Temat: Jak nawiązać kontakt?
Tzw. "notatka prasowa" w przypadku ciekawego, społecznego czy kontrowersyjnego tematu to najgorsza rzecz z możliwych. Na wejściu odbierasz sobie szansę na zainteresowanie.
Jeśli masz fajny temat to przede wszystkim zastanów się co w nim jest najciekawszego (tylko nie mów, że całość :-), czy to jakieś szokujące wydarzenie, czy zapis np. film komórkowy, który stawia włosy na głowie, czy niesamowita osoba,która się tym zajmuje, a może wiąże się z tym jakiś nieprawdopodobny zryw ludzki, do tej pory nie spotykany itd.; potem zostań adwokatem diabła i zastanów się czy to na pewno jest takie superinteresujące,jak Ci się na początku wydawało, czy zainteresuje innych, którzy nie "siedzą" w konkretnej tematyce, czy jest to wyjątkowe... jeśli tak, to napisz o tym w SPOSÓB CIEKAWY, trochę tajemniczy ale interesujący kilka zdań. Postaw się po drugiej stronie - czy gdybyś Ty dostał taki mail od kogoś obcego zaintrygowałby Cie na tyle, że odezwałbyś się do tej osoby? Jeśli tak, to znaczy że wykonałeś dobrą robotę i możesz porozsyłać wszędzie, najlepiej poza kontaktem mailowym także z numerem telefonu. gwarantuję Ci, że każda gazeta, radio i każdy program TV ma swój dział kontaktu z widzami, słuchaczami i czytelnikami. trzeba tylko poszperać np. w internecie. U mnie w programie interwencyjnym, mimo, że dostajemy dziennie kilkanaście maili zawsze wszystkie są czytane, widzowie mogą też zadzwonić do redakcji albo nagrać się na "sekretarkę", która jest codziennie odsłuchiwana i sprawdzana. Pewnie podobnie jest w innych programach... Zawsze odzywamy się do naszych widzów, jeśli coś nas ZAINTERESUJE... i tu powracamy do początku mojej wypowiedzi :-) Interesujący temat interesująco sprzedany to podstawa. Powodzenia!!