Effective recruitment

Polkomtel Sp. z o. o.

Marketing/Advertising/Public Relations, Sales, Telecommunications

About us

Operatorem sieci Plus jest Polkomtel Sp. z o.o. Spółka powstała w 1996 r. i obecnie jest jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku telekomunikacyjno-mediowym. Od początku działalności jesteśmy pionierem we wprowadzaniu na rynek najnowszych rozwiązań technologicznych.

Address:
Konstruktorska 4, Warszawa
Size:
1001 - 5000 employees

Our HR Department

Iza Smolińska

Iza Smolińska

Specjalista ds. Rekrutacji, Polkomtel

Kamila Krusińska

Kamila Krusińska

Specjalista ds. rekrutacji, Polkomtel Sp. z o.o.

Employees reviews

Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.

Analityk ds testów., pracował(a) w Polkomtel Sp. z o. o. mniej niż rok temu
3.2
  • 2.0
    Salary
  • 3.0
    Development opportunities
  • 3.0
    Benefits
  • 4.0
    People
  • 4.0
    Atmosphere
2019.01.03

Dobry start dla młodych i dobry koniec dla najstarszych (centrala)

Pros
  • możliwość wypróbowania się w różnych działach (nauka)
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość udziału w dużych projektach
Cons
  • wynagrodzenie i opcje awansu kompletnie nie związane z doświadczeniem i zakresem obowiazków
  • nierównomierne rozłożenie pracy na zasobach
Account Manager, pracował(a) w Polkomtel Sp. z o. o. ponad 3 lata temu
5.0
  • 5.0
    Salary
  • 5.0
    Development opportunities
  • 5.0
    Benefits
  • 5.0
    People
  • 5.0
    Atmosphere
2018.10.18

Super pracodawca jak na dzisiejsze czasy

Pros
  • nowinki techniczne,
  • miła atmosfera
  • dobre wynagrodzenie
  • super socjal
Cons
  • korporacja ;-(
Anonymously, pracował(a) w Polkomtel Sp. z o. o. ponad 3 lata temu
3.0
  • 2.0
    Salary
  • 3.0
    Development opportunities
  • 3.0
    Benefits
  • 5.0
    People
  • 2.0
    Atmosphere
2018.10.17

Kiedyś topowa marka na rynku, obecnie miernota, choć wciąż pracują w niej świetni ludzie

Pros
  • Ludzie
  • Technologia
Cons
  • Zarządzanie
  • Management
Tips for the employer

Kierownictwo wyższego szczebla powinno bardziej doceniać pracowników, lepiej ich wynagradzać, motywować, organizować wydarzenia, które integrowały by ludzi. Stawiać na nowoczesność, innowacyjność, rozwój. Obecnych pracowników motywować do zmiany stanowiska, aby nie osiadali na laurach, ale równocześnie aby czuli się zmotywowani do działania, a nie zmuszani. Firma powinna być bardziej zaangażowana w działania społeczne, aby klienci doceniali jej ludzki charakter. Obsługa klienta powinna być priorytetem, gdyż obecnie trudniej jest pozyskać nowych klientów, a dużo łatwiej stracić obecnych, którzy będą niezadowoleni z jakości świadczonych usług. Redukcja kosztów jest potrzebna, ale należy robić ją z głową, a nie być pazernym i dusigroszem, bo chytry więcej traci niż zyskuje. Przed Polkomtel miał świetną renomę - zarówno jako pracodawca jak i operator telekomunikacyjny, obecnie przez zarządzanie "dusigrosz" firma nie jest już postrzegana jako prestiżowa i godna polecania :( Najważniejsi są ludzi - pracownicy i klienci, bez nich firma nie istnieje!