Sam niedawno stałem przed podobnym dylematem.
Pozwól ze podzielę sie wiedza jaka sam posiadam (skonfrontowana z innymi ludźmi z marketingu i reklamy, wizerunku , etc...).
Otóż jeśli to ma być coś
prywatnego to najlepiej napisać tylko:
- imię, nazwisko,
- opcjonalnie tytuł naukowy (np: mgr inz informatyki),
- ewentualnie, chodź tu zdania są podzielone główne hasła czym sie zajmujesz (programowanie w C#, JAVA, Shell).
- dane kontaktowe (najlepiej podać tylko telefon kontaktowy, email, www - jeśli coś na nim jest co może zainteresować potencjalnego pracodawce a zareklamować ciebie, żadne blogi raczej nie wchodzą w gre).
trochę inaczej sprawa wygląda jeśli zajmujesz sie robieniem projektów zawodowo i wizytówka ma bardziej charakter
służbowy, firmowy. Jeśli często spotykasz sie z klientami, reklamujesz sie w sieci, masz stronę mówiąca o tym co dokładnie robisz to w takim przypadku na wizytówce warto podać adres pod którym fizycznie można Cie zastać (np domowy) - chodź przy projektach chałupniczych to dość niebezpieczne bo mogą Cie ludzie np w domu nawiedzać.
Co do umieszczania rożnego rodzaju komunikatorów to raczej dość sceptycznie wszyscy na to patrzą, jest to dość amatorskie i nieprofesjonalne podejście do tematu.
Taki dane możesz wstawić na wizytówce stricte osobistej rozdawanej kolegom, znajomym aby usprawnić kontakt a nie potencjalnym klientom.
W temacie wizytówek
firmowych to tu nie ma co sie rozwodzić bo każdy doskonale wie jak one maja wyglądać: Logo, dane firmy, imię nazwisko ewentualnie stanowisko zajmowane w firmie, dane kontaktowe do ciebie, dane kontaktowe firmy.