Call Center, Poznań

Sortuj według: Popularności | Ocen

Obsługa klienta/Call Center Poznań
Holicon sp. z o.o.

Poznań, Polska

3.0 28
(28 opinii)
Słabe wynagrodzenie., Plusy: godziny pracy elastyczne.
MagdalenaZawada Magdalena Zawada, Konsultantka ds. sprzedaży usług telekomunikacyjnych
BG

Poznań, Polska

3.2 1
(1 opinia)
Miło wspominam, Plusy: Elastyczme.
Anonimowy użytkownik przedstawiciel handlowy, pracował(a) w BG ponad 2 lata temu
CCS Druk Sp. z o.o.

Poznań, Polska

Call4You

Poznań, Polska

Epoca s.c.

Poznań, Polska

Allegro.pl sp. z o.o

Poznań, Polska

4.1 54
(54 opinie)
Firma z przyszloscia, Plusy: Benefity, owoce i warzywa, czas pracy, język angielski.
KarolAdamczyk Karol Adamczyk, Sales Specialist
Grupa EFL

Wrocław, Polska

3.7 31
(31 opinii)
Bardzo fajna firma , w ktorej szykuja sie zmiany na lepsze , Plusy: Elastyczne godziny pracy, dobre wynagrodzenie.
Anonimowy użytkownik anonimowo, nadal pracuje w Grupa EFL
Newell Poland

Poznań, Polska

4.1 15
(15 opinii)
Super firma, Plusy: Godziny pracy, Przyjazna atmosfera, Nowoczesne biuro w centrum Poznania, Międzynarodowa firma.
Anonimowy użytkownik Koordynator ds Obsługi Klienta, pracował(a) w Newell Poland ponad 3 lata temu
Starter Sp. z o.o.

Poznań, Polska

2.8 5
(5 opinii)
Dobra szkoła życia i na pewno cenne doświadczenie, które wspomoże poźniejszą pracę. Nie zapisuję do plusów ani minusów, bo to może być atutem lub nie, w zależności od potrzeb: praca zmianowa również w…
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w Starter Sp. z o.o. ponad 3 lata temu
Rekord S.A.

Poznań, Polska

3.4 1
(1 opinia)
ciekawa firma, Plusy: bezstresowo, atmosfera jest COOL, rozwój?, godziny pracy OK..
Anonimowy użytkownik anonimowo, pracował(a) w Rekord S.A. ponad 3 lata temu