Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Negocjacje
Project Management
Rekrutacja
Wyławianie talentów
zarządzanie talentami
Business Developement ,
Badania psychometryczne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
HR & Business Development Advisor
*Niezależna aktywność.
Permanentne, niezależne konsultacje na życzenie w obszarach: zarządzania personelem, identyfikacji i pozyskiwania talentów, niestandardowych rekrutacji, budowania motywującej kultury organizacyjnej, zarządzania środowiskiem zróżnicowanym kulturowo oraz w rozwoju biznesu.
wystawiono
Pani Emilia dała się poznać, jako osoba z niezwykłym potencjałem, pracowita, ambitna, niewahająca się przed podejmowaniem trudnych wyzwań.
Osoba z niespożytą energią i pomysłami, szybko ucząca się, co w czasach, gdy sytuacja szybko się zmienia jest dużym atutem.
Osoba z niespożytą energią i pomysłami, szybko ucząca się, co w czasach, gdy sytuacja szybko się zmienia jest dużym atutem.
wystawiono
Panią Emilię Wasiuk poznałem mniej więcej 6 lat temu podczas procesu rekrutacji, który prowadziłem. Pełniłem wówczas stanowisko kierownicze w Firmie AXA. Już na samym początku wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie. Mimo rozbieżności w ścieżkach kariery, do tej pory udaje mi się utrzymać kontakt z Panią Emilią. Już w momencie naszego pierwszego spotkania wyróżniała się doświadczeniem niepomiernie większym niż jej konkurenci, a na pewno rówieśnicy. Uważam, że jest to bardzo ważne, bo świadczy o jej ciągłym i bardzo dynamicznym rozwoju. Stawianie celnych, licznych pytań i chęć uczenia się od innych objawiające się częstymi dysputami natury biznesowej, których mogłem doświadczyć, a będących inicjatywą Pani Emilii tylko potwierdzają ten fakt. Dzisiaj mam pewność, że wektory inicjowania kontaktu, prośba o poradę i pytania w kwestii kierowania swoją dalszą karierą bardziej wypływają z mojej strony. Teraz kiedy stoję przed ważną decyzją biznesową, potrzebuję rozwiązać istotne, a czasem nawet krytyczne problemy zarządcze, dzwonię do Niej. Mam nadzieję, co często powtarzam, że kiedyś będę miał okazję pracować z tym największym profesjonalistą, jakiego do tej pory miałem okazję poznać - z Panią Emilią Wasiuk.
wystawiono
Z Emilią miałem okazję współpracować stosunkowo krótko, ale już w tym czasie zdążyła mi zaimponować przede wszystkim profesjonalizmem oraz rzeczowym podejściem do sprawy. Zarówno podczas spotkania, jak też w późniejszym kontakcie. Towarzyszyło temu również pozytywne nastawienie i otwartość, którą bardzo sobie cenię w rozmowach z moimi Klientami. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nasze drogi zawodowe się skrzyżują bo w końcu świat HR jest bardzo mały:).
HR Manager and Branch Supervisor
Netmomentum Sp. z o.o., Kraków
Zarządzanie wszystkimi procesami HR i projektami rekrutacyjnymi zgodnie z potrzebami i celami firmy. Praca w środowisku międzynarodowym. Odpowiedzialność za siedzibę firmy oraz 30-osobowy, zróżnicowany kulturowo personel firmy.
1. Kompleksowe koordynowanie projektów rekrutacyjnych (w tym rekrutacja obcokrajowców)
2. Samodzielne wyławianie talentów z rynku pracy (sprzedaż, obsługa klienta, IT) – poszukiwanie, inicjowanie i stosowanie niestandardowych form rekrutacji; opracowanie specjalistycznej, dopasowanej do priorytetów firmy metody rekrutacyjnej.
3. Współpraca i angażowanie liderów zespołów w procesy oceny potencjału zawodowego kandydatów w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
4. Koordynacja procesów promocji i awansów pracowników we współpracy z menadżerami zespołów.
5. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy w obszarze HR i rekrutacji.
6. Analiza i ocena efektywności prowadzonych działań rekrutacyjnych (metod, kosztów i wyników).
7. Przeprowadzanie rozmów: motywujących, oceniających, awansujących, dyscyplinujących oraz exit interviews.
8. Bieżące, codzienne wsparcie liderów i przełożonego w zarządzaniu zespołami i firmą.
9. Kształtowanie i zarządzanie systemem motywacyjnym.
10. Zarządzanie modelem wynagradzania pracowników, w tym benefitów finansowych.
11. Kształtowanie i odpowiedzialność za budżet firmy w obszarze HR i rekrutacji.
12. Ewidencja zatrudnienia i aktualizacja struktury organizacyjnej. Administracja umowami cywilno-prawnymi, zarządzanie urlopami (współpraca z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową).
13. Rozwijanie międzynarodowej, pozytywnej kultury organizacyjnej. Organizacja eventów firmowych.
---
PIERWSZY ETAP WSPÓŁPRACY (ok. 3 miesięcy) - BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
1. Stworzenie i rozwój kreatywnej przestrzeni biurowej.
2. Koordynowanie procesu rekrutacji i selekcji pierwszych pracowników.
3. Wyłonienie spośród pracowników najbardziej utalentowanych osób i powołanie podległej kadry menedżerskiej.
4. Budowa i rozwój głównych zespołów (sprzedaż, utrzymanie Klienta, tech/IT, administracja).
---
DODATKOWE PROJEKTY:
1. Samodzielne opracowanie metody rekrutacyjnej, dopasowanej do priorytetów i strategii rozwoju firmy. Zaprojektowanie kluczowych komponentów narzędzia rekrutacyjnego. Kontrolowanie i koordynacja tworzenia oraz wdrażania narzędzia.
2. Kontrolowanie i koordynacja pełnego procesu przeniesienia firmy do dwukrotnie większego biura, w związku z rozwojem firmy po niecałym roku jej funkcjonowania (stanowiło to jeden ze strategicznych celów ustalonych dla mnie na początku współpracy).
3. Organizacja udziału firmy w Dniach Kariery na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, 11 marca 2015r. Odpowiedzialność za marketing rekrutacyjny, kierowany do Polaków i obcokrajowców.
1. Kompleksowe koordynowanie projektów rekrutacyjnych (w tym rekrutacja obcokrajowców)
2. Samodzielne wyławianie talentów z rynku pracy (sprzedaż, obsługa klienta, IT) – poszukiwanie, inicjowanie i stosowanie niestandardowych form rekrutacji; opracowanie specjalistycznej, dopasowanej do priorytetów firmy metody rekrutacyjnej.
3. Współpraca i angażowanie liderów zespołów w procesy oceny potencjału zawodowego kandydatów w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
4. Koordynacja procesów promocji i awansów pracowników we współpracy z menadżerami zespołów.
5. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy w obszarze HR i rekrutacji.
6. Analiza i ocena efektywności prowadzonych działań rekrutacyjnych (metod, kosztów i wyników).
7. Przeprowadzanie rozmów: motywujących, oceniających, awansujących, dyscyplinujących oraz exit interviews.
8. Bieżące, codzienne wsparcie liderów i przełożonego w zarządzaniu zespołami i firmą.
9. Kształtowanie i zarządzanie systemem motywacyjnym.
10. Zarządzanie modelem wynagradzania pracowników, w tym benefitów finansowych.
11. Kształtowanie i odpowiedzialność za budżet firmy w obszarze HR i rekrutacji.
12. Ewidencja zatrudnienia i aktualizacja struktury organizacyjnej. Administracja umowami cywilno-prawnymi, zarządzanie urlopami (współpraca z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową).
13. Rozwijanie międzynarodowej, pozytywnej kultury organizacyjnej. Organizacja eventów firmowych.
---
PIERWSZY ETAP WSPÓŁPRACY (ok. 3 miesięcy) - BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
1. Stworzenie i rozwój kreatywnej przestrzeni biurowej.
2. Koordynowanie procesu rekrutacji i selekcji pierwszych pracowników.
3. Wyłonienie spośród pracowników najbardziej utalentowanych osób i powołanie podległej kadry menedżerskiej.
4. Budowa i rozwój głównych zespołów (sprzedaż, utrzymanie Klienta, tech/IT, administracja).
---
DODATKOWE PROJEKTY:
1. Samodzielne opracowanie metody rekrutacyjnej, dopasowanej do priorytetów i strategii rozwoju firmy. Zaprojektowanie kluczowych komponentów narzędzia rekrutacyjnego. Kontrolowanie i koordynacja tworzenia oraz wdrażania narzędzia.
2. Kontrolowanie i koordynacja pełnego procesu przeniesienia firmy do dwukrotnie większego biura, w związku z rozwojem firmy po niecałym roku jej funkcjonowania (stanowiło to jeden ze strategicznych celów ustalonych dla mnie na początku współpracy).
3. Organizacja udziału firmy w Dniach Kariery na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, 11 marca 2015r. Odpowiedzialność za marketing rekrutacyjny, kierowany do Polaków i obcokrajowców.
Project Manager (Business Development)
City Tour Polska Sp.z o.o. Sp.K.
Przygotowanie do wdrożenia projektu nowej usługi turystycznej w Krakowie, funkcjonującej na wzór innych krajów na całym świecie i mającej docelowo stać się odrębną, lecz podległą CTP Sp. z o.o. Sp.K. firmą.
- opracowanie strategii inwestycyjnej oraz biznesplanu projektu „Cracow Sightseeing Hop-on Hop-off”,
- przygotowanie pełnej dokumentacji koniecznej do wdrożenia i realizacji Projektu,
- przygotowanie rocznego planu realizacji wdrożonej usługi, współpraca przy tworzeniu polityki cenowej,
- prowadzenie rozmów i negocjacji z organami administracji publicznej,
- współpraca od strony handlowej z producentami, dystrybutorami
i dostawcami sprzętu oraz usług zewnętrznych, zarówno krajowymi jak
i z zagranicy,
- koordynacja działań marketingowych, przygotowanie kluczowych materiałów promocyjnych,
- zorganizowanie wizyty potencjalnie kluczowego partnera zagranicznego przy realizacji wdrożonej usługi – dyrektora globalnej firmy turystycznej, dostawcy audio-rozwiązań dla branży turystycznej,
- monitorowanie działań konkurencji,
- pozyskiwanie niezbędnych informacji dotyczących realizacji Projektu,
- sporządzanie cotygodniowych raportów o postępach i przedkładanie sprawozdań Zarządowi spółki CTP.
- opracowanie strategii inwestycyjnej oraz biznesplanu projektu „Cracow Sightseeing Hop-on Hop-off”,
- przygotowanie pełnej dokumentacji koniecznej do wdrożenia i realizacji Projektu,
- przygotowanie rocznego planu realizacji wdrożonej usługi, współpraca przy tworzeniu polityki cenowej,
- prowadzenie rozmów i negocjacji z organami administracji publicznej,
- współpraca od strony handlowej z producentami, dystrybutorami
i dostawcami sprzętu oraz usług zewnętrznych, zarówno krajowymi jak
i z zagranicy,
- koordynacja działań marketingowych, przygotowanie kluczowych materiałów promocyjnych,
- zorganizowanie wizyty potencjalnie kluczowego partnera zagranicznego przy realizacji wdrożonej usługi – dyrektora globalnej firmy turystycznej, dostawcy audio-rozwiązań dla branży turystycznej,
- monitorowanie działań konkurencji,
- pozyskiwanie niezbędnych informacji dotyczących realizacji Projektu,
- sporządzanie cotygodniowych raportów o postępach i przedkładanie sprawozdań Zarządowi spółki CTP.
Regional Project Manager
Rex Global Media Services, LLC in cooperation with Intel Corporation
Udział w międzynarodowym projekcie dot. badania globalnego rynku wydawniczego w wąskim obszarze IT.
- analiza potencjału rynku w Polsce,
- pozyskiwanie kluczowych informacji rynkowych oraz kluczowych dla projektu kontaktów,
- konsultacje i organizacja wizyty w Polsce Dyrektora Zarządzającego Rex Global Media Service z USA,
- koordynowanie działań projektowych na terenie Polski.
- analiza potencjału rynku w Polsce,
- pozyskiwanie kluczowych informacji rynkowych oraz kluczowych dla projektu kontaktów,
- konsultacje i organizacja wizyty w Polsce Dyrektora Zarządzającego Rex Global Media Service z USA,
- koordynowanie działań projektowych na terenie Polski.
Wykładowca na studiach dziennych (prowadzenie ćwiczeń)
Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II w Krakowie
Opracowanie i realizacja semestralnego, autorskiego kursu z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Forma zajęć: seminarium i warsztaty (90 min/tydz, studia dzienne). Przeprowadzanie zaliczeń i przyznawanie ocen końcowych studentom.
Tematyka:
- historia i ewolucja zarządzania personelem,
- rekrutacja, selekcja i pozyskiwanie talentów na współczesnym rynku pracy,
- zarządzanie pokoleniami X,Y,X,
- employer branding,
- budowanie zespołu, przywództwo,
- szkolenia i rozwój w firmie,
- coaching i mentoring w miejscu pracy,
- motywowanie i wynagradzanie,
- zarządzanie konfliktem,
- różnice kulturowe w miejscu pracy,
- podstawowe elementy prawa pracy,
- nowe technologie w HR.
Tematyka:
- historia i ewolucja zarządzania personelem,
- rekrutacja, selekcja i pozyskiwanie talentów na współczesnym rynku pracy,
- zarządzanie pokoleniami X,Y,X,
- employer branding,
- budowanie zespołu, przywództwo,
- szkolenia i rozwój w firmie,
- coaching i mentoring w miejscu pracy,
- motywowanie i wynagradzanie,
- zarządzanie konfliktem,
- różnice kulturowe w miejscu pracy,
- podstawowe elementy prawa pracy,
- nowe technologie w HR.
Specjalista ds. rozwoju i szkoleń - Dział Szkoleń
- opracowanie strategii rozwoju działu szkoleń na okres 3 lat,
- odpowiedzialność za promocję, sprzedaż i organizację (w tym rekrutację uczestników) szkoleń na terenie całej Polski (działania w oparciu o nowy produkt na rynku polskim),
- pełny nadzór nad realizacją szkoleń,
- współpraca z trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- opracowywanie ofert szkoleniowych,
- udział w szkoleniach i kilkakrotne prowadzenie szkoleń,
- stworzenie i rozbudowywanie zespołu regionalnych koordynatorów działań promocyjnych i edukacyjnych organizacji,
- nawiązywanie kontaktu i rozwijanie współpracy z kluczowymi osobami reprezentującymi środowiska: biznesowe, NGO, administracji publicznej,
- pomysłodawczyni strony www dedykowanej szkoleniom: www.szkolenia.fundraising.org.pl
- autorka artykułu nt. rekrutacji fundraiserów: http://fundraising.org.pl/jak-zrekrutowac-i-zatrzymac-fundraisera/
- odpowiedzialność za promocję, sprzedaż i organizację (w tym rekrutację uczestników) szkoleń na terenie całej Polski (działania w oparciu o nowy produkt na rynku polskim),
- pełny nadzór nad realizacją szkoleń,
- współpraca z trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- opracowywanie ofert szkoleniowych,
- udział w szkoleniach i kilkakrotne prowadzenie szkoleń,
- stworzenie i rozbudowywanie zespołu regionalnych koordynatorów działań promocyjnych i edukacyjnych organizacji,
- nawiązywanie kontaktu i rozwijanie współpracy z kluczowymi osobami reprezentującymi środowiska: biznesowe, NGO, administracji publicznej,
- pomysłodawczyni strony www dedykowanej szkoleniom: www.szkolenia.fundraising.org.pl
- autorka artykułu nt. rekrutacji fundraiserów: http://fundraising.org.pl/jak-zrekrutowac-i-zatrzymac-fundraisera/
wystawiono
Z Panią Emilią Wasiuk współpracowałem przy przygotowaniu i wdrożeniu dużego projektu strony internetowej Stowarzyszenia począwszy od konsultacji do realizacji. Od samego początku jako osoba koordynująca proces wykazywała się wysokim profesjonalizmem, rzeczowym podejściem do bieżących zagadnień oraz konstruktywnym zmysłem rozwiązywania nagłych problemów. Współpraca przebiegała sprawnie, w przyjaznej atmosferze, co przełożyło się na terminowe oraz satysfakcjonujące zakończenie projektu na przełomie kilku miesięcy. Pozytywne, profesjonalne nastawienie Pani Emilii przyczyniło się do utrzymania dobrych relacji, co w rezultacie dało owoc długoterminowej współpracy przy kolejnych realizacjach. Z pewnością polecam współpracę z Panią Emilią, zdecydowanie jest osobą kompetentną i godną zaufania.
Project Manager (HR/Business Development)
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie kontaktu z kluczowymi Klientami oraz stowarzyszeniami branżowymi,
- kompleksowa organizacja spotkań biznesowych holdingu na terenie całego kraju oraz nadzór nad przebiegiem spotkań,
- działania promujące i wspierające rozwój holdingu rekrutacyjnego,
- współpraca bezpośrednio z zarządem holdingu.
- kompleksowa organizacja spotkań biznesowych holdingu na terenie całego kraju oraz nadzór nad przebiegiem spotkań,
- działania promujące i wspierające rozwój holdingu rekrutacyjnego,
- współpraca bezpośrednio z zarządem holdingu.
Junior Recruitment Specialist
- zespołowa oraz samodzielna, kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze (branże: IT, meblowa, farmaceutyczna, medyczna, transport morski i lotniczy),
- przygotowywanie long&short list kandydatów,
- wyszukiwanie kandydatów metodą direct search,
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- sporządzanie pełnych raportów nt. potencjału zawodowego kluczowych kandydatów,
- wspieranie zespołu w bieżących projektach rekrutacyjnych.
- przygotowywanie long&short list kandydatów,
- wyszukiwanie kandydatów metodą direct search,
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- sporządzanie pełnych raportów nt. potencjału zawodowego kluczowych kandydatów,
- wspieranie zespołu w bieżących projektach rekrutacyjnych.
Junior Recruiter (praktyka)
Dział rekrutacji:
selekcja dokumentów aplikacyjnych, searching kandydatów, przygotowywanie short list kandydatów.
Dział wynagrodzeń:
aktualizacja bazy CRM, przygotowywanie streszczeń z zagranicznej prasy specjalistycznej oraz artykułów nt. wynagrodzeń (opracowanie i publikacja dwóch własnych tekstów).
selekcja dokumentów aplikacyjnych, searching kandydatów, przygotowywanie short list kandydatów.
Dział wynagrodzeń:
aktualizacja bazy CRM, przygotowywanie streszczeń z zagranicznej prasy specjalistycznej oraz artykułów nt. wynagrodzeń (opracowanie i publikacja dwóch własnych tekstów).
Lider Projektów z obszaru ZZL/marketing
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
DOŚWIADCZENIE ZDOBYTE W TRAKCIE STUDIÓW:
10.2008 - 09.2010
Prezes Koła Naukowego Strateg (do końca czerwca 2009 Wiceprezes)
- nawiązywanie współpracy z podmiotami z rynku pracy (m.in.: Ernst&Young, RR Donelly, Comarch), pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji; zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem; rekrutacja nowych członków Koła; zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy; pomysłodawczyni i organizatorka 3 konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów. Stworzenie forum internetowego dla członków Koła.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.
03 - 09.2010
Członkini Rady Wydziału
- reprezentowanie interesów studentów.
03.2009 - 05.2010
Ambasadorka ds. PR BIURA KARIER UJ
– rozpowszechnianie oferty i możliwości Biura Karier wśród studentów Wydziału.
01 - 05.2010
Koordynatorka ds. Festiwalu Nauki 2010
- budowa i zarządzanie zespołem projektowym; marketing i PR.
02 - 03.2010
Lider 6-osobowego zespołu reprezentującego Wydział Zarządzania podczas Krakowskich Targów Edukacyjnych.
01 - 03.2010
Koordynatorka ds. Dnia Otwartego Wydziału
- budowa i zarządzanie zespołem, koordynacja działań PR; zorganizowanie studentom specjalistycznych szkoleń i konkursu z obszaru ekonomii i zarządzania; wystąpienie i prelekcja pt. "Cechy skutecznego menadżera i główne zasady zarządzania zespołem".
10.2008 - 09.2010
Prezes Koła Naukowego Strateg (do końca czerwca 2009 Wiceprezes)
- nawiązywanie współpracy z podmiotami z rynku pracy (m.in.: Ernst&Young, RR Donelly, Comarch), pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji; zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem; rekrutacja nowych członków Koła; zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy; pomysłodawczyni i organizatorka 3 konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów. Stworzenie forum internetowego dla członków Koła.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.
03 - 09.2010
Członkini Rady Wydziału
- reprezentowanie interesów studentów.
03.2009 - 05.2010
Ambasadorka ds. PR BIURA KARIER UJ
– rozpowszechnianie oferty i możliwości Biura Karier wśród studentów Wydziału.
01 - 05.2010
Koordynatorka ds. Festiwalu Nauki 2010
- budowa i zarządzanie zespołem projektowym; marketing i PR.
02 - 03.2010
Lider 6-osobowego zespołu reprezentującego Wydział Zarządzania podczas Krakowskich Targów Edukacyjnych.
01 - 03.2010
Koordynatorka ds. Dnia Otwartego Wydziału
- budowa i zarządzanie zespołem, koordynacja działań PR; zorganizowanie studentom specjalistycznych szkoleń i konkursu z obszaru ekonomii i zarządzania; wystąpienie i prelekcja pt. "Cechy skutecznego menadżera i główne zasady zarządzania zespołem".
Prezes
Koło Naukowe STRATEG - Uniwersytet Jagielloński, Instytut Ekonomii i Zarządzania (http://www.econ.u
- nawiązywanie współpracy z podmiotami z rynku pracy (m.in.: Ernst&Young, RR Donelly, Comarch, ebiznes.pl),
- pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji,
- zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem,
- rekrutacja nowych członków Koła,
- zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy, opracowanie wyników oraz przedstawienie ich w audycji radiowej (Radiofonia) i podczas konferencji studencko-biznesowej,
- pomysłodawczyni i organizatorka trzech konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów, z absolwentami kierunku zarządzanie UJ pracującymi na wysokich, menadżerskich stanowiskach w wiodących na rynku firmach (E&Y, RR Donelly, Comarch),
- stałe monitorowanie możliwości rozwoju i podejmowania nowych wyzwań,
- inicjowanie i rozliczanie projektów.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.
- pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, opracowywanie strategii rozwoju organizacji,
- zarządzanie 15-osobowym, aktywnym zespołem,
- rekrutacja nowych członków Koła,
- zainicjowanie i koordynacja obszernych badań ankietowych dot. przygotowania studentów do wejścia na współczesny rynek pracy, opracowanie wyników oraz przedstawienie ich w audycji radiowej (Radiofonia) i podczas konferencji studencko-biznesowej,
- pomysłodawczyni i organizatorka trzech konferencji z oprawą medianą oraz spotkania branżowego dla studentów, z absolwentami kierunku zarządzanie UJ pracującymi na wysokich, menadżerskich stanowiskach w wiodących na rynku firmach (E&Y, RR Donelly, Comarch),
- stałe monitorowanie możliwości rozwoju i podejmowania nowych wyzwań,
- inicjowanie i rozliczanie projektów.
W listopadzie 2010 roku, otrzymane CZŁONKOSTWO HONOROWE.
współpracownik
wystawiono
Z panią Emilią Wasiuk spotkałem się przy okazji konferencji „W labiryncie E-biznesu”, współorganizowanej przez nią 16 marca 2010 roku w ramach Koła Naukowego Strateg działającego przy Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, na której wygłaszałem referat pod tytułem: „O pirackich padach, wirtualnych światach i... goliźnie internetowej. Wikinomia FAQ”.
Od początku przygotowań do konferencji pani Emilia dała się poznać jako osoba zaangażowana, odpowiedzialna, a jednocześnie otwarta na moje prośby i bardzo sympatyczna. Pierwsze wrażenie potwierdził osobisty kontakt, który nie tylko zaowocował bardzo udaną, jak sądzę, konferencją, ale również znajomością oraz współpracą, która trwa do dziś.
Pani Emilia Wasiuk jest przykładem osoby łączącej w sobie najlepsze cechy ciekawego świata profesjonalisty i przyjaznego, uśmiechniętego współpracownika. Jestem przekonany, że jakkolwiek potoczy się jej kariera zawodowa, będzie bardzo wartościowym filarem swego miejsca pracy.
Od początku przygotowań do konferencji pani Emilia dała się poznać jako osoba zaangażowana, odpowiedzialna, a jednocześnie otwarta na moje prośby i bardzo sympatyczna. Pierwsze wrażenie potwierdził osobisty kontakt, który nie tylko zaowocował bardzo udaną, jak sądzę, konferencją, ale również znajomością oraz współpracą, która trwa do dziś.
Pani Emilia Wasiuk jest przykładem osoby łączącej w sobie najlepsze cechy ciekawego świata profesjonalisty i przyjaznego, uśmiechniętego współpracownika. Jestem przekonany, że jakkolwiek potoczy się jej kariera zawodowa, będzie bardzo wartościowym filarem swego miejsca pracy.
Szkolenia i kursy
- Thomas TEIQ - Narzędzie badające inteligencję emocjonalną (Thomas International Ltd., 7 października 2015), szkolenie certyfikowane;
- Thomas PPA - Narzędzie do analizy profilu osobowościowego oraz stylu pracy (Thomas International Ltd., 11 września 2015), szkolenie z procesem certyfikacji i egzaminem weryfikującym kompetencje;
- Kierowanie zespołem - warsztaty menadżerskie (KC Centrum Rozwoju, 6 lutego 2013r.);
- Kompleksowe Szkolenie Menedżerskie: System naczyń połączonych – firma akademicka szansą rozwoju kariery naukowej (CITTRU, październik 2011 - styczeń 2012);
- Komunikacja Perswazyjna (NERAIDA, listopad 2010).
- Thomas PPA - Narzędzie do analizy profilu osobowościowego oraz stylu pracy (Thomas International Ltd., 11 września 2015), szkolenie z procesem certyfikacji i egzaminem weryfikującym kompetencje;
- Kierowanie zespołem - warsztaty menadżerskie (KC Centrum Rozwoju, 6 lutego 2013r.);
- Kompleksowe Szkolenie Menedżerskie: System naczyń połączonych – firma akademicka szansą rozwoju kariery naukowej (CITTRU, październik 2011 - styczeń 2012);
- Komunikacja Perswazyjna (NERAIDA, listopad 2010).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
- psychologia zachowań ludzkich, szczególnie motywacja i zarządzanie konfliktem;
- podróże i sport (rower – dwukrotnie wygrany konkurs rowerowy Polskiego Radia Pr.3 „Wakacje na dwóch kółkach”; bieganie – wielokrotna medalistka w biegach na krótkie i długie dystanse; fitness),
- kino akcji, literatura science-fiction, biografie ikon mody i historia mody,
- taniec,
- dobra kawa.
- podróże i sport (rower – dwukrotnie wygrany konkurs rowerowy Polskiego Radia Pr.3 „Wakacje na dwóch kółkach”; bieganie – wielokrotna medalistka w biegach na krótkie i długie dystanse; fitness),
- kino akcji, literatura science-fiction, biografie ikon mody i historia mody,
- taniec,
- dobra kawa.
Organizacje
- Członek Klubu EMPLOYER BRANDING INSTITUTE,
- Członek Honorowy Koła Naukowego STRATEG - Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków ("reanimatorka" organizacji, wiceprezes i prezes)
- Członek Honorowy Koła Naukowego STRATEG - Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków ("reanimatorka" organizacji, wiceprezes i prezes)
Inne
- Prawo Jazdy kat. B
- biegła znajomość obsługi programów MS Office (Word, PowerPoint, Excel), umiejętność administracji stronami internetowymi w programie WordPress oraz swobodna praca w środowisku Linux.
NIEZALEŻNIE PODEJMOWANE DZIAŁANIA SPECJALISTYCZNE (HR):
1) ARTYKUŁY nt. HRM:
12.2015
Sposoby i zasady wyłaniania talentów: „4 Necessary actions and 6 rules about the real talent identification, attraction and keeping them in the company”. Tekst w angielskiej wersji językowej, LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/4-necessary-actions-6-rules-real-talent-attraction-keeping-wasiuk?trk=prof-post
2013
Jak zrekrutować i zatrzymać fundraisera?, ngo.pl
2011
Udzielenie wypowiedzi eksperckiej do marcowego wydania ‘Personel Plus’ nt. odpływu polskich talentów za granicę (wywiad z ramienia Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego).
2011
Japońska kultura organizacyjna w Japonii i w innych krajach, w: KAIZEN Discovery nr 2 (s. 10-14), http://kaizenexplorer.pl/images/numer-2.pdf
2010
Odkrywanie potencjału pracowników w stylu japońskim. System sugestii kaizen w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi, w: KAIZEN Discovery (s. 3-10), wyd. WSZiI w Rzeszowie
2009
- Specyfika wynagradzania w branży turystycznej, wynagrodzenia.pl
- Czy pracodawcy są przygotowani na nadchodzące ożywienie gospodarki?, rynekpracy.pl
WYSTĄPIENIA na konferencjach i spotkaniach branżowych:
02.2015
Wystąpienie eksperckie na spotkaniu branżowym ‘HR na Śniadanie’, w Krakowie. Prelekcja nt. sposobów wyławiania, motywowania i utrzymywania w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. http://www.hrnasniadanie.pl/
29.05.2010
Prelegentka podczas seminarium w ramach Targów Informacji Europejskiej "UNIA MOŻLIWOŚCI" (organizator: Europejskie Forum Studentów AEGEE, Kraków). Prelekcja nt. współczesnych możliwości rozwoju zawodowego.
16.03.2010 - Uniwersytet Jagiellońskie, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji "W LABIRYNCIE E-BIZNESU".
26.02.2010 - Uniwersytet Jagielloński, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji pt. Przygotowanie studentów do wejścia na współczesny rynek pracy. Przeprowadzenie i prezentacja wyników badań na w/w temat wśród studentów, wykładowców akademickich oraz firm.
10.12.2009 - Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
Prelegentka na I Międzynarodowej Konferencji Kół Naukowych pt. Współczesne kierunki rozwoju nauk ekonomicznych. Prelekcja pt. System sugestii w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi.
- biegła znajomość obsługi programów MS Office (Word, PowerPoint, Excel), umiejętność administracji stronami internetowymi w programie WordPress oraz swobodna praca w środowisku Linux.
NIEZALEŻNIE PODEJMOWANE DZIAŁANIA SPECJALISTYCZNE (HR):
1) ARTYKUŁY nt. HRM:
12.2015
Sposoby i zasady wyłaniania talentów: „4 Necessary actions and 6 rules about the real talent identification, attraction and keeping them in the company”. Tekst w angielskiej wersji językowej, LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/4-necessary-actions-6-rules-real-talent-attraction-keeping-wasiuk?trk=prof-post
2013
Jak zrekrutować i zatrzymać fundraisera?, ngo.pl
2011
Udzielenie wypowiedzi eksperckiej do marcowego wydania ‘Personel Plus’ nt. odpływu polskich talentów za granicę (wywiad z ramienia Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego).
2011
Japońska kultura organizacyjna w Japonii i w innych krajach, w: KAIZEN Discovery nr 2 (s. 10-14), http://kaizenexplorer.pl/images/numer-2.pdf
2010
Odkrywanie potencjału pracowników w stylu japońskim. System sugestii kaizen w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi, w: KAIZEN Discovery (s. 3-10), wyd. WSZiI w Rzeszowie
2009
- Specyfika wynagradzania w branży turystycznej, wynagrodzenia.pl
- Czy pracodawcy są przygotowani na nadchodzące ożywienie gospodarki?, rynekpracy.pl
WYSTĄPIENIA na konferencjach i spotkaniach branżowych:
02.2015
Wystąpienie eksperckie na spotkaniu branżowym ‘HR na Śniadanie’, w Krakowie. Prelekcja nt. sposobów wyławiania, motywowania i utrzymywania w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. http://www.hrnasniadanie.pl/
29.05.2010
Prelegentka podczas seminarium w ramach Targów Informacji Europejskiej "UNIA MOŻLIWOŚCI" (organizator: Europejskie Forum Studentów AEGEE, Kraków). Prelekcja nt. współczesnych możliwości rozwoju zawodowego.
16.03.2010 - Uniwersytet Jagiellońskie, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji "W LABIRYNCIE E-BIZNESU".
26.02.2010 - Uniwersytet Jagielloński, Kraków
Pomysłodawczyni, organizatorka i prelegentka podczas konferencji pt. Przygotowanie studentów do wejścia na współczesny rynek pracy. Przeprowadzenie i prezentacja wyników badań na w/w temat wśród studentów, wykładowców akademickich oraz firm.
10.12.2009 - Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
Prelegentka na I Międzynarodowej Konferencji Kół Naukowych pt. Współczesne kierunki rozwoju nauk ekonomicznych. Prelekcja pt. System sugestii w japońskim modelu zarządzania zasobami ludzkimi.
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
LETs GET BETTER
Projekt Let's Get Better to cykl BEZPŁATNYCH SZKOLEŃ dla studentów, realizowany przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków.
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.
Szkolenia w Krakowie
jeśli znasz jakiekolwiek ciekawe szkolenia, konferencje, które odbywają się w Krakowie lub w okolicach, proszę podaj tutaj informację :)Rozwój w zasięgu ręki to jest COŚ! :D
WSPÓŁPRACA W BIZNESIE
Grupa skupia ludzi z różnych organizacji poszukujących nowych rozwiązań (nie tylko biznesowych) dla siebie, swoich firm lub firm w których pracują.