Krystyna Krystik

Krystyna Krystik specjalista ds.
finansów

Temat: Markets.com

Witam,

potrzebuje pomocy. Czy macie jakies doswiadczenia/uwagi o Markets.com. Kolega mi mówil, ze niby z nimi nieciekawie ostatnio, a wplacilam u nich depozyt. Dziekuje.
Robert Smug

Robert Smug Inwestor, Trader,
Doradca Inwestycyjny
(740), MBA

Temat: Markets.com

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do brokera to go szybko zmienień lub zmniejsz depozyt.

konto usunięte

Temat: Markets.com

Krystyna Krystik:
Witam,

potrzebuje pomocy. Czy macie jakies doswiadczenia/uwagi o Markets.com. Kolega mi mówil, ze niby z nimi nieciekawie ostatnio, a wplacilam u nich depozyt. Dziekuje.


jesteś specjalistą ds finansów a wybierasz firmę w ogóle nie znaną. To nie giełda, że nagle na mało znanej firmie zarobić koksy bo jej akcje wystrzelą za 2 lata. Poszukaj innego brokera jak radzi Robert.
Anna Gąsecka

Anna Gąsecka publisher, broker,
medical doctor

Temat: Markets.com

Co się stanie z wkladami na ostatnio otwartych rachunkach?
Nie ma żadnej informacji od nich o tym zeby sie "zwijali" z Polski?
Jest wydaje się zabezpieczenie srodków na kontach:
Customer Insurance
Retail client funds are insured by the Investor Compensation Fund for Customers of Cypriot Investment Firms (up to €20,000 per client). Full details can be obtained upon request.Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.12.13 o godzinie 14:35

konto usunięte

Temat: Markets.com

MOJA OPINIA O MARKETS COM
SZCZERZE ODRADZAM!
Wiem, że przyznaję się tu do ogromnej głupoty, naiwności i łatwowierności, ale może moja historia pomoże komuś ocalić tyłek.
Na początku zadzwonił do mnie bardzo miły pan, który poprowadził mnie przez proces rejestracji i przydzielił "Opiekuna Klienta". Opiekun okazał się człowiekiem niezwykle rozentuzjazmowanym, wielokrotnie słyszałam słowa "proszę się niczym nie martwić" i "jestem osiem lat na rynku". Twierdził też, że może do mnie dzwonić dwa razy dziennie. Praktycznie zadzwonił raz, dokładnie wtedy, kiedy chciałam wycofać większość swojego depozytu po pierwszej dużej stracie. Powiedział, że mam się nie wycofywać, tylko inwestować w ropę, bo są rekomendacje na wzrosty. "Ok, a co ze Stop Lossem?" - "Po co Stop Loss, przecież może pani sobie zamknąć pozycję ręcznie." (DOKŁADNIE TAK POWIEDZIAŁ!) "Ok, ale czy zadzwoni pan do mnie kiedy coś złego, będzie się działo?" - "Oczywiście, że do pani zadzwonię, proszę się niczym nie martwić!".
Niedługo po tej rozmowie wtopiłam 12 tysięcy. Ropa jak spadała, tak spada dalej. Pan "Opiekun" nie zadzwonił. Ani wtedy, ani już nigdy. Nie pomógł, chociaż można było jeszcze ratować pozycje różnymi manewrami. Wtedy nawet o tym nie wiedziałam, ale teraz wiem.
Wnioski? Totalna nieodpowiedzialność, niekompetencja, mydlenie oczu, olewanie klienta. (Pomyślcie, gdyby pan "osiem lat na rynku" faktycznie był osiem lat na rynku, to by siedział i trzepał kasę, a nie był jakimś podrzędnym maklerem. Nie mówiąc już o tym, że nie doradzał by takich idiotyzmów).
Tak, wiem, sama jestem sobie winna, no bo przecież ostrzegali o ryzyku. Ale prawda jest właśnie taka, że faktycznie zrobili wszystko, żeby mnie szybko orżnąć i zostawić na lodzie. Nikt do mnie już nigdy nie zadzwonił. No bo po co? Ofiara odstrzelona, to pora zapolować na kolejną. Zawsze się znajdzie następny naiwny.
OSTATECZNA OPINIA
Jeśli ktoś jest doświadczonym graczem, to może zaryzykować, bo sam sobie poradzi. Będzie wiedział, na przykład, że pseudo "Opiekuna Klienta" należy omijać jak zarazę.
Ale jeśli ktoś nie ma doświadczenia i nie czuje się pewnie na rynku, to SZCZERZE NIE RADZĘ! Opiekun Klienta ma za zadanie omotać was, orżnąć z kasy i wyrzucić na śmietnik byłych klientów. Mój opiekun świetnie się z tego zadania wywiązał.Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.10.14 o godzinie 09:51

konto usunięte

Temat: Markets.com

"Ofiara odstrzelona, to pora zapolować na kolejną. Zawsze się znajdzie następny naiwny."

Racja 100%.
Marcin Boron

Marcin Boron Właściciel - firma
IT

Temat: Markets.com

Ja mam podobne, negatywne opinie o powyższym brokerze. O to mój list do nich:

Zainwestowałem u państwa na platformie 20 tys zł.
Inwestowanie miało być krótkoterminowe, głównym moim celem było "wejście" w debiut akcji Virgin Airlanes (poinformowałem o tym opiekuna). Nie mniej jednak zostałem namówiony do zainwestowania swoich środków na różne towary i indeksy. W przypadku indeksów przemyślenia konsultanta były trafne. Nie mniej jednak jego podpowiedzi (wysokość lotów) nie były adekwatne do posiadanego kapitału. Po prostu proponowane loty były zbyt duże w przeliczeniu do środków, które miałem na koncie. Patrzył jedynie na zysk, a nie na ochronę kapitału. Proszę przeanalizować moją historię rachunku.

Wszystkie pozycje zostały otwarte zgodnie z zaleceniem opiekuna (kurs + wolumen).
W dniu dzisiejszym, jeżeli zostawiłbym otwartą pozycję SOYBEAN naraziłbym się na bardzo duże straty bądź nawet na możliwe zamknięcie rachunku (analogicznie w przypadku COCOA) ze względu na niedopasowanie wolumenu do zgromadzonych środków.

Pierwszy raz korzystałem z porad osobistego opiekuna, który "podpowiadał" mi w zajmowaniu pozycji i niestety jestem bardzo rozczarowany tym co mnie spotkało.

Oczywiście rozumiem, iż każdy inwestujący posiada swój własny rozum oraz powinien sam dopasowywać ryzyko oraz swój kapitał, nie mniej jednak byłem przekonany, że jeżeli skorzystam z porad opiekuna to powyższe podpowiedzi będą przemyślane i racjonalne, niestety myliłem się.

Najgorsze jednak było to co mnie spotkało jak wypłaciłem środki.
Opiekun zadzwonił do mnie z innego nr. tel. xxx xxx xxxi przekonywał mnie do pozostania. Zgodziłem się na dalszą współpracę pod warunkiem, że środki wpłacę ponownie jak zostanie zapowiedziana data wspomnianego debiutu Virgin Airlanes.

Opiekun stwierdził, że go to nie satysfakcjonuje i cyt.: mam się pierd**ić i spier**lać do innego brokera.

Jestem bardzo rozczarowany takim podejściem to klienta. Związku z takim zachowaniem jestem zmuszony przestrzec innych inwestorów, aby nie korzystali z Państwa usług, co zostanie zamieszczone na licznych forach.

Wiadomość została przesłana celowo na 3 adresy E-mail, aby opiekun jej nie usunął.

Ja niestety nic nie straciłem, ale tylko i wyłącznie, że nie posłuchałem opiekuna i szybciej zamknąłem pozycje. (nie które był stratne, a nie które na plusie)
Mam swój rozum i widziałem co się święci. Gdybym je zostawił mój rachunek zostałby zamknięty!

Szczerze odradzam !!!Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.14 o godzinie 15:23

konto usunięte

Temat: Markets.com

Trzeba wiedzieć kto na czym zarabia...

konto usunięte

Temat: Markets.com

Ja wiem ma czym brokerzy zarabiają. Ale wydawało mi się, że Markets.com zależy na tym, żeby klient też zarabiał, bo wtedy zawiera transakcje. Przecież jak wyczyści sobie konto to koniec zarabiania na nim.
A tu taki Zonk! Ich strategia nie polega na opiece nad inwestującymi klientami, tylko na odstrzelaniu naiwniaków.

konto usunięte

Temat: Markets.com

Jak traci zawiera jeszcze większe, bo chce się "szybko odkuć". Poza tym zna ktoś brokera, który by się naprawdę martwił i "opiekował" klientem?

Temat: Markets.com

Katarzyna S.:
MOJA OPINIA O MARKETS COM
SZCZERZE ODRADZAM!
Wiem, że przyznaję się tu do ogromnej głupoty, naiwności i łatwowierności, ale może moja historia pomoże komuś ocalić tyłek.
Na początku zadzwonił do mnie bardzo miły pan, który poprowadził mnie przez proces rejestracji i przydzielił "Opiekuna Klienta". Opiekun okazał się człowiekiem niezwykle rozentuzjazmowanym, wielokrotnie słyszałam słowa "proszę się niczym nie martwić" i "jestem osiem lat na rynku". Twierdził też, że może do mnie dzwonić dwa razy dziennie. Praktycznie zadzwonił raz, dokładnie wtedy, kiedy chciałam wycofać większość swojego depozytu po pierwszej dużej stracie. Powiedział, że mam się nie wycofywać, tylko inwestować w ropę, bo są rekomendacje na wzrosty. "Ok, a co ze Stop Lossem?" - "Po co Stop Loss, przecież może pani sobie zamknąć pozycję ręcznie." (DOKŁADNIE TAK POWIEDZIAŁ!) "Ok, ale czy zadzwoni pan do mnie kiedy coś złego, będzie się działo?" - "Oczywiście, że do pani zadzwonię, proszę się niczym nie martwić!".
Niedługo po tej rozmowie wtopiłam 12 tysięcy. Ropa jak spadała, tak spada dalej. Pan "Opiekun" nie zadzwonił. Ani wtedy, ani już nigdy. Nie pomógł, chociaż można było jeszcze ratować pozycje różnymi manewrami. Wtedy nawet o tym nie wiedziałam, ale teraz wiem.
Wnioski? Totalna nieodpowiedzialność, niekompetencja, mydlenie oczu, olewanie klienta. (Pomyślcie, gdyby pan "osiem lat na rynku" faktycznie był osiem lat na rynku, to by siedział i trzepał kasę, a nie był jakimś podrzędnym maklerem. Nie mówiąc już o tym, że nie doradzał by takich idiotyzmów).
Tak, wiem, sama jestem sobie winna, no bo przecież ostrzegali o ryzyku. Ale prawda jest właśnie taka, że faktycznie zrobili wszystko, żeby mnie szybko orżnąć i zostawić na lodzie. Nikt do mnie już nigdy nie zadzwonił. No bo po co? Ofiara odstrzelona, to pora zapolować na kolejną. Zawsze się znajdzie następny naiwny.
OSTATECZNA OPINIA
Jeśli ktoś jest doświadczonym graczem, to może zaryzykować, bo sam sobie poradzi. Będzie wiedział, na przykład, że pseudo "Opiekuna Klienta" należy omijać jak zarazę.
Ale jeśli ktoś nie ma doświadczenia i nie czuje się pewnie na rynku, to SZCZERZE NIE RADZĘ! Opiekun Klienta ma za zadanie omotać was, orżnąć z kasy i wyrzucić na śmietnik byłych klientów. Mój opiekun świetnie się z tego zadania wywiązał.


jak mieli cie nie orznac jak oni czyli pracownicy z prowizji jakie wygeneruja mają zyski

Temat: Markets.com

Anna Aga G.:
Co się stanie z wkladami na ostatnio otwartych rachunkach?
Nie ma żadnej informacji od nich o tym zeby sie "zwijali" z Polski?
Jest wydaje się zabezpieczenie srodków na kontach:
Customer Insurance
Retail client funds are insured by the Investor Compensation Fund for Customers of Cypriot Investment Firms (up to €20,000 per client). Full details can be obtained upon request.

zabezpieczenie jest na polskich kontach np na bzwbk i innych ktorych podaja do przelewu dopuki kasy całkowicie nie stracimy ta kasa do nich na konto na cyprze nie wpływa
Janusz Płotka

Janusz Płotka ukladnie kostki
brukowej i
granitowej itp

Temat: Markets.com

straciłem kupę kasy inwestując z markets com czuję się oszukany czy jest możliwość zrobienia czegokolwiek pozdrawiam

Temat: Markets.com

Moje doświadczenia niestety są również przykre.Zastałem namówiony przez doradcę konsultanta do inwestycji w srebro wg jego REKOMENDACJI botylko tak można to nazwać cena miała spaść a nie przekroczyła nawet spredu.
Uważam ,że powińniśmy wspólnie napisać Do KNF -u. Ich rzeczywiste działania takiejak udzielanie rekomendacji czy doradztwo inwestycyjne są niezgodne ich regulacjami i wogóle z prawem.
Drugą irytującą kwestia jest ich bonus , o którym mówią że się go dostaje a to oczywiste kłamstwo.
Łukasz Rzeźnik

Łukasz Rzeźnik Własciciel, Bhp
Centrum Spawalnictwa

Temat: Markets.com

Nie polecam Markets.com
A mianowicie na początku dają zarobić na dwóch trzech pozycjach żeby złapać babcyla a później to odzyskują w postaci twoich strat na rachunku.Tak manipulują i obiecują aż w końcu tracisz wszystko i rachunek ci się zamyka i oto im chodzi ,bo pieniądze zostają u nich na rachunku bo ich nie wpuszczają na giełdę ,tylko mamy podstawioną platformę na której niby gramy.
Mianowicie jak nie miałeś do czynienia z rynkiem forex a chcesz w to wejść to załóż sobie konto demo i próbuj grać na wirtualnych pieniądzach i nie daj się namówić opiekunowi na założenia rzeczywistego rachunku .
Jeśli chcielibyście się więcej dowiedzieć o markets.com to piszcie ja mam u nich konto od roku czasu to coś mogę powiedzieć i doradzić jak grać by zarabiać a nie tracić.

konto usunięte

Temat: Markets.com

Witam czy ktos moze poradzic w wyborze brokeraTen post został edytowany przez Autora dnia 19.02.16 o godzinie 10:08



Wyślij zaproszenie do