Marcin S.

Marcin S. CTO & co-founder

Prowadzę małą firmę produkcyjno-handlową. Posiadamy własny sklep internetowy jednak zdecydowana część sprzedaży oparta jest o bezpośredni kontakt z klientem. Poszukuje rozwiązania online pozwalającego na obsługę i śledzenie statusu realizacji zamówień przez magazyn.

Bedą bardziej szczegółowym:
1. Dział zamówień otrzymuje zamówienie od klienta.
2. Wprowadza zamówienie to programu.
3. Magazyn widzi nowe zamówienie i może przystąpić do realizacji.
4. Kolejne zamówienia trafiają do kolejki.
5. Magazyn może dodawać komentarze do zamówień (np. o braku jakiegoś towaru bądź innym problemie), oznaczać postęp realizacji itp.
6. Po skompletowaniu zamówienia i przygotowaniu do wysyłki, magazyn zamyka zamówienie.

Ważne jest by ta komunikacja odbywała się "live" a poszczególne działy były informowane o zmianach w zamówieniu, np. dźwiękowo

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Marcin
Witam,
proszę o informację czy temat jest jeszcze aktualny?

Ze swojej strony możemy zaproponować rozwiązanie enova365, które bez problemu integruje się ze sklepem internetowym, w czym mamy doświadczenie.

Istnieje kilka wariantów zakupu naszego systemu: zakup licencji w wersji stacjonarnej lub webowej i stacjonarnej na własnym sprzęcie lub wynajmem infrastruktury w naszej chmurze , wynajem licencji (miesięczna opłata abonamentowa), wynajem licencji wraz z infrastrukturą (chmura MS Azure).
Chcę podkreślić, iż wszystkie moduły systemu enova365 dostępne są zarówno w wersji stacjonarnej jak i webowej (w pełnej funkcjonalności).

Jeżeli to możliwe proszę o pozostawienie kontaktu lub kontakt ze mną:
Magdalena Grochowska
Enteo. z o.o.
tel. 607 300 302

Następna dyskusja:

Aplikacja bazodanowa do obs...


Wyślij zaproszenie do