Maciej Wolski

Maciej Wolski Inżynier serwisu IT
/ PABX, Instel
Technika
Telekomunikac...

Temat: Centralka VoIP - ISDN

Jeżeli jesteś zwolennikiem rozwiązań sprzętowych, których stabilność jest o wiele większa wg. mnie, to polecam rozwiązania z rodziny Siemens HiPath 3000, Panasonic KX-TDE lub KX-NCP no i nasz Polski Slican. Do każdego z tych rozwiązań masz możliwość uruchomienia softu wbudowanego bądź zewnętrznego jak Jarek Karciarz pisze ;).
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Centralka VoIP - ISDN

Marcin M.:
Witam,

Chciałbym was zapytać jako bardziej doświadczonych w temacie. Potrzebuję centrali telefonicznej, która z zewnątrz obsłuży linię ISDN, natomiast na wewnątrz przewidziana sieć to VoIP. Poza podstawowymi funkcjonalnościami centralki takimi jak IVR, logowanie połączeń (na który telefon połączenie przyszło, na który zostało przekierowane itd), statystyki (połączenia odebrane/nieodebrane, średni czas oczekiwania na połączenie itd), integracja z jakimś softphone oraz konfigurowalny moduł kampanii (automatyczne wybieranie numerów z bazy wg. określonego kryterium dla osoby przy stanowisku). Teraz pytanie, czy jest jakaś centralka spełniająca w/w kryteria? Czy w ogóle nie opłaca się inwestować w centralki hardware'owe i lepiej zainstalować Asteriska na jakimś desktopowym sprzęcie i dostosować go do własnych potrzeb w skończonym czasie?

Pozdrawiam,
Marcin

w tej sprawie polecam specjalistę - technika z wieloletnim doświadczeniem w temacie:
Adam Porębski
legus@legus.waw.pl

-proszę się powolać w kontakcie na mnie.



Wyślij zaproszenie do