Firma Transportowa

Sortuj według: Popularności | Ocen

Logistyka/Transport/Dystrybucja

Warszawa, Polska

3.1 175
(175 opinii)
Firma której nie polecam, Plusy: Umowa o pracę.
Anonimowy użytkownik listonosz miejski, nadal pracuje w Poczta Polska S.A.

Robakowo, Polska

3.5 69
(69 opinii)
Fajna firma na start i zdobycie pierwszego doświadczenia w transporcie., Plusy: Godziny pracy, fajny zespol.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w Grupa Raben mniej niż rok temu

Warszawa, Polska

4.4 15
(15 opinii)
Świetna praca dla osób chcących się rozwijać!, Plusy: świetna atmosfera, atrakcyjne benefity (Multisport, Medicover), Multisport, Medicover, drużyna piłki nożnej i siatkówki, runmageddony, prestiżowy wygląd…
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w Optima Logistics Group Sp. z o.o.
3.9 2
(2 opinie)
w rok nauczysz sie wiecej niz 5 lat studiow, Plusy: rozwoj.
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w WALTER GROUP

Warszawa, Polska

3.6 66
(66 opinii)
Firma dla osób które nie cenią sobie spędzanego czasu z rodziną. Wysokie cele stawiane przez zarząd nie koniecznie idą w parze z dostępnymi zasobami do ich realizowania.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w DHL Express Poland mniej niż rok temu

Pruszcz Gdański, Polska

2.4 4
(4 opinie)
W sumie ok., Plusy: umowy o pracę, pewność pracy.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w ERONTRANS SP Z O.O. ponad rok temu

Błonie, Polska

3.1 23
(23 opinie)
Dobra firma na rozpoczęcie pracy w transporcie, Plusy: Terminowa wypłata.
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w PEKAES

Wypędy, Polska

3.6 12
(12 opinii)
firma raczkujaca na rynku polskim , pisze ze moze duzo ,nie do konca sie to pokrywa, Plusy: wynagrodzenie.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w Hellmann Worldwide Logistics ponad rok temu

, Polska

3.5 48
(48 opinii)
Firma dobra na start w branży, Plusy: Godziny pracy.
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w Schenker Sp. z o.o. ponad rok temu

Poznań, Polska

3.3 50
(50 opinii)
Stanowisko dobre na start w obsłudze klienta., Plusy: Duże zaplecze socjalne..
Anonimowy użytkownik Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta (ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta), pracował(a) w TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. mniej niż rok temu

Firmy w branżach

Firmy w miejscowościach