Maciej
Wolski
Inżynier serwisu IT
/ PABX, Instel
Technika
Telekomunikac...
- 1
- 2
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Temat: Centralka VoIP - ISDN
Marcin M.:
Witam,
Chciałbym was zapytać jako bardziej doświadczonych w temacie. Potrzebuję centrali telefonicznej, która z zewnątrz obsłuży linię ISDN, natomiast na wewnątrz przewidziana sieć to VoIP. Poza podstawowymi funkcjonalnościami centralki takimi jak IVR, logowanie połączeń (na który telefon połączenie przyszło, na który zostało przekierowane itd), statystyki (połączenia odebrane/nieodebrane, średni czas oczekiwania na połączenie itd), integracja z jakimś softphone oraz konfigurowalny moduł kampanii (automatyczne wybieranie numerów z bazy wg. określonego kryterium dla osoby przy stanowisku). Teraz pytanie, czy jest jakaś centralka spełniająca w/w kryteria? Czy w ogóle nie opłaca się inwestować w centralki hardware'owe i lepiej zainstalować Asteriska na jakimś desktopowym sprzęcie i dostosować go do własnych potrzeb w skończonym czasie?
Pozdrawiam,
Marcin
w tej sprawie polecam specjalistę - technika z wieloletnim doświadczeniem w temacie:
Adam Porębski
legus@legus.waw.pl
-proszę się powolać w kontakcie na mnie.
- 1
- 2
Podobne tematy
-
VOIP » Podłączenie centralki zrobionej pod ISDN do VoIP? -
-
VOIP » Centralka Platan Sigma -
-
VOIP » Program Voip + Outlook -
-
VOIP » Voip w firmie - jak co poco i dlaczego? -
-
VOIP » Automatyczne przekierowanie z bramki VoIP na telefon... -
-
VOIP » Platforma voip + serwer na sprzedaż -
-
VOIP » Koszty operacyjne operatorów VOIP vs Technologia -
-
VOIP » Luki w zabezpieczeniach technologii VoIP -
-
VOIP » Advanced Open Source VoIP -
-
VOIP » Podczas rozmów przez VOIP rozmówca zanika co kilka sekund -
Następna dyskusja: