Skuteczna rekrutacja

Orange Polska

Inżynieria/Elektronika/Technologia, Praktyki, Telekomunikacja

Opinie pracowników

Tylko wiarygodne opinie
Zależy nam na wiarygodności i Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować ani usuwać opinii.

Piotr B., Kierownik projektu, pracował w Orange Polska mniej niż rok temu
4.8
  • 5.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera
Piotr B.
2018.05.18

Bardzo dobra firma dla aktywnych i świadomych pracowników

Plusy
  • fantastyczni ludzie
  • ciekawe projekty
  • dobre wynagrodzenie
  • atmosfera współpracy i pomocy
Minusy
  • średnie możliwości rozoju dla doświadczonych pracowników
Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska
2.4
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 1.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 3.0
    Atmosfera
2018.11.20

Praca tymczasowa, brak stabilizacji

Plusy
  • Godziny pracy
Minusy
  • Ciągłe zwolnienia
Wojciech Kaim, Specjalista ds. inwestycji, pracował w Orange Polska mniej niż rok temu
4.0
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera
Wojciech Kaim
2018.11.20

Praca w tej firmie to dobra lekcja

Plusy
  • godziny pracy
  • możliwość rozwoju
  • benefity
  • wyjazdy pracownicze
Minusy
  • stres
  • słaby kontakt miedzy poszczególnymi komórkami w organizacji
Problem Manager, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu
2.6
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 2.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 2.0
    Atmosfera
2018.10.26

Byawało fajnie, teraz to równia pochyła... Brak wizji zarządu na kierunek rozwoju, a szkoda :(

Plusy
  • kapitał ludzki
Minusy
  • stres
  • stałe redukcje personelu
Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu
1.8
  • 1.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 1.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 2.0
    Atmosfera
2018.10.22

pracy przez agencję Work Service nie polecę

Plusy
  • koleżanki, koledzy
Minusy
  • wynagrodzenie za ost.mc
Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu
2.6
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 2.0
    Atmosfera
2018.10.18

Zdecydowanie nie polecam. Jest to typowa korporacja nastawiona na wynik. Liczą się tylko tzw. słupki (oczywiście muszą iść tylko w górę). Atmosfera w firmie od wielu lat jest nie najlepsza. Związane jest to oczywiście z konsekwentnie realizowanym od lat procesem redukcji. Niestety proces ten będzie trwał dalej.

Plusy
  • terminowa wypłata wynagrodzenia
Minusy
  • duży nacisk na wynik bez względu na okoliczności
  • brak możliwości rozwoju
  • bardzo napięta i nieprzyjemna atmosfera
  • kadra menedżerska-są to ludzie często z przypadku
Wskazówki dla pracodawcy

Pracodawca, przede wszystkim, powinien zacząć szanować pracowników. Brak jasnej strategii rozwoju firmy, co powiązane jest z marną jakością kadry menedżerskiej różnych szczebli. Całkowity brak kompetencji tej kadry jest widoczny na każdym szczeblu.

Anonimowo, nadal pracuje w Orange Polska
3.4
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 2.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera
2018.09.06

Nie polecam

Plusy
  • Atmosfera
Minusy
  • Brak stabilności, słaba placa
Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska mniej niż rok temu
2.6
  • 1.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 1.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera
2018.09.01

Firma z ciekawą atmosferą i ludźmi, ale skupiona głównie na wynikach osiąganych ogromną ilością pracy. Wynikające z tego nagodziny i niesatysfakcjnujące warunki finansowe zmuszają do przemyśleń.

Plusy
  • Zespół, atmosfera, terminowe wynagrodzenie,
Minusy
  • Niesatysfakcjonujące zarobki, niejasna ścieżka awansu/ brak, mało wartościowych szkoleń, za duże skupienie na wynikach
Marcin Hankiewicz, Menadz Sprzedaży Alternatywnej, pracował w Orange Polska mniej niż rok temu
5.0
  • 5.0
    Wynagrodzenie
  • 5.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera
Marcin Hankiewicz
2018.07.07

Jesteś dobry w tym co robisz? To jest właśnie miejsce dla Ciebie.

Plusy
  • Płacą za wyniki a nie za starania.
Minusy
  • Brak uwag.
Wskazówki dla pracodawcy

Działajcie i bądźcie najlepsi! Pozdrowienia.

Anonimowo, pracował(a) w Orange Polska ponad rok temu
3.0
  • 1.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera
2018.07.02

Nie mam dobrych wspomnień

Plusy
  • Kształtuje charakter i otwiera na kontakt z ludźmi
  • Fajni współpracownicy (jednakże trzeba dobrze trafić, bo to pojęcie względne)
  • Całkiem w porządku benefity
Minusy
  • Stres
  • Bardzo niska pensja podstawowa
  • Małe pojęcie menagerów o pracy w salonie
Wskazówki dla pracodawcy

Przy takich wymaganiach od pracownika (3 zawody w jednym - bankowiec, sprzedawca usług telekomunikacyjnych i sprzedawca prądu) proponuję podnieść pensję podstawową, bo podstawa w porównaniu do codziennych obowiązków i stresu jakiego się tam można najeść to - przepraszam - śmiech na sali. Wyrobienie planu sprzedażowego po to by uzyskać premię jest nie lada wyzwaniem. Mam wrażenie, że osoby z góry raczej mają małe pojęcie na to jak wygląda realna praca z klientem. Spokojnie - to potrwa do czasu - zasób pracowników dążących do celu za wszelką cenę kiedyś się skończy, a inwestycja w nowych stanie się mało opłacalna. Nie można narzekać na atmosferę między ludźmi w zespole ale to juz jest kwestią miejsca, w którym się pracuje (pracowałem w kilku salonach i nie w każdym jest tak miło i przyjemnie). Benefity w porządku - opieka medyczna, karta sportowa, dodatki - nie ma co się przyczepić. Natomiast wymogi przełożonych niestety ale NIESAMOWICIE utrudniają pracę, bo praca coraz bardziej przypomina nie sprzedawanie, a tłumaczenie czemu nie sprzedano produktu. Żeby usprawiedliwiać się z tego czemu nie sprzedało mu się danego na topie internetu i to po każdym kliencie...koszmar. To zajmowało ponad godzinę dziennie. A kolejka rośnie, zdenerwowanie klientów również, nasz stres jeszcze bardziej...nie na tym to polega... Jeśli chcecie mieć zadowolonych klientów, to pozwólcie ludziom sprzedawać zamiast wzywać ich co chwila na dywanik. Tyle. Nigdy nie wrócę. Nie za ten stres który tam fundujecie.