dopasować się do rekruterów i zdobyć pracę

Będziesz miał również okazję do rozmowy z prawdziwym rekruterem
Szkolenie poprowadzą fachowcy w swoich dziedzinach, czyli rekrutacji i autoprezentacji.

WAŻNE!! Aby wziąć udział w szkoleniu należy przesłać swoje zgłoszenie oraz CV na adres szkoleniadlay@gmail.com oraz opłacić szkolenie w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia.

Szkolenie poprowadzą:

Paulina Czarkowska – Konsultant ds. HR, Trener, Coach.
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od rekrutacji, poprzez oceny pracowników, na prowadzeniu szkoleń kończąc. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zakresu miękkich umiejętności psychospołecznych (m.in. komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem, inteligencji emocjonalnej i innych); prowadzi life & career coachingi. Doradca w zakresie rozwoju kariery, odnajdywania zainteresowań zawodowych, aktywnych metod poszukiwania pracy i tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych. Studentka ostatniego roku Psychologii na UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu w Ośrodku Edukacji Psychologicznej INTRA.

Piotr Podlaś – Praktyk NLP, licencjonowany trener Akademii Nauki. Prowadzi szkolenia m.in. z "Przemówień publicznych" oraz "Autoprezentacji w pracy trenera"; prowadzi life coaching. Interesuje się zmianą w kontekście organizacyjnym oraz osobistym. Na co dzień odpowiedzialny jest za rozwój projektu OpenCard gdzie m.in. prowadzi rekrutację pracowników.

Zaczynamy 16.12.2012 o 10 i pracujemy do 17 w Black Sheep na Jana Pawła II 45A lok. 56 (wejście od Nowolipki)

Zapraszamy!
----------------------------------------------------------------------------------
Koszt szkolenia to symboliczne 60 zł za dzień. W cenie dostajesz:

-dużą dawkę wiedzy
-możliwość przećwiczenia nowych umiejętności w sprzyjającej atmosferze
-7 godzin szkolenia
-obiad
-możliwość otrzymania rocznej karty OpenCard, której cena rynkowa wynosi 250zł



Wyślij zaproszenie do