1

    Zaczynamy od CV!

    Przede wszystkim wyślij nam swoje CV z wybranym przez Ciebie stanowiskiem – www.kariera.mediaexpert.pl/oferty.

    2

    Spotkajmy się!

    Po pozytywnej weryfikacji Twoich dokumentów zaprosimy Cię na spotkanie z naszym rekruterem lub Twoim przyszłym szefem. Aplikując na niektóre stanowiska, możesz być zaproszony do wzięcia udziału w dodatkowym etapie rekrutacji. Będą na Ciebie czekać dodatkowe zadania, próbki pracy lub inna forma oceny kompetencji np. assessment center.

    3

    Decyzja w 5 dni!

    Informację zwrotną po rozmowie kwalifikacyjnej dostaniesz w ciągu 5 dni od daty spotkania.

    4

    Powodzenia w nowym miejscu pracy!

    Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury, zaprosimy Cię do grona pracowników Media Expert. Otrzymasz pełne wsparcie w nowym miejscu pracy, program szkoleń i systemów motywacyjnych. Stworzymy Ci warunki, w których będziesz mógł spełniać swoje zawodowe marzenia!