Karolina Cichocka

Karolina Cichocka Trainer, The English
Cocktail

Temat: Negocjuj efektywnie i po angielsku

Negocjuj efektywnie i po angielsku





Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Zwiększenie Twojej efektywności jako osoby zajmującej się sprzedażą nastąpi poprzez zbudowanie trwałych relacji z klientami zagranicznymi. Na szkoleniu pokażemy Ci jak prowadzić rozmowy i osiągnąć sukces rynkowy, zachowując partnerskie stosunki zarówno z klientami, jak i współpracownikami przy jednoczesnym rozwijaniu poczucia własnej wartości i sensu wykonywanej pracy.



Profil uczestników:

- handlowcy działający na rynkach zagranicznych
- managerowie odpowiadający za zakupy/ sprzedaż

- negocjatorzy kontraktów handlowych

- pracownicy działu obsługi klienta
- wszyscy zainteresowani poszerzeniem wiedzy nt negocjacji, ze znajomością języka na poziomie Pre-Intermediate

Celem szkolenia jest:
- rozwinięcie umiejętności komunikowania się w języku angielskim i unikanie błędów w kontakcie negocjacyjnym

- zapoznanie z pojęciem negocjacji jako szczególnym rodzajem komunikacji interpersonalnej.

- umiejętność identyfikacji typów klientów i dopasowanie właściwego stylu prowadzenia negocjacji.
- wypracowanie indywidualnej strategii negocjacyjnej

- poznanie metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w negocjacjach.

Program szkolenia (po angielsku tak jak całe szkolenie):
Win-Win, Win-Lose, Lose-Lose: Understanding Negotiation Outcomes
In this introductory discussion, participants will learn about negotiation outcomes, evaluate case studies to determine whether there is a possibility of winning, and discover when to use the strategy of losing because it actually makes sense.

The Eight-Step Negotiation Process: From Fact Finding to Autopsy
Often negotiations fall short because the key players have not paid attention to each step of the negotiation process. In this section, participants will learn about the phases of a negotiation and what questions they should ask before moving on. They will also explore the concepts of BATNA (plan b), minimum acceptance, and probing for inconsistencies.

The Communication Jungle: Negotiation with Different Types of People
In this unit participants learn to identify their own behavioural styles, the styles of their co-workers, clients, customers, or suppliers, and how to adjust for better negotiations. This module is beneficial to all who wish to negotiate better with different kinds of people.

Beyond the Basics: Deadlocks, Standstills, and Concessions
Knowing when to give and how much to give is something with which even skilled negotiators struggle. In this segment, participants will learn how to recognize, organize, and rank concessions, and how to use them for maximum impact.

Tricks, Traps, and Tactics: What to Be Aware Of
Section five explores eight common tactics and their countermeasure defences: exaggerated first offers, delays, limited authority, and more. Participants will learn how to quickly identify tricks and what to do to turn situations around.

Setting the Stage: Understanding the When and Where of Negotiation
Negotiation over the telephone is different from negotiation in person. An unexpected negotiation is different from one that has been carefully planned. In this part of the course, participants will learn how to use time and space constraints to their maximum advantage.




-----------------------------------------
Miejsce i czas:

Warszawa, Hotel IBIS Ostrobramska, 11-12 marca 2010


Cena:

1120zł (dla społeczności GL 900zł)



Szczegóły:

Urszula Burno

The English Cocktail

ul. Okrzei 32

03-710 Warszawa

Tel. +48 22 670 43 33

Fax +48 22 670 43 33 wew. 28

info@theenglishcocktail.com.pl

http://theenglishcocktail.com.pl