Emilia Ostrowska

Specjalista ds. marketing services, komunikacji BTL, ATL i interactive
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

H Warsaw
Senior Account Executive
Realizacja projektów 360⁰, pozyskanie nowego klienta - Deezer
Havas Engage Warsaw
Senior Account Executive
Strategia działań marketingowych BTL, ATL i interactive, kontrola i obsługa projektów 360⁰, przygotowywanie ofert new buisness oraz ich egzekucja.
Havas Engage Warsaw
Account Executive
Obsługa projektów z zakresu shopper marketingu oraz samplingów
Logo
Area Sales Manager
Tequila Polska, struktura: Sales Link
Organizowanie i koordynacja działań promocyjnych na terenie województwa mazowieckiego: rekrutacje, szkolenia, nadzór nad pracami podległych koordynatorów (3 osoby na stałe), sporządzanie raportów i umów
Logo
koordynator ds. promocji
Agencja promocji i reklamy Elektra
Organizacja i koordynacja projektów z zakresu shopper marketing.

Szkolenia i kursy

Organizowane przez Havas Worldwide Warsaw
• Trening kreatywności
• Jak być asertywnym?
• SEM i SEO
• Rozwiązania mobilne w marketing services
• Sztuka prezentacji
• Skuteczny menedżer

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: marketing medialny i public relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

ludzie (ich myśli, marzenia, zachowania, gry), dalekie i bliskie podróże (Tatry, kultura azjatycka widziana z bliska), sieci handlowe (w szczególności techniki wpływu na klientów), Power Combo.

Inne

Prawo jazdy, kategoria B,

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.