Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: Blender Symmetry

Cześć!
Znalazłem oczywiście tutoriale dla Blendera, jeżeli chodzi o modyfikator symmetry ale nie mogę przez to jakoś przebrnąć . Właściwie pytanie jest do użytkowników maxa którzy przerzucili się na blendera.
W maxie mamy modyfikator symmetry i tam jak go sobie włączymy to po pivocie nam dzieli obiekt symetrycznie i na aktywnej części modelujemy z lustrzanym odbiciem (proste).

Jaki jest tego odpowiednik w Blenderze?

Oczywiście będę jeszcze szukał i dzięki potędze Internetu, jak znajdę rozwiązanie to również wrzucę tutaj dla nowych użytkowników Blendera, którzy mają podobny problem.
Pozdrawiam
Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: Blender Symmetry

Ok mam!
Po prostu po prawej stronie gdzie mamy opcje materiałów świateł itp klikamy na ikonkę klucza francuskiego (modifiers) i dajemy add modifier => mirror
wiem jestem noobem :)
Jeszcze pytanko :
Jak mogę operować osią i nie mam na myśli zmianę na x y lub z tylko swobodne (tak jak w 3d maxie po kliknięciu na pivot w modyfikatorze) ?
Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: Blender Symmetry

No i jak się wujkowi Google długo truje to w końcu da odpowiedź
Shift+Alt+Ctrl+c
To ja sobie już odpowiedziałem na wszystkie pytania, jeżeli ktoś ma podobny problem niech ten topic mu służy. :)
Pozdrawiam i moderatora mogę poprosić o zamknięcie, jeżeli nikt nic nie chce dodać.
Kordian Zadrożny

Kordian Zadrożny TETA HR, IT.
Konsulting,
Marketing, JOOMLA,
CorelDraw

Temat: Blender Symmetry

o dobry temat ;)
Też czasem pouczę się blendera, a sto lat temu robiłem coś w maxie (ostatnia wersja to 3 lub 4 z tego co pamiętam)
Marcin Foszczka

Marcin Foszczka DOP / Video Editor &
VFX Compositor &
Motion Designer/
SE...

Temat: Blender Symmetry

Czy ktoś z was używa matematyki w Blenderze?
tj. działań na funkcjach w celu zmiany kompozycji (logarytmy , wektory itp.) ?Marcin Foszczka edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 21:20

Następna dyskusja:

Blender 2.46




Wyślij zaproszenie do