
konto usunięte
Temat: Sexy biznes, czyli turystyka w MLM
Czy biznes może być sexy? Jak zachować w budowie struktur MLM totalny fair play, aby każdy miał równe szanse?!Jak to rozumieć?! Czy marketing może być sexy?! Oczywiście, że tak!!! Podstawowym produktem w ofercie Klubu są narzędzia, dzięki którym obniżono diametralnie ceny luksusowych podróży.
Cóż może być bardziej seksownego od opalonych kobiet w skąpym bikini, pięknych, piaszczystych plażach, wysokich temperatur, lazurowego morza, egzotycznych drinków?!
Moim zdaniem udało to się Sven'owi Martini'emu, założycielowi Klubu Miłośników Podróży RICI (Royal Innovation Club International).
Według mnie jest to finansowy geniusz. Stworzył RICI po to, żeby z owym schemacie biznesu marketingu sieciowego zrewolucjonizować rynek turystyczny. Doskonale zdaje sobie sprawę gdzie tkwią "prawdziwe" pieniądze, czyli w turystyce, ale również zdaje sobie sprawę z faktu, iż większość ludzi nie posiada funduszy na takie rarytasy. Dlatego też wpadł na genialny pomysł (obserwując trendy gospodarcze) i postanowił to wszystko zapewnić zwykłym ludziom takim jak MY!!! Jego program partnerski pod każdym względem spełnia owe oczekiwania. Osiągnął to dzięki koncepcji połączenia przedsiębiorstwa i sieci współpracowników. Sprawiła ona ogromne wrażenie z dobrymi perspektywami na przyszłość. Z odpowiednimi ludźmi na pokładzie RICI może przekształcić się w firmę wartą miliardy.
Oferujemy wszelką pomoc nie tylko na starcie, ale przez cały czas. Jeżeli więc chcesz tanio podróżować i przy tym jeszcze bardzo dobrze zarabiać oraz bawić się razem z Nami to zapraszam do kontaktu.
Więcej informacji znajdziecie na:
www.klubpodrozy.blogspot.com