Eliza Amanowicz

Dyrektor Marketingu, Nowa Era część grupy SANOMA
Warszawa, mazowieckie

Skills

Advertising Business strategy Market Research Marketing strategy Online Advertising Social Media E-mail marketing

Languages

English
advanced
Russian
advanced

Experience

Logo
Dyrektor Marketingu
Nowa Era część grupy SANOMA
Harvard Business Review Polska
Dyrektor Marketingu
• Odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację strategii direct marketingowej, ATL, PR oraz internetowej dla wszystkich grup produktów Spółki.
• Odpowiedzialność za opracowanie koncepcji oraz realizację kampanii marketingowych opartych o nowe technologie i w nowych mediach.
• Całościowa odpowiedzialność za politykę brandingową firmy. Realny wpływ na kształtowanie strategii wizerunkowej Spółki.
• Odpowiedzialność za launch nowego segmentu produktowego, od zakupu praw, przez pozycjonowanie cenowe, dystrybucję, ATL, direct, PR i e-commerce
• Opracowanie i wdrożenie projektu sprzedaży door to door.
• Zarządzanie zespołem 9 managerów.
Logo
Dyrektor Sprzedaży/Marketing Manager
Bertelsmann Media / Świat Książki
• Zarządzanie Pionem w dziale Marketingu i Sprzedaży (zespół 20 osób)
• Zarządzanie Działem Sprzedaży i Promocji (zespół 10 osób)
• Udział w tworzeniu i realizacja kompleksowej strategii rozwoju dla rynku B2C i B2B
• Odpowiedzialność za sprzedaż w kanale B2C: direct marketing, działania e-commerce
• Odpowiedzialność za dobór narzędzi direct marketingowych do oferty produktów
• Odpowiedzialność za marketing mix dla B2B i B2C
Logo
Marketing Manager
Echo Cinema
• Opracowanie strategii sprzedaży i strategii promocji kin
• Zarządzanie i koordynowanie pracy specjalistów ds. Marketingu i menedżerów kin.
• Zarządzanie sprzedażą czasu reklamowego w kinach
Express Wieczorny
Dyrektor marketingu
• Planowanie i realizacja budżetów marketingowych, planowanie sprzedaży gazety, kreacja i realizacja akcji marketingowych generujących sprzedaż dziennika
• Zarządzanie Działem Marketingu i Promocji (15 os.)
• Koncepcja i realizacja kampanii ATL i BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi (kreacja i zakup mediów)

Education

Logo
Zarządzanie, studia podyplomowe
Warsaw School of Economics
Logo
resocjalizacja, magisterskie
Maria Grzegorzewska Academy of Special Education (ASE) in Warsaw

Specialities

Marketing
Marketing management

Hobby

Entuzjastka dobrej prozy, uwielbia film, fotografię i sport (narty, rower, pływanie, bieganie)

Groups

ASTRUM WYDAWNICTWO LECH TKACZYK
ASTRUM WYDAWNICTWO LECH TKACZYK
SPECJALIZACJA WYDAWNICTWA ASTRUM -MARKETING ZEWNĘTRZNY DLA FIRM WYKORZYSTUJĄCY KSIĄŻKĘ JAKO NOŚNIK REKLAMY FIRMY I PRODUKTU. NA DZISIAJ SKUPIAMY SIĘ NA MARKETINGU FARMACEUTYCZNYM, MARKETINGU DLA FI
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Businesswomans life
Businesswomans life
Na biznesowych salonach pojawiła się tajemnicza nieznajoma. Businesswoman jest niezależna, elegancka i ma to coś, czego zazdroszczą jej wszystkie inne, ten nieuchwytny błysk w oku, który charakteryzuj
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Harvard Business Review
Harvard Business Review
Dyskusje o publikacjach HBR & HBR Polska
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak rozwijać się szybko, skutecznie, a jednocześnie bez utraty siebie i swoich wartości? Jakie zagrożenia i cenne skróty warto znać w rozwoju osobistym? I jak śmiać się z własnego rozwoju?
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Kobieta AKTYWNA
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-) Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
korporacja.. i co później...
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
MARKETING 57
MARKETING 57
Książka opublikowana na grupie prezentuje 57 pomysłów na większy zysk. Zawiera wiele cennych wskazówek, popartych praktycznymi przykładami z życia. Daję Tobie zyskowne narzędzie. Od Ciebie zależy, czy