Temat: Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie

Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie. Tak, żeby nie było problemów z obsługą różnych samochodów, głównie robimy Renault, ale też pojawiają się klienci z innymi markami więc jakiś sprzęt diagnostyczny o szerszych możliwościach by nam się przydał. Więc jak macie coś sprawdzonego z dobrym oprogramowaniem to może podpowiecie co kupić?

Temat: Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie

Może dobrym wyborem będzie oferta przygotowana przez firmę Texa. Jeśli chodzi o klimatyzację to sprawdź sobie ofertę TEXA oni mają stację obsługująca oba czynniki jednocześnie, https://www.texapoland.pl/produkty/konfort-range/konfor..., raczej nie ma innego takiego rozwiązania, żeby maszyna obsługiwała oba czynniki na raz. Mam od nich ten sprzęt i zdecydowanie sobie chwalę. Obsługa bardzo prosta, polskie menu nie psuje się – ogólnie polecam.

Temat: Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie

Krzysztof K.:
Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie. Tak, żeby nie było problemów z obsługą różnych samochodów, głównie robimy Renault, ale też pojawiają się klienci z innymi markami więc jakiś sprzęt diagnostyczny o szerszych możliwościach by nam się przydał. Więc jak macie coś sprawdzonego z dobrym oprogramowaniem to może podpowiecie co kupić?

Krzysztof, proponuję abyś przejrzał sprzęt diagnostyczny do warsztatu na marketplace motoryzacyjnym WOOPauto: https://woopauto.com/sklep/diagnostyka

Ewentualnie przejrzał ogólnie sprzęt i narzędzia stanowiące wyposażenie warsztatu: https://woopauto.com/sklep/wyposazenie-warsztatu-samoch...

Widzę, że prowadzisz firmę i dlatego będziesz mógł skorzystać z zakupów na tej platformie. Jest ona tylko dla klientów B2B.
Szymon Pawlak

Szymon Pawlak Właściciel ALPARI

Temat: Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie

Krzysztof K.:
Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie. Tak, żeby nie było problemów z obsługą różnych samochodów, głównie robimy Renault, ale też pojawiają się klienci z innymi markami więc jakiś sprzęt diagnostyczny o szerszych możliwościach by nam się przydał. Więc jak macie coś sprawdzonego z dobrym oprogramowaniem to może podpowiecie co kupić?

Niestety na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Każdy interfejs diagnostyczny ma wady i zalety. Nie ma testera uniwersalnego potrafiącego testować dobrze każdy pojazd. Przykładowo G-Scan najlepiej spisuje się z markami azjatyckimi, Snap On z amerykańskimi itp. Problem zaczyna się, gdy marki zmieniają właściciela i przejmują często jego rozwiązania (np. Jeep i Fiat). Ogólnie interfejsy uniwersalne dają radę odczytać kody błędów, jednak okazują się problematyczne w bardziej zaawansowanych zastosowaniach jak np. adaptacje, kodowania, dokładny odczyt parametrów rzeczywistych. Wtedy najlepszym wyjściem jest stosowanie narzędzi dedykowanych jak CLIP do Renault, VCDS lub VAS do grupy VAG czy Star Dianosis dla Mercedesa. Dlatego tak popularne są “ryżowe” klony tych interfejsów na popularnych serwisach aukcyjnych I ogłoszeniowych. Osobiście używam polskiego CDIFa I jeśli chodzi o auta europejskie nie narzekam. Do tego generator I oscyloskop są często bardzo przydatne co dodatkowo podnosi funkcjonalność wersji expert. Najważniejsze, żeby brak wykupienia aktualizacji nie blokował urządzenia.
White Michel

White Michel Specialist, Enrich
Garden Services

Temat: Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie

Krzysztof K.:
Potrzebuję nowego sprzętu do diagnostyki w warsztacie. Tak, żeby nie było problemów z obsługą różnych samochodów, głównie robimy Renault, ale też pojawiają się klienci z innymi markami więc jakiś sprzęt diagnostyczny o szerszych możliwościach by nam się przydał. Więc jak macie coś sprawdzonego z dobrym oprogramowaniem to może podpowiecie co kupić?

most comprehensive support and guidance for vehicle diagnosis, troubleshooting and repair as with previous versions. Now, with the ESI[tronic] 2.0 Online you’re always up to date: maintenance and circuit diagrams, all important diagnostic functions, repair and troubleshooting instructions, manuals, vehicle data and experienced-based repair cases (EBR) for more than 150 vehicle brands.


Upsers

Następna dyskusja:

CHIPTUNING za i przeciw dla...




Wyślij zaproszenie do