Michał Małaj

Michał Małaj programista /
analityk, Enzo sp. z
o.o.

Mam wątpliwości co do tego jak ma wygladać w treści
Czy można pominąć adres zamieszkania i telefon, koncertując sie na komunikacji online.(dane są przykładowe)

Rich Internet Application

Michał Małaj
RIA Developer
Lublin, Poland

Skype: flexerer
Jabber: adres@gmail.com
Blog: http://flex2.blogspot.com/
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

wg mnie , tylko od ciebie zalezy co umiescisz, widywalem rozbudowane obustronne wizytowki po jednostronne tylko z nazwiskiem oraz tel.kom

wydaje mi sie, ze to co proponujesz jest dobre, a gdybym chcial stworzyc minimum, zrobilbym

- nazwisko
- funkcja (moze byc ogolnie, np. programista lub programista c++)
- tel. kom
- strona www lub blog (w gruncie rzeczy tu mozna doczytac wszystko, adres, tel stacjonarny, umiejetnosci etc)

jesli ktos potrzebuje programisty to na pewno, ma jakiekolwiek pojęcie o necie, i sobie w nim doczyta

/tom

konto usunięte

Jak biznesowa (taka stricte) to zadnych blogow czy innych takich (chyba ze sa oficjalna metoda porozumiewania sie w firmie - niektore maja np. swoje wlasne komunikatory).

Co do adresu (fizycznego) to albo pelen albo zaden.
"Lublin, Poland" nic nie wnosi - nie skorzystam z tego (tzn. nie wysle ci kontraktu na ten adres).

To takiie moje na szybkoRafal G. edytował(a) ten post dnia 08.05.07 o godzinie 08:45
Łukasz Jezierski

Łukasz Jezierski ICT & Project
Manager

Sam niedawno stałem przed podobnym dylematem.
Pozwól ze podzielę sie wiedza jaka sam posiadam (skonfrontowana z innymi ludźmi z marketingu i reklamy, wizerunku , etc...).

Otóż jeśli to ma być coś prywatnego to najlepiej napisać tylko:
- imię, nazwisko,
- opcjonalnie tytuł naukowy (np: mgr inz informatyki),
- ewentualnie, chodź tu zdania są podzielone główne hasła czym sie zajmujesz (programowanie w C#, JAVA, Shell).
- dane kontaktowe (najlepiej podać tylko telefon kontaktowy, email, www - jeśli coś na nim jest co może zainteresować potencjalnego pracodawce a zareklamować ciebie, żadne blogi raczej nie wchodzą w gre).

trochę inaczej sprawa wygląda jeśli zajmujesz sie robieniem projektów zawodowo i wizytówka ma bardziej charakter służbowy, firmowy. Jeśli często spotykasz sie z klientami, reklamujesz sie w sieci, masz stronę mówiąca o tym co dokładnie robisz to w takim przypadku na wizytówce warto podać adres pod którym fizycznie można Cie zastać (np domowy) - chodź przy projektach chałupniczych to dość niebezpieczne bo mogą Cie ludzie np w domu nawiedzać.

Co do umieszczania rożnego rodzaju komunikatorów to raczej dość sceptycznie wszyscy na to patrzą, jest to dość amatorskie i nieprofesjonalne podejście do tematu.
Taki dane możesz wstawić na wizytówce stricte osobistej rozdawanej kolegom, znajomym aby usprawnić kontakt a nie potencjalnym klientom.

W temacie wizytówek firmowych to tu nie ma co sie rozwodzić bo każdy doskonale wie jak one maja wyglądać: Logo, dane firmy, imię nazwisko ewentualnie stanowisko zajmowane w firmie, dane kontaktowe do ciebie, dane kontaktowe firmy.

Wyślij zaproszenie do