konto usunięte

Temat: Zapraszamy przedstawicieli firm brokerskich...

Jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń dzięki nowoczesnym narzędziom do komunikacji?

Niezbędnik nowoczesnego brokera ubezpieczeniowego.

19 listopada 2015 r., Warszawa

http://sniadaniewchmurze.pl/rejestracja

Zapraszamy przedstawicieli firm brokerskich zainteresowanych podniesieniem efektywności działań sprzedażowych.
Jak poprawić wyniki sprzedaży ubezpieczeń?
Jak obniżyć koszty biura brokerskiego?
Jak sprawić, by klienci wracali po kolejne ubezpieczenia?

Co w programie?
Klienci, których broker traci nie wiedząc o tym.
Walka o lojalność klienta - jakich narzędzi użyć?
Za wysokie koszty, za niska wydajność - jak to zmienić?
Czy warto nagrywać rozmowy telefoniczne z klientami?
Pełna i szybko dostępna wiedza o wynikach agentów dzięki raportom.
Studium przypadku firmy brokerskiej.
Informacje o platformie komunikacyjne Focus Contact Center.

Dlaczego warto?
Pokażemy, że Twoja sprzedaż może być jeszcze większa dzięki dotarciu do klientów, którym nie udało się z Tobą skontaktować.
Opowiemy o narzędziach skutecznie budujących lojalność Twoich klientów.
Przedstawimy sposoby szybkiej analizy wyników sprzedażowych dzięki przejrzystym raportom.
Podpowiemy, jak zwiększyć wydajność pracy Twoich agentów i jednocześnie obniżyć jej koszty.
Wskażemy narzędzia zwiększające motywację agentów i podnoszące efektywności ich kontaktów z klientami.
Przedstawimy proponowane rozwiązania w praktyce, czyli case study wzrostu sprzedaży w biurze brokerskim.
Poznasz innowacyjną aplikację do wielokanałowej komunikacji z klientami.

Śniadania w chmurze z Focus Telecom Polska to sprawdzona formuła spotkań biznesowych, poświęcona nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiająca zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, dostępność a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż oraz obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem. Tę edycję wydarzenia poświęcimy brokerom ubezpieczeniowym.

Serdecznie zapraszamy do udziału!