Monika
F
(ABI), Placówka
ochrony zdrowia
Temat: rejestrator rozmów - Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna
Witamprośba o przydatne wskazówki, rady ;) jako ABI zamierzam wprowadzić stosowną procedurę w swojej placówce.
A wiec tak:
Podmiot leczniczy udzielający świadczeń z zakresu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej zobowiązany jest między innymi do wyposażenia placówki w rejestrator rozmów telefonicznych lub system rejestrujący rozmowy telefoniczne, z zapewnieniem archiwizacji nagrań.
Pytania brzmią
1. Czy warto wprowadzić komunikat informujący pacjenta o fakcie prowadzonych rozmów oraz o obowiązku zapewnienia pełnych gwarancji ochrony danych osobowych. A gdyby już to jak powinna brzmieć ta informacja? Pamiętajmy, że nagrywanie jest to naszym obowiązek.
2. Zapis, archiwizacja rozmów, zabezpieczenie (jakie środki zastosować?)
3. nowy zbiór (zarejestrować)
To wszystko co mi na obecną chwilę przychodzi do głowy.
Pozdrawiam