Emilia Wasiuk

HR & Business Development Specialist
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie Negocjacje Project Management Rekrutacja Wyławianie talentów zarządzanie talentami Business Developement , Badania psychometryczne

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
HR & Business Development Advisor
*Niezależna aktywność.
Permanentne, niezależne konsultacje na życzenie w obszarach: zarządzania personelem, identyfikacji i pozyskiwania talentów, niestandardowych rekrutacji, budowania motywującej kultury organizacyjnej, zarządzania środowiskiem zróżnicowanym kulturowo oraz w rozwoju biznesu.
Darek S.
Darek S. · współpracownik
wystawiono
Pani Emilia dała się poznać, jako osoba z niezwykłym potencjałem, pracowita, ambitna, niewahająca się przed podejmowaniem trudnych wyzwań.

Osoba z niespożytą energią i pomysłami, szybko ucząca się, co w czasach, gdy sytuacja szybko się zmienia jest dużym atutem.
Michał Jaworek
Michał Jaworek · współpracownik
wystawiono
Panią Emilię Wasiuk poznałem mniej więcej 6 lat temu podczas procesu rekrutacji, który prowadziłem. Pełniłem wówczas stanowisko kierownicze w Firmie AXA. Już na samym początku wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie. Mimo rozbieżności w ścieżkach kariery, do tej pory udaje mi się utrzymać kontakt z Panią Emilią. Już w momencie naszego pierwszego spotkania wyróżniała się doświadczeniem niepomiernie większym niż jej konkurenci, a na pewno rówieśnicy. Uważam, że jest to bardzo ważne, bo świadczy o jej ciągłym i bardzo dynamicznym rozwoju. Stawianie celnych, licznych pytań i chęć uczenia się od innych objawiające się częstymi dysputami natury biznesowej, których mogłem doświadczyć, a będących inicjatywą Pani Emilii tylko potwierdzają ten fakt. Dzisiaj mam pewność, że wektory inicjowania kontaktu, prośba o poradę i pytania w kwestii kierowania swoją dalszą karierą bardziej wypływają z mojej strony. Teraz kiedy stoję przed ważną decyzją biznesową, potrzebuję rozwiązać istotne, a czasem nawet krytyczne problemy zarządcze, dzwonię do Niej. Mam nadzieję, co często powtarzam, że kiedyś będę miał okazję pracować z tym największym profesjonalistą, jakiego do tej pory miałem okazję poznać - z Panią Emilią Wasiuk.
Jacek Krajewski
Jacek Krajewski · usługodawca
wystawiono
Z Emilią miałem okazję współpracować stosunkowo krótko, ale już w tym czasie zdążyła mi zaimponować przede wszystkim profesjonalizmem oraz rzeczowym podejściem do sprawy. Zarówno podczas spotkania, jak też w późniejszym kontakcie. Towarzyszyło temu również pozytywne nastawienie i otwartość, którą bardzo sobie cenię w rozmowach z moimi Klientami. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nasze drogi zawodowe się skrzyżują bo w końcu świat HR jest bardzo mały:).
Logo
HR Manager and Branch Supervisor
Netmomentum Sp. z o.o., Kraków
Zarządzanie wszystkimi procesami HR i projektami rekrutacyjnymi zgodnie z potrzebami i celami firmy. Praca w środowisku międzynarodowym. Odpowiedzialność za siedzibę firmy oraz 30-osobowy, zróżnicowany kulturowo personel firmy.

1. Kompleksowe koordynowanie projektów rekrutacyjnych (w tym rekrutacja obcokrajowców)
2. Samodzielne wyławianie talentów z rynku pracy (sprzedaż, obsługa klienta, IT) – poszukiwanie, inicjowanie i stosowanie niestandardowych form rekrutacji; opracowanie specjalistycznej, dopasowanej do priorytetów firmy metody rekrutacyjnej.
3. Współpraca i angażowanie liderów zespołów w procesy oceny potencjału zawodowego kandydatów w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
4. Koordynacja procesów promocji i awansów pracowników we współpracy z menadżerami zespołów.
5. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy w obszarze HR i rekrutacji.
6. Analiza i ocena efektywności prowadzonych działań rekrutacyjnych (metod, kosztów i wyników).
7. Przeprowadzanie rozmów: motywujących, oceniających, awansujących, dyscyplinujących oraz exit interviews.
8. Bieżące, codzienne wsparcie liderów i przełożonego w zarządzaniu zespołami i firmą.
9. Kształtowanie i zarządzanie systemem motywacyjnym.
10. Zarządzanie modelem wynagradzania pracowników, w tym benefitów finansowych.
11. Kształtowanie i odpowiedzialność za budżet firmy w obszarze HR i rekrutacji.
12. Ewidencja zatrudnienia i aktualizacja struktury organizacyjnej. Administracja umowami cywilno-prawnymi, zarządzanie urlopami (współpraca z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową).
13. Rozwijanie międzynarodowej, pozytywnej kultury organizacyjnej. Organizacja eventów firmowych.

---
PIERWSZY ETAP WSPÓŁPRACY (ok. 3 miesięcy) - BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
1. Stworzenie i rozwój kreatywnej przestrzeni biurowej.
2. Koordynowanie procesu rekrutacji i selekcji pierwszych pracowników.
3. Wyłonienie spośród pracowników najbardziej utalentowanych osób i powołanie podległej kadry menedżerskiej.
4. Budowa i rozwój głównych zespołów (sprzedaż, utrzymanie Klienta, tech/IT, administracja).

---
DODATKOWE PROJEKTY:
1. Samodzielne opracowanie metody rekrutacyjnej, dopasowanej do priorytetów i strategii rozwoju firmy. Zaprojektowanie kluczowych komponentów narzędzia rekrutacyjnego. Kontrolowanie i koordynacja tworzenia oraz wdrażania narzędzia.
2. Kontrolowanie i koordynacja pełnego procesu przeniesienia firmy do dwukrotnie większego biura, w związku z rozwojem firmy po niecałym roku jej funkcjonowania (stanowiło to jeden ze strategicznych celów ustalonych dla mnie na początku współpracy).
3. Organizacja udziału firmy w Dniach Kariery na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, 11 marca 2015r. Odpowiedzialność za marketing rekrutacyjny, kierowany do Polaków i obcokrajowców.
Logo
Project Manager (Business Development)
City Tour Polska Sp.z o.o. Sp.K.
Przygotowanie do wdrożenia projektu nowej usługi turystycznej w Krakowie, funkcjonującej na wzór innych krajów na całym świecie i mającej docelowo stać się odrębną, lecz podległą CTP Sp. z o.o. Sp.K. firmą.
- opracowanie strategii inwestycyjnej oraz biznesplanu projektu „Cracow Sightseeing Hop-on Hop-off”,
- przygotowanie pełnej dokumentacji koniecznej do wdrożenia i realizacji Projektu,
- przygotowanie rocznego planu realizacji wdrożonej usługi, współpraca przy tworzeniu polityki cenowej,
- prowadzenie rozmów i negocjacji z organami administracji publicznej,
- współpraca od strony handlowej z producentami, dystrybutorami
i dostawcami sprzętu oraz usług zewnętrznych, zarówno krajowymi jak
i z zagranicy,
- koordynacja działań marketingowych, przygotowanie kluczowych materiałów promocyjnych,
- zorganizowanie wizyty potencjalnie kluczowego partnera zagranicznego przy realizacji wdrożonej usługi – dyrektora globalnej firmy turystycznej, dostawcy audio-rozwiązań dla branży turystycznej,
- monitorowanie działań konkurencji,
- pozyskiwanie niezbędnych informacji dotyczących realizacji Projektu,
- sporządzanie cotygodniowych raportów o postępach i przedkładanie sprawozdań Zarządowi spółki CTP.
Logo
Regional Project Manager
Rex Global Media Services, LLC in cooperation with Intel Corporation
Udział w międzynarodowym projekcie dot. badania globalnego rynku wydawniczego w wąskim obszarze IT.
- analiza potencjału rynku w Polsce,
- pozyskiwanie kluczowych informacji rynkowych oraz kluczowych dla projektu kontaktów,
- konsultacje i organizacja wizyty w Polsce Dyrektora Zarządzającego Rex Global Media Service z USA,
- koordynowanie działań projektowych na terenie Polski.
Logo
Wykładowca na studiach dziennych (prowadzenie ćwiczeń)
Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II w Krakowie
Opracowanie i realizacja semestralnego, autorskiego kursu z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Forma zajęć: seminarium i warsztaty (90 min/tydz, studia dzienne). Przeprowadzanie zaliczeń i przyznawanie ocen końcowych studentom.

Tematyka:
- historia i ewolucja zarządzania personelem,
- rekrutacja, selekcja i pozyskiwanie talentów na współczesnym rynku pracy,
- zarządzanie pokoleniami X,Y,X,
- employer branding,
- budowanie zespołu, przywództwo,
- szkolenia i rozwój w firmie,
- coaching i mentoring w miejscu pracy,
- motywowanie i wynagradzanie,
- zarządzanie konfliktem,
- różnice kulturowe w miejscu pracy,
- podstawowe elementy prawa pracy,
- nowe technologie w HR.
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Specjalista ds. rozwoju i szkoleń - Dział Szkoleń
- opracowanie strategii rozwoju działu szkoleń na okres 3 lat,
- odpowiedzialność za promocję, sprzedaż i organizację (w tym rekrutację uczestników) szkoleń na terenie całej Polski (działania w oparciu o nowy produkt na rynku polskim),
- pełny nadzór nad realizacją szkoleń,
- współpraca z trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- opracowywanie ofert szkoleniowych,
- udział w szkoleniach i kilkakrotne prowadzenie szkoleń,
- stworzenie i rozbudowywanie zespołu regionalnych koordynatorów działań promocyjnych i edukacyjnych organizacji,
- nawiązywanie kontaktu i rozwijanie współpracy z kluczowymi osobami reprezentującymi środowiska: biznesowe, NGO, administracji publicznej,
- pomysłodawczyni strony www dedykowanej szkoleniom: www.szkolenia.fundraising.org.pl
- autorka artykułu nt. rekrutacji fundraiserów: http://fundraising.org.pl/jak-zrekrutowac-i-zatrzymac-fundraisera/
Gerard Brożnowicz
Gerard Brożnowicz · usługodawca
wystawiono
Z Panią Emilią Wasiuk współpracowałem przy przygotowaniu i wdrożeniu dużego projektu strony internetowej Stowarzyszenia począwszy od konsultacji do realizacji. Od samego początku jako osoba koordynująca proces wykazywała się wysokim profesjonalizmem, rzeczowym podejściem do bieżących zagadnień oraz konstruktywnym zmysłem rozwiązywania nagłych problemów. Współpraca przebiegała sprawnie, w przyjaznej atmosferze, co przełożyło się na terminowe oraz satysfakcjonujące zakończenie projektu na przełomie kilku miesięcy. Pozytywne, profesjonalne nastawienie Pani Emilii przyczyniło się do utrzymania dobrych relacji, co w rezultacie dało owoc długoterminowej współpracy przy kolejnych realizacjach. Z pewnością polecam współpracę z Panią Emilią, zdecydowanie jest osobą kompetentną i godną zaufania.
Polski HR S.A.
Project Manager (HR/Business Development)
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie kontaktu z kluczowymi Klientami oraz stowarzyszeniami branżowymi,
- kompleksowa organizacja spotkań biznesowych holdingu na terenie całego kraju oraz nadzór nad przebiegiem spotkań,
- działania promujące i wspierające rozwój holdingu rekrutacyjnego,
- współpraca bezpośrednio z zarządem holdingu.
A-TEAM Recruitment
Junior Recruitment Specialist
- zespołowa oraz samodzielna, kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze (branże: IT, meblowa, farmaceutyczna, medyczna, transport morski i lotniczy),
- przygotowywanie long&short list kandydatów,
- wyszukiwanie kandydatów metodą direct search,
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- sporządzanie pełnych raportów nt. potencjału zawodowego kluczowych kandydatów,
- wspieranie zespołu w bieżących projektach rekrutacyjnych.
Sedlak & Sedlak
Junior Recruiter (praktyka)
Dział rekrutacji:
selekcja dokumentów aplikacyjnych, searching kandydatów, przygotowywanie short list kandydatów.

Dział wynagrodzeń:
aktualizacja bazy CRM, przygotowywanie streszczeń z zagranicznej prasy specjalistycznej oraz artykułów nt. wynagrodzeń (opracowanie i publikacja dwóch własnych tekstów).
Uniwersytet Jagielloński
Lider Projektów z obszaru ZZL/marketing
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
DOŚWIADCZENIE ZDOBYTE W TRAKCIE STUDIÓW:

10.2008 - 09.2010
Prezes Koła Naukowego Strateg (do końca czerwca 2009 Wiceprezes)
- nawiązywanie współpracy z podmiotami z rynku pracy (m.in.: Ernst&Young, RR Donelly, Comarch), pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji; zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem; rekrutacja nowych członków Koła; zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy; pomysłodawczyni i organizatorka 3 konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów. Stworzenie forum internetowego dla członków Koła.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.

03 - 09.2010
Członkini Rady Wydziału
- reprezentowanie interesów studentów.

03.2009 - 05.2010
Ambasadorka ds. PR BIURA KARIER UJ
– rozpowszechnianie oferty i możliwości Biura Karier wśród studentów Wydziału.

01 - 05.2010
Koordynatorka ds. Festiwalu Nauki 2010
- budowa i zarządzanie zespołem projektowym; marketing i PR.

02 - 03.2010
Lider 6-osobowego zespołu reprezentującego Wydział Zarządzania podczas Krakowskich Targów Edukacyjnych.

01 - 03.2010
Koordynatorka ds. Dnia Otwartego Wydziału
- budowa i zarządzanie zespołem, koordynacja działań PR; zorganizowanie studentom specjalistycznych szkoleń i konkursu z obszaru ekonomii i zarządzania; wystąpienie i prelekcja pt. "Cechy skutecznego menadżera i główne zasady zarządzania zespołem".
Uniwersytet Jagielloński
Prezes
Koło Naukowe STRATEG - Uniwersytet Jagielloński, Instytut Ekonomii i Zarządzania (http://www.econ.u
- nawiązywanie współpracy z podmiotami z rynku pracy (m.in.: Ernst&Young, RR Donelly, Comarch, ebiznes.pl),
- pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji,
- zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem,
- rekrutacja nowych członków Koła,
- zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy, opracowanie wyników oraz przedstawienie ich w audycji radiowej (Radiofonia) i podczas konferencji studencko-biznesowej,
- pomysłodawczyni i organizatorka trzech konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów, z absolwentami kierunku zarządzanie UJ pracującymi na wysokich, menadżerskich stanowiskach w wiodących na rynku firmach (E&Y, RR Donelly, Comarch),
- stałe monitorowanie możliwości rozwoju i podejmowania nowych wyzwań,
- inicjowanie i rozliczanie projektów.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Z panią Emilią Wasiuk spotkałem się przy okazji konferencji „W labiryncie E-biznesu”, współorganizowanej przez nią 16 marca 2010 roku w ramach Koła Naukowego Strateg działającego przy Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, na której wygłaszałem referat pod tytułem: „O pirackich padach, wirtualnych światach i... goliźnie internetowej. Wikinomia FAQ”.

Od początku przygotowań do konferencji pani Emilia dała się poznać jako osoba zaangażowana, odpowiedzialna, a jednocześnie otwarta na moje prośby i bardzo sympatyczna. Pierwsze wrażenie potwierdził osobisty kontakt, który nie tylko zaowocował bardzo udaną, jak sądzę, konferencją, ale również znajomością oraz współpracą, która trwa do dziś.

Pani Emilia Wasiuk jest przykładem osoby łączącej w sobie najlepsze cechy ciekawego świata profesjonalisty i przyjaznego, uśmiechniętego współpracownika. Jestem przekonany, że jakkolwiek potoczy się jej kariera zawodowa, będzie bardzo wartościowym filarem swego miejsca pracy.

Szkolenia i kursy

- Thomas TEIQ - Narzędzie badające inteligencję emocjonalną (Thomas International Ltd., 7 października 2015), szkolenie certyfikowane;

- Thomas PPA - Narzędzie do analizy profilu osobowościowego oraz stylu pracy (Thomas International Ltd., 11 września 2015), szkolenie z procesem certyfikacji i egzaminem weryfikującym kompetencje;

- Kierowanie zespołem - warsztaty menadżerskie (KC Centrum Rozwoju, 6 lutego 2013r.);

- Kompleksowe Szkolenie Menedżerskie: System naczyń połączonych – firma akademicka szansą rozwoju kariery naukowej (CITTRU, październik 2011 - styczeń 2012);

- Komunikacja Perswazyjna (NERAIDA, listopad 2010).

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
Logo
Turystyka - specjalizacja: Organizacja i obsługa miedzynarodowego ruchu turystycznego, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkola Zawodowa im. Papieża Jana Pawla II w Białej Podlaskiej

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

- psychologia zachowań ludzkich, szczególnie motywacja i zarządzanie konfliktem;
- podróże i sport (rower – dwukrotnie wygrany konkurs rowerowy Polskiego Radia Pr.3 „Wakacje na dwóch kółkach”; bieganie – wielokrotna medalistka w biegach na krótkie i długie dystanse; fitness),
- kino akcji, literatura science-fiction, biografie ikon mody i historia mody,
- taniec,
- dobra kawa.

Organizacje

- Członek Klubu EMPLOYER BRANDING INSTITUTE,
- Członek Honorowy Koła Naukowego STRATEG - Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków ("reanimatorka" organizacji, wiceprezes i prezes)

Inne

- Prawo Jazdy kat. B
- biegła znajomość obsługi programów MS Office (Word, PowerPoint, Excel), umiejętność administracji stronami internetowymi w programie WordPress oraz swobodna praca w środowisku Linux.


NIEZALEŻNIE PODEJMOWANE DZIAŁANIA SPECJALISTYCZNE (HR):

1) ARTYKUŁY nt. HRM:

12.2015
Sposoby i zasady wyłaniania talentów: „4 Necessary actions and 6 rules about the real talent identification, attraction and keeping them in the company”. Tekst w angielskiej wersji językowej, LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/4-necessary-actions-6-rules-real-talent-attraction-keeping-wasiuk?trk=prof-post

2013
Jak zrekrutować i zatrzymać fundraisera?, ngo.pl

2011
Udzielenie wypowiedzi eksperckiej do marcowego wydania ‘Personel Plus’ nt. odpływu polskich talentów za granicę (wywiad z ramienia Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego).

2011
Japońska kultura organizacyjna w Japonii i w innych krajach, w: KAIZEN Discovery nr 2 (s. 10-14), http://kaizenexplorer.pl/images/numer-2.pdf

2010
Odkrywanie potencjału pracowników w stylu japońskim. System sugestii kaizen w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi, w: KAIZEN Discovery (s. 3-10), wyd. WSZiI w Rzeszowie

2009
- Specyfika wynagradzania w branży turystycznej, wynagrodzenia.pl
- Czy pracodawcy są przygotowani na nadchodzące ożywienie gospodarki?, rynekpracy.pl


WYSTĄPIENIA na konferencjach i spotkaniach branżowych:

02.2015
Wystąpienie eksperckie na spotkaniu branżowym ‘HR na Śniadanie’, w Krakowie. Prelekcja nt. sposobów wyławiania, motywowania i utrzymywania w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. http://www.hrnasniadanie.pl/

29.05.2010
Prelegentka podczas seminarium w ramach Targów Informacji Europejskiej "UNIA MOŻLIWOŚCI" (organizator: Europejskie Forum Studentów AEGEE, Kraków). Prelekcja nt. współczesnych możliwości rozwoju zawodowego.

16.03.2010 - Uniwersytet Jagiellońskie, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji "W LABIRYNCIE E-BIZNESU".

26.02.2010 - Uniwersytet Jagielloński, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji pt. Przygotowanie studentów do wejścia na współczesny rynek pracy. Przeprowadzenie i prezentacja wyników badań na w/w temat wśród studentów, wykładowców akademickich oraz firm.

10.12.2009 - Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
Prelegentka na I Międzynarodowej Konferencji Kół Naukowych pt. Współczesne kierunki rozwoju nauk ekonomicznych. Prelekcja pt. System sugestii w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi.

Grupy

100 wszystkich wypowiedzi
14 plusów
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
LETs GET BETTER
LETs GET BETTER
Projekt Let's Get Better to cykl BEZPŁATNYCH SZKOLEŃ dla studentów, realizowany przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków.
Polski HR
Polski HR
Grupa dedykowana wszystkim zainteresowanym strukturą rynku HR w Polsce.
PRACA KRAKÓW
PRACA KRAKÓW
Giełda pracy dla osób z Krakowa i okolic. Grupa dla osób poszukujących pracy.
praca w Krakowie
praca w Krakowie
Szukam lub dam pracę w Krakowie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
SELECT
SELECT
grupa dla studentów, nauczycieli, pasjonatów języków obcych
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.
Szkolenia w Krakowie
Szkolenia w Krakowie
jeśli znasz jakiekolwiek ciekawe szkolenia, konferencje, które odbywają się w Krakowie lub w okolicach, proszę podaj tutaj informację :)Rozwój w zasięgu ręki to jest COŚ! :D
WSPÓŁPRACA W BIZNESIE
WSPÓŁPRACA W BIZNESIE
Grupa skupia ludzi z różnych organizacji poszukujących nowych rozwiązań (nie tylko biznesowych) dla siebie, swoich firm lub firm w których pracują.