Małgorzata
Wrocławska-Sznej
der
kierownik projektów
w dziale kreatywnym,
Instytut Wzornic...
Temat: [b]Jak zwiększyć sprzedaż dzięki zastosowaniu trendów...
„Jak dostosować ofertę firmy do trendów i potrzeb rynku” to modułowa oferta, której elementami są: audyt wzorniczy oferty produktowej firmy i warsztat dedykowany dotyczący uwzględnienia trendów w rozwoju nowego produktu.Dodatkowo elementem oferty jest szkolenie otwarte pt. „Potrzeby klienta i trendy. Jak efektywnie budować ofertę w branży łazienkowej”, które odbędzie się w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie dnia 23 kwietnia 2013 r.
Oferta każdorazowo jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta pod kątem programu warsztatu dedykowanego, czasu jego trwania i miejsca organizacji oraz zakresu oceny audytu wzorniczego oferty rynkowej firmy.
Jeśli twoja firma jest zainteresowana znalezieniem odpowiedzi na poniższe pytania:
• Czy nasz produkt jest dobrze zaprojektowany?
• Co może wyróżnić nasz produkt na tle konkurencji?
• Czy w naszym produkcie jest jeszcze potencjał?
• Jak znaleźć wyróżnik rynkowy dla naszego produktu, który umożliwi zwiększenie sprzedaży?
• Jak sprawić, by klienci rekomendowali nasz produkt?
zapraszamy do kontaktu:
Joanna Wątrucka tel. 22 860 03 68; joanna_watrucka@iwp.com.pl
Marcin Marchwiński tel. 22 860 01 65; marcin_marchwinski@iwp.com.pl
Więcej informacji: http://www.iwp.com.pl/edukacja_szkolenia_potrzeby_klie...Małgorzata Wrocławska-Sznejder edytował(a) ten post dnia 18.03.13 o godzinie 12:44