Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń LUTY - MARZEC- KWIECIEŃ

LUTY 2013

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Techniki Obrony Ceny

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Zarządzanie Czasem szkolenie dla profesjonalistów

28 lutego - 1 Marca 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

28 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

MARZEC 2013

1 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

4 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW - Jak windykować tych, którym sprzedajemy.

5 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

6 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Wrocław)

7 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Wrocław)

8 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Wrocław)

7-8 Marca 2013 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

7-8 Marca 2013 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

14-15 Marca 2013 - Warszawa
Szkolenie Coaching - Warsztat Menedżerski

14-15 Marca 2013 - Warszawa
PUBLIC RELATIONS. Szkolenie dla ekspertów

18-19 Marca 2013 - Warszawa
RÓWNOWAŻNY CZAS PRACY

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców (Edycja - Lublin)

21 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Lublin)

22 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Lublin)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Sprzedaży Usług

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów. Szkolenie dla handlowców

KWIECIEŃ 2013

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

15-16 Kwietnia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

22 Kwietnia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22-23 Kwietnia 2013 - Warszawa SYMULACJA BIZNESOWA
Industry Game. Symulacja Biznesowa

25-26 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów


Obrazek


Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Marta Broda (Dziadkiewicz)

Marta Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Szkolenia otwarte na produkcji:

27.02 - 01.03.2013 Total Productive Maintenance Basics w firmie Leoni Kabel Polska/ Kobierzyce
14-15.03.2013 Benchmarktour TPM
20-22.03.2013 Total Service Management w firmie PROFES/Wrocław
21-22.03 2013 Liderowanie w kulturze KAIZEN w firmie CARLSBERG/ Sierpc k. Poznania
24-26.04.2013 KAIZEN Basics w firmie ARJOHUNTLEIGH/ Poznań
24-26.04.2013 Total Quality Management w firmie WABCO/ Wrocław
07-10.05.2013 Total Flow Management Advanced w firmie FIAT/ Tychy
13-14.05.2013 System Sugestii w firmie Leoni Kabel Polska/ Kobierzyce
12-14.06.2013 KAIZEN Coach w firmie GE/ Kłodzko

więcej informacji: http://pl.kaizen.com/szkolenia/kaizen-college/httpplka...

w przypadku pytań proszę o kontakt

Marta Dziadkiewicz
601 922 299
mdziadkiewicz@kaizen-institute.plMarta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 17:24

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Szkolenie ,,Fotowoltaika”, 17-18.04.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Długo oczekiwana ustawa o Odnawialnych Źródłach Energii oraz nowelizacja Prawa Energetycznego otworzą przed polskimi przedsiębiorcami, samorządami terytorialnymi, zarządcami budynków, właścicielami domów nowe możliwości zarabiania na czystej energii. Planowane zmiany przyczynią się do rozpowszechnienia odnawialnych źródeł, a fotowoltaika będzie w tej ustawie najbardziej propagowanych źródłem.

Planowane zmiany pozwolą rozwinąć się zarówno źródłom prosumenckim (małym producentom energii) jak i stworzą szansę dla dużych inwestorów myślących o farmach słonecznych, ze względu na uproszczenie procedur biurokratycznych, zniesienie obowiązku posiadania koncesji na wytwarzanie energii (dla małych i średnich instalacji) oraz poprzez stworzenie system taryf gwarantowanych oraz wprowadzenie współczynników korekcyjnych zielonych certyfikatów.

Już teraz warto zacząć myśleć jak wykorzystać potencjał planowanych zmian przepisów, a proponowane szkolenie wychodzi naprzeciw tych oczekiwań.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
przyszłych instalatorów PV
sób zajmujących się efektywnością energetyczną budynków
architektów planujących stosowanie nowych technologi odnawialnych
projektantów systemów elektroenergetycznych
przedstawicieli samorządów terytorialnych
przedstawicieli spółek gminnych takich jak wodociągi, itp.
inwestorów zainteresowanych inwestowaniem w farmy słoneczne
przedstawicieli wspólnot mieszkaniowych oraz zarządców nieruchomości chcących podnieść efektywność zarządzanych budynków
firm handlujących technologiami solarnymi (w tym kolektorami), chcący poszerzyć swój asortyment
studentów zainteresowanych tematem
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Firma STRUVE Sp. z o. o. serdecznie zaprasza na szkolenia komercyjne z zakresu obsługi pakietu MS Office 2010, Bezwzrokowego pisania na klawiaturze, szkoleń kadrowo-płacowych oraz obsługi programów księgowych - Płatnik, Optima kadry i płace i Symfonia kadry i płace.

Zapewniamy:
- profesjonalną kadrę trenerską
- bardzo dobrze wyposażone sale szkoleniowe
- sprawną rekrutację
- konkretną wiedzę przekazywaną naszym uczestnikom
- certyfikaty po zakończonym szkoleniu
- dostęp do multimedialnej platformy e-learningowej
- opiekę poszkoleniową

Wszystkie szkolenia można se sobą łączyć i dowolnie modyfikować - dopasujemy sie do standardów i wymogów grupy szkoleniowej!

Więcej informacji na stronie internetowej:
szkoleniakomputerowe.poznan.pl
Hanna Szymanowska

Hanna Szymanowska szkolenia IT,
produkcja,
wdrożenia Lean
Manufacturing, ...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.


Obrazek


Szanowni Państwo,

Szkolenia w SAGES
Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń w SAGES? SAGES to przede wszystkim doświadczeni instruktorzy, szkolenia z ugruntowanych, a także najnowszych technologii i dostosowanie programu do potrzeb klienta.

Zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty szkoleń dedykowanych.
Oto największe atuty naszych szkoleń:
• doradztwo i dostosowanie programu do potrzeb klienta
• duży nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanej wiedzy
• autorskie programy, przygotowane przez naszych konsultantów na bazie ich doświadczenia, nabytego przy realizacji różnorodnych zadań projektowych, programistycznych i integracyjnych dla klientów
• trenerzy posiadający duże doświadczenie w realizacji projektów w zakresie szkolonych technologii, udokumentowane certyfikatami, potwierdzającymi ich kompetencje
• nadzór metodyczny nad trenerami i materiałami, by wiedza przekazywana była w przystępny sposób
• duże zaangażowanie trenerów w przekazywanie wiedzy
• uwzględnienie specyfiki branży klienta (nacisk na bezpieczeństwo w przypadku branży finansowej, czy ergonomię dla serwisów internetowych)
• dostępność szkoleń również dla małych grup
• doskonała obsługa klienta
• konsultacje po szkoleniu

Szkolenia Otwarte

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych realizowanych przez firmę SAGES w Warszawie w następujących terminach :


1. Administracja serwerem aplikacji JBoss – 11 marca 2013

2. Android podstawy programowania - 20 marca 2013

3. Kompleksowe tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w oparciu o Google Web Toolkit, Guice i JPA – 18 marca 2013

4. Automatyzacja testów funkcjonalnych aplikacji internetowych z użyciem Selenium i Robot Framework – 4 marca 2013

5. Modelowanie procesów biznesowych, przepływu pracy oraz reguł biznesowych na przykładzie JBoss Rules i jBPM lub Activiti – 25 marca 2013

6. Przetwarzanie XML i tworzenie usług Webservice na platformie Java – 25 marca 2013

7. Modelowanie procesów biznesowych z użyciem notacji BPMN2 – 28 marca 2013

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji

Kontakt:
Hanna Szymanowska
SAGES Sp. z o.o.
02-796 Warszawa; ul. Wąwozowa 11
k: +48.537.41.00.42

h.szymanowska@sages.com.pl
h.szymanowska@officeria.pl
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Serdecznie zapraszam na szkolenie Professional Scrum Master.


Obrazek


Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/psm-4-...Katarzyna Kowalska edytował(a) ten post dnia 12.03.13 o godzinie 17:07
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

15 marzec 2013, Warszawa
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - WARSZAWA

Start już 06 kwietnia 2013.


Obrazek


Więcej informacji

konto usunięte

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.


Obrazek


Zdobądź szeroką wiedzę na temat Scrum, rozwiąż trudne studia przypadku, zadaj równie trudne pytania trenerowi i uzyskaj oficjalny certyfikat Scrum.org - największej i najlepszej organizacji Scrum na świecie.

Professional Scrum Master (PSM) to nowa generacja szkoleń z metody Scrum, wynik doświadczeń i przemyśleń Kena Schwabera.

Zapraszamy do Krakowa 14-15 marca 2013!

Szkolenie PSM zostało stworzone by przekazać Ci szeroką wiedzę na temat Scrum, by osiągać jeszcze lepsze rezultaty niż dotychczas. Tematyka szkolenia została rozszerzona o wiele istotnych zagadnień, tj. problem optymalizacji wartości, produktywności i całkowitych kosztów wytwarzania systemów i produktów.

Dowiesz się o:
- Podstawach teoretycznych Scrum,
- Różnicach między Scrum, a Waterfall,
- Zarządzaniu wymaganiami w Scrum,
- Roli i metodzie przygotowania oszacowań,
- Planowaniu oraz monitorowaniu postępów prac w Scrum,
- Kwestiach zarządzania ryzykiem,
- Dynamice samoorganizujących się zespołów,
- Jakości technicznej wobec kosztów i wartości oprogramowania,
- Pracy w Scrum przy większej liczbie zespołów,
- Przeprowadzaniu zmian niezbędnych dla wdrożenia Scrum i uzyskania z niego maksymalnych korzyści,
- Zadaniach i roli Scrum Mastera.

Zapraszamy do zapisów na agileszkolenia.pl.


Obrazek
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Opcje Odpowiedz
(no-profit) Potrzebujesz umiejętności z przemówień publicznych? Boisz się ich? Wpadnij!!! ;)

Więcej:
http://www.goldenline.pl/forum/3212212/no-profit-potrz...

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Witam,
Zapraszam Państwa do uczestnictwa w całkowicie bezpłatnych szkoleniach realizowanych w Lublinie w ramach projektów "Profesjonalni lubelscy Webmasterzy" oraz "Efektywne zarządzanie projektami lubelskich mikroprzedsiębiorstw" współfinasowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

1."Efektywne zarządzanie projektami Lubelskich mikroprzedsiębiorstw" (240 miejsc)

Zakres tematyczny szkolenia:

Ścieżka A - poziom podstawowy PRINCE2® Foundation (12 dni szkoleniowych)
-Warsztat wprowadzający (16h)
-PRINCE2® Foundation + egzamin (32h)
-Harmonogramowanie projektów (16h)
-Praktyczne aspekty pracy Project Managera (16h)
-Zarządzanie projektami - gra symulacyjna PRINCEOPOLY (16h)

ŚCIEŻKA B poziom zaawansowany PRINCE2® Practitioner (13 dni + 1,5h konsultacji indywidualnych)
-Praktyczne aspekty zarządzania projektami (24h)
-PRINCE2® Practitioner (24h)
-Zarządzanie ryzykiem w projekcie (16h)
-Symulacja projektu – gra strategiczna (16h)
-Zarządzanie zespołem – podejście agile (24h)

Pozytywny wynik egzaminu po szkoleniu PRINCE2® Foundation/Practiocioner umożliwia uzyskanie certyfikatu PRINCE2® Foundation/Practicioner.

2.„Profesjonalni Lubelscy Webmasterzy” (216 miejsc)
Zakres tematyczny szkolenia:

Ścieżka podstawowa/obligatoryjna: PUBLIKOWANIE W INTERNECIE (35h = 7h x 5 dni)
- CMS wordpress + HTML + CSS,
potem do wyboru 2 ścieżki szkoleniowe:

ścieżka A – szkolenia:
2A – Obróbka grafiki na potrzeby publikacji - Photoshop (21h),
3A – Tworzenie grafiki na potrzeby publikacji - Adobe Illustrator (21h),
4A – DTP – Tworzenie publikacji - Adobe InDesign (21h),

ścieżka B - szkolenia:
2B – Obróbka grafiki na potrzeby publikacji - GIMP (21h),
3B - Tworzenie grafiki na potrzeby publikacji - CorelDraw (21h),
4B – DTP – Tworzenie publikacji - MS Publisher (21h)

W sumie: ścieżka podstawowa + ścieżka A lub B = 98h

Każdy musi przejść całość ścieżki podstawowej, potem wybiera ścieżkę A lub B. Uczestnik musi wykonać "prace domową", na specjalnie stworzonym w tym celu serwisie WEB KURSOR, a pozytywnie oceniona praca umożliwi udział w ostatnim szkoleniu 4A lub 4B. Ścieżka kończy się egzaminem zewnętrznym.

Oba szkolenia będą odbywały się w weekendy lub dni powszednie, w godzinach 9:00-16:00 (7h edukacyjnych), w zależności od możliwości firm.

W ramach projektu uczestnikom zapewniamy:
•odpowiednio wyposażone stanowisko szkoleniowe,
•wsparcie w formie mentoringu przed przystąpieniem do egzaminu - 2h/osoba,
•przystąpienie do egzaminu,
•materiały pomocnicze (materiały szkoleniowe, notatnik, długopis, itp.),
•świadectwo uczestnictwa po każdym szkoleniu (przy obecności na min. 80% zajęć),
•obiad i 2 przerwy kawowe w ciągu dnia,
•w ramach projektu przewiduje się zwrot kosztów dojazdu (oba projekty) oraz refundację noclegów uczestników (tylko w projekcie PRINCE2)

Koszt udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny, uczestnicy szkoleń nie wnoszą żadnych opłat.

Do udziału w projektach zapraszamy osoby prowadzące działalność gosp. (samozatrudnione) oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z mikroprzedsiębiorstw z branży INFORMATYCZNEJ, pracujące/mieszkające w województwie lubelskim.
W szkoleniach nie mogą brać udziału osoby zatrudnione na umowy zlecenie, o dzieło itp.(tylko UoP)

Jeśli główna firma nie spełnia kryterium kwalifikowalności, można zgłosić się do nas z innej dowolnej firmy, która będzie spełniała powyższe kryteria (PKD 62, 63.1, 47.91.Z, 47.41Z, 77.33.Z, 95.11.Z, 26.20Z i wielkość firmy) oraz w której będzie podpisana umowa o pracę (wymiar czasu pracy nie jest istotny, może być nawet 1/16 etatu).

Szkolenia będą odbywały się w Lublinie.

Okres realizacji projektów lubelskich: 01.04.2013 - 31.10.2014

Informacje i zapisy:
Maciej Sitnik, tel. (22) 417 01 96, mail: Maciej.Sitnik@altkom.pl
Marlena Radomska

Marlena Radomska specjalista d/s
handlowych,
SOFTRONIC

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Jesteśmy przekonani, że w naszej ofercie każdy znajdzie coś interesującego. Zapewniamy Państwu szkolenia:
▪ dla użytkowników aplikacji biurowych
▪ z zakresu grafiki i projektowania,
▪ autoryzowane szkolenia techniczne Microsoft, Novell i SUSE Linux,
▪ z zarządzania IT - zgodnie ze standardem ITIL,
▪ z zakresu projektowania aplikacji i tworzenia dokumentacji projektowej,
▪ z licencjonowania i zarządzania oprogramowaniem.
Dynamicznie wzbogacamy naszą ofertę wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom. To, czym chcemy przekonać Państwa do skorzystania z naszych usług, to nasze podejście do Państwa czasu. Nie odwołujemy potwierdzonych szkoleń, jesteśmy elastyczni w dostosowaniu programu zajęć do Państwa indywidualnych preferencji. Zależy nam aby mieli Państwo pewność, że zdobędą Państwo najbardziej pożądane informacje a zakres szkolenia wyczerpie wszelkie ważne dla Państwa kwestie. — więcej informacji na stronie http://softronic.pl

Obrazek

Obrazek

Zapraszamy!
SOFTRONIC Sp. z o.o.
ul. Jana Matejki 65a/z
60-771 Poznań
tel./fax.: 61 865 88 40
marlena.radomska@softronic.pl

Serdecznie zapraszamy na szkolenia SOFTRONIC
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA:
P O Z N A Ń
MS Word - poziom podstawowy - 20-21.03.2013
MS Excel - poziom zaawansowany - 25-26.03.2013
MS Excel - analiza finansowa - 27-28.03.2013
MS-10774 - Querying Microsoft® SQL Server® 2012 - 25-29.03.2013
MS-20412 - Configuring Advanced Windows Server® 2012 Services - 25-29.03.2013
MS-2433 - Microsoft Visual Basic Scripting Edition and Microsoft Windows Script Host Essentials - 2-4.04.2013
MS-80294 - Microsoft Dynamics CRM 2011 Customization and Configuration 3-5.04.2013

SOFTRONIC Sp z o. o. jest firmą z 10 letnim doświadczeniem. Według prestiżowego miesięcznika COMPUTERWORLD Polska, znajdujemy się w ścisłej czołówce rankingu największych firm świadczących usługi szkoleniowe. Warto skorzystać ze szkoleń w naszych ośrodkach ponieważ:
▪ Najważniejszy jest dla nas Klient - cenimy sobie Państwa czas - nie odwołujemy zaplanowanych szkoleń. Państwa zgłoszenie jest dla nas wiążące - jeśli na wybrane przez Państwa szkolenie nie zgłosi się inny uczestnik - zajęcia przeprowadzimy w trybie indywidualnym. Państwo nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów, a termin nie będzie przekładany. Zyskują Państwo pewność, że zrealizują założony cel i przystąpią do szkolenia w najwygodniejszym dla siebie czasie.
▪ Kładziemy nacisk na jakość - uważamy, że szkolenie jest najbardziej skuteczne, gdy uczestnik może aktywnie brać udział w zajęciach. Prowadzimy szkolenia stacjonarne, z certyfikowanym trenerem, który na miejscu odpowie na wszystkie Państwa pytania i pomoże w rozwiązaniu problemów. Wszystkie szkolenia w SOFTRONIC prowadzone są face to face.
▪ Jesteśmy elastyczni - istnieje możliwość połączenia modułów z różnych szkoleń. Jeżeli więc standardowy program zajęć nie pokrywa się z Państwa oczekiwaniami, bądź pewne elementy są zbędne lub nie wymagają dalszego pogłębiania umiejętności, możemy je zastąpić innymi tematami opracowanymi na potrzeby pozostałych szkoleń autoryzowanych przez Microsoft. Zależy nam aby mieli Państwo pewność, że zdobędą najbardziej pożądane informacje i wykorzystają w pełni czas poświęcony na szkolenie.
▪ Doceniamy Państwa lojalność - Przy nawiązaniu stałej współpracy oferujemy Państwu korzystne rabaty.
▪ Nagradzamy za polecenie naszych usług - Jeśli zapiszą się Państwo na szkolenia i polecą je innej osobie - nie koniecznie z jednej firmy - wszyscy otrzymają rabat. Upust naliczany jest według tabeli poniżej.


Obrazek

። rabat naliczany jest od ceny katalogowej i nie łączy się z innymi promocjami.

konto usunięte

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Czy wystąpienia biznesowe muszą być nudne i nijakie?
W jaki sposób przemawiać by zostać zapamiętanym?
Jak prowadzić prezentacje by przekazać dokładnie to co chcę?

Teraz możesz poznać odpowiedzi na te pytania, a także podszkolić swój warsztat mówcy i poznać narzędzia, które usprawnią Twoje wystąpienia i prezentacje. Już w kwietniu zapraszamy na Warsztaty Prezentacji Profesjonalnych organizowane przez Fundację Rozwoju Osobistego FUROS we współpracy ze Speakerslair.

Warsztaty odbędą się 6.04.2013 we Wrocławiu.

Więcej informacji:
upyourgame.pl
http://furos.pl/ai1ec_event/warsztaty-prezentacji-prof...
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-prezentac...
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.



Obrazek


Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/



Obrazek


Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/Katarzyna Kowalska edytował(a) ten post dnia 09.04.13 o godzinie 12:01
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Szanowni Państwo!

Gorąco polecamy obecne w naszej ofercie zintegrowane szkolenia akredytowane z zakresu Zarządzania Projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner.
Pięciodniowa edycja kursu pozwala na opanowanie metodyki na obu poziomach zaawansowania oraz umożliwia certyfikację w tym zakresie. Międzynarodowe certyfikaty PRINCE2 Foundation i PRINCE2 Practitioner są honorowane na całym świecie.

Promocyjny koszt szkolenia najniższy na polskim rynku to 3900 zł netto/osobę (cena obejmuje akredytowany podręcznik oraz egzaminy).
Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób możliwość uzyskania dodatkowego rabatu - po szczegóły zapraszamy do kontaktu z biurem.

Planowane najbliższe terminy:

Gdańsk 15-20.04.2013 ! liczba miejsc ograniczona - zachęcamy do szybkiego zgłaszania uczestnictwa !
Warszawa 13-18.05.2013
Kraków 20-25.05.2013

Więcej szczegółów odnośnie harmonogramu znajdą Państwo na naszej stronie http://inprogress.pl
Zapraszamy do kontaktu.

Zespół INPROGRESS
tel.:123 579 579
e-mail: biuro@inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do Cabinet Office. Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do Cabinet Office.
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

konto usunięte

Temat: LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH NA 2013 r.

Zapraszam na szkolenie z zakresu programowania na platformie Android

Szkolenie objęte promocją odbędzie się w terminie 15-19 kwietnia 2013 r.
Trener: Łukasz Andrzejewski

Programowanie na platformie Android + tablet gratis
Koszt udziału: 2 490 zł‚ netto

Kontakt:
Anna Stankowska
INBRIGHT
http://inbright.pl
anna.stankowska@inbright.pl
tel.: +48 661 946 378



Wyślij zaproszenie do