Daniel Kamiński KAMINSKI Finance
Temat: CRM dla biura finansowego
Chodzę, szukam, nie mogę znaleźć...Może ktoś pracuje w CRM'ach i ma rozwiązanie lub może kogoś polecić?
Branża: pośrednictwo kredytowo/ubezpieczeniowe
5 stanowisk
Nie potrzebujemy "magazynów", systemów "fakturowych", modułów "reklamacyjnych" itp.
Po prostu: sprzedaż i obsługa klienta z podziałem na poszczególnych użytkowników.
To co nas interesuje:
- kalendarz,
- kartoteka klientów (w kartotece dane personalne klienta, kontaktowe, info o produktach sprzedanych (jaka firma/bank, jakie kwoty, jaki rodzaj) , status danego produktu finansowego (ofertowanie/sprzedany/uruchomiony), z jakiego źródła klient (własny/polecony/marketing), pole opisu dowolnego, pracownik obsługujący,
- do kartoteki klientów opcje wykonywanych zdarzeń z automatycznym naniesieniem na kalendarz i przypomnieniami czy dane zadanie/zdarzenie zostało wykonane/nie zostało wykonane (przykąłdowe zadania: telefon/spotkanie/uruchomienie/mail itp),
- u właściciela zbiorcze info z powyższego, tak żeby mógł skontrolować co zostało wykonane a co nie wykonane, co aktualnie "wisi" a co jest na bieżaco.
Opis słowny: po chłopsku - pracownik marketingowy zgłasza nowego klienta (lub nową potrzebę kredytu/ubezpieczenia u starego), wklepuje go do systemu (lub zakłada nowy produkt w kartotece starego), szef przydziela klienta/zadanie do pracownika sprzedażowego (ustanawia "użytkownika/obsługującego/jak zwał tak zwał i od tego momentu ten kontakt jest w "gestii" tegoż pracownika), pracownik sprzedażowy pilotuje sprawę (telefonuje do klienta, ofertuje, prowadzi dokumentację, umawia kolejne spotkania, sprzedaje/uruchamia kredyt/ubezpieczenie i nanosi te informacje do kartoteki klienta - każda z tych czynności jest odnotowywana na karcie klienta i wymaga zatwierdzenia/zmiany statusu na aktualny. Szef z kolei ma podgląd pod wszystkich klientów, wszystkie zdarzenia wykonane/niewykonane i raportowanie miesięczne/kwartalne/roczne po klientach, produktach, pracownikach, pośrednikach.
Tylko lub aż tyle :)
Nie znalazłem nic ciekawego w internecie, większość była "prze bajerowana" modułami np. pod hurtownie czy sklep z towarem - takiego "molocha" nam nie potrzeba. Poprostu chcemy mieć porządek w klientach od momentu pozyskania do końcowej informacji co zostało sprzedane lub co się stalo z klientem - o! :)
Jesli ktoś ma pomysł zapraszam:
tel. 662 122 968
e-mail: daniel@egida.olsztyn.pl