konto usunięte

Temat: Siła Telemaketingu V Edycja 28-29 września 2009 Warszawa

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w V Edycji Siły Telemarketingu 28-29 września 2009 Warszawa

Celem V edycji projektu „SIŁA TELEMARKETINGU” jest analiza wpływu aktualnych zmian gospodarczych na branżę contact center i call center, zlokalizowanie kluczowych wyzwań stojących przez branżą oraz wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami rynku. Projekt ma na celu monitorowanie najświeższych trendów związanych z telemarketingiem i dostarczenie najbardziej aktualnych informacji dotyczących rynku poprzez przeprowadzenie badań odbiorców i dostawców usług telemarketingowych.

Partnerami merytorycznymi konferencji są :
-FEDMA
-Stowarzyszenie Managerów Call Center
-SMB
-Firma Przyjazna Klientowi

Podczas konferencji będziemy gościć eksperta Pana Alastair Tempest z FEDMA - The Federation of European Direct and Interactive Marketing

Dzień po konferencji przygotowaliśmy cztery praktyczne warsztaty, które odbędą się w siedzibie Knowledge Village:

-Jak najlepiej wykorzystać potencjał call center w organizacji?
Beata Hoffmann | PROCEO | HOFFMANN Consulting Group
Michał Chojnacki | Altar Sp. z o.o.

-Idea zbilansowanej karty wyników w Contact Center
Rafał Jarosz | PROCEO | HOFFMANN Consulting Group
Beata Hoffmann | PROCEO | HOFFMANN Consulting Group

-Telemarketing – innowacyjne techniki pracy z klientem
Dariusz Milczarek | House of Skills

-Zarządzanie potencjałem pracowników w Call Center – jak inspirować ludzi do świadomego rozwoju
Rafał Brożyna | PASJA Grupa Dobrych Trenerów

W ramach V Edycji Projektu Siła telemarketingu prowadzone jest badanie na klientach i decydentach sektora telemarketingu.
Badanie realizowane jest w formie ankiety elektronicznej przeprowadzonej metodą CAWI – Computer Aimed Web Interview.
Uwzględnia ono trzy części.
Pierwsza część badania dotyczy klientów korzystających z usług telemarketingowych. Ta część badania odpowiedzieć ma między
innymi na pytania jakie są ich opinie na temat działań telemarketingowych, co kupują przez telefon i jakie są ich doświadczenia
z tym kanałem sprzedaży. Druga część obejmuje przedsiębiorstwa wykorzystujące w swoich działaniach telefoniczny kontakt
z klientem. Trzecia część to badanie pracowników związanych z Contact i Call Center. Celem tej części jest między innymi zbadanie
postrzegania swojej pracy przez pracowników działów CC.

Raport dostępny jest bezpłatnie dla Uczestników V edycji Konferencji Siła telemarketingu

Szczegółowe informacje o projekcie oraz program znajdą Państwo na stronie http://silatelemarketingu.nf.pl/

Pozdrawiam,
Marcin Piotrowski
marcin.piotrowski@nf.plMarcin Piotrowski edytował(a) ten post dnia 08.09.09 o godzinie 16:41