Marta Alicja Dębowska

Marta Alicja Dębowska Brand Manager
Benefit Systems

Temat: Rekrutacja 2.0, czyli II edycja bezpłatnych konferencji...

Rekrutacja 2.0
Społeczności online jako narzędzie budowy relacji pracodawca–pracownik

Marshall McLuhan, prorok nowych mediów, napisał: „everyone communicates”. Każdą informację o nas, która trafia do sieci, mogą przeczytać setki tysięcy przypadkowych i nieprzypadkowych odbiorców. W USA Facebook i LinkedIn są najlepszymi źródłami weryfikacji informacji o kandydatach do pracy i źródłami wiedzy o pracodawcach.

Obecną edycję cyklu konferencji „Twoja Kariera” poświęcamy rekrutacji w mediach społecznościowych. Podobnie jak w ubiegłym roku konferencje są podzielone na dwie części i łączą formułę warsztatów dla pracodawców oraz pracowników chcących aktywnie budować swoją ścieżkę kariery.

W części pierwszej zaprezentujemy, jak przedsiębiorca powinien tworzyć przewagę konkurencyjną poprzez kreowanie atrakcyjnej oferty dla pracowników. Jak reagować na zmienne warunki rynku pracy w skali regionu i makroregionu? Jak budować wizerunek przedsiębiorcy-pracodawcy w sieci i wykorzystywać go efektywnie do pozyskiwania najlepszych pracowników?

W drugiej części każdy zainteresowany aktywnym budowaniem kariery będzie mógł wziąć udział w warsztatach rekrutacyjnych i poznać zasady tworzenia swojej oferty i wizerunku zawodowego w sieci.

Zapraszamy wszystkich rekrutujących i poszukujących pracy do:

Katowic 15.11.2011
Krakowa 16.11.2011
Warszawy 22.11.2011

Wstęp wolny.Liczba miejsc ograniczona
http://www.kariera.abc.com.pl/index.php?site=zamowienie
Zgłoś swój udział już dziś!

W PROGRAMIE:

"W jaki sposób wykorzystać narzędzia społeczności
internetowych do rekrutacji i weryfikacji kandydatów?"
Lech Rustecki, Wolters Kluwer Polska
Bartosz Sokoliński, TO.BE Group

"Jakie wyzwania stawia przed rekruterami rynek pracy?
Kogo, jak, gdzie i za jaka pensje szukać na lokalnych rynkach?"
Urszula Pawlik, Advisory Group TEST Human Resources

"Jakie są nowoczesne metody rekrutacji? Czyli o połączeniu klasyki z dobrodziejstwem nowych mediów i narzedzi."
Maja Meisnner, Meissner & Partners

"Strategia employer brandingowa w organizacji.
Moda czy konieczność?"
Anna Macnar, Universum Polska

"Rekrutacja w mediach społecznościowych – wyniki badania przeprowadzonego w 2011 roku"
Rafał Broniarek, „Personel Plus”, Wolters Kluwer Polska