Skuteczna rekrutacja
Thierry P.

Thierry P. Founder & Director:
Biuranet.pl and
iGestionlocative.com

Temat: 3 sposoby reklamowania nieruchomości komercyjnej

W przypadku nieruchomości komercyjnej najważniejsza jest ekspozycja. Jeśli eksponujesz swoją nieruchomość przed większą liczbą osób i jej cena jest atrakcyjna, to w końcu się sprzeda. Dlatego tak długo, jak Twoim zdaniem cena jest odpowiednia, należy robić wszystko co możliwe, aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Efektywna reklama nieruchomości jest niezbędna, aby trafić do jak największego grona odbiorców.

1. Czasopisma lokalne

Publikacje lokalne są doskonałym miejscem do reklamowania nieruchomości komercyjnej. Można je napotkać w każdym miejscu, zwłaszcza w restauracjach. Twoje ogłoszenie powinno być dobrze wyeksponowane w czasopiśmie. Spróbuj dostać się na okładkę, jeśli to w ogóle możliwe. Czasopisma poświęcone nieruchomościom to świetny sposób na dotarcie do osób związanych z tym rynkiem. Minus: wysoka cena, brak gwarancji pozyskania potencjalnych klientów/kontaktów.

2. Billboardy

Wykorzystanie billboardów to kolejny świetny sposób pozyskania ekspozycji, której potrzebujesz. Billboard reklamuje dla Ciebie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znajdź rzucające się w oczy miejsce na głównej autostradzie lub ulicy; najlepszym miejscem jest Twój budynek lub jego budowa. Umieść na billboardzie zdjęcie nieruchomości oraz ważne fakty wraz ze swoim zdjęciem i numerem telefonu. Billboardy są stosunkowo tanim sposobem na reklamowanie nieruchomości, którą chcesz sprzedać. Potrafią szybko przynieść rezultaty, jeśli przejeżdża obok nich odpowiednia osoba.

3. Internet

Najlepszy sposób na reklamę. Internet szybko staje się najlepszym źródłem dla sprzedaży nieruchomości komercyjnej. Zanim potencjalny najemca wybierze się na fizyczną wycieczkę po nieruchomości, chce ją najpierw zwiedzić wirtualnie.

Ukryty link (zaloguj się, żeby zobaczyć)
16.09.2014, 18:13
Thierry P.

Thierry P. Founder & Director:
Biuranet.pl and
iGestionlocative.com

Temat: 3 sposoby reklamowania nieruchomości komercyjnej

Ponad 94% potencjalnych najemców wykorzystuje Internet, jako główne narzędzie do wyszukiwania powierzchni biurowej :

Istnieje wiele sposobów reklamowania nieruchomości. Podczas gdy ważne jest, aby uzyskać odpowiedni miks reklamowy, 94% potencjalnych najemców korzysta z Internetu, jako głównego narzędzia do wyszukiwania i porównywania nieruchomości, tak więc Internet jest bardzo ważną częścią planu reklamowego.

Ukryty link (zaloguj się, żeby zobaczyć)
16.09.2014, 18:17
Thierry P.

Thierry P. Founder & Director:
Biuranet.pl and
iGestionlocative.com

Temat: 3 sposoby reklamowania nieruchomości komercyjnej

5 kroków do udanego marketingu nieruchomości komercyjnej w Internecie (Powierzchnie biurowe)

Internet zapewnia dużą przewagę marketingową dla tych agentów nieruchomości, którzy są gotowi skorzystać z tej technologii - i jest to łatwiejsze niż myślisz. Wystarczy wdrożyć następujące siedem kroków dla zwiększenia wydajności i bardziej skutecznego marketingu.

Ukryty link (zaloguj się, żeby zobaczyć)
16.09.2014, 18:20

Zarejestruj się, aby zobaczyć więcej dyskusji

Zarejestruj się



Wyślij zaproszenie do