Eliza Adamczyk
Specjalista ds. PR, N7 s.c.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
Google+
Microsoft Office
komunikaty prasowe
Komunikacja kryzysowa
Facebook - menedżer reklam
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
N7 s.c.
- prowadzenie i integracja wszystkich profili social media
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja notatek prasowych dla mediów
- analiza konkurencji i rynku
- budowanie świadomości marki
- budowanie relacji z klientami
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
- tworzenie i realizacja nowego projektu związanego z branżą rozrywkową
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja notatek prasowych dla mediów
- analiza konkurencji i rynku
- budowanie świadomości marki
- budowanie relacji z klientami
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
- tworzenie i realizacja nowego projektu związanego z branżą rozrywkową
Prestige Account Executive
- realizacja założonych planów
- aktywne pozyskiwanie klientów na terenie zachodniej Polski
- prowadzenie wszelkich działań handlowych w oparciu o system CRM
- doradztwo produktowe
- utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
- dbanie o wizerunek międzynarodowej korporacji
- analiza działań konkurencji
- wdrażanie przyjętej strategii
- negocjacja kontraktów
- comiesięczne raportowanie
- obsługa programu ECOD
- aktywne pozyskiwanie klientów na terenie zachodniej Polski
- prowadzenie wszelkich działań handlowych w oparciu o system CRM
- doradztwo produktowe
- utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
- dbanie o wizerunek międzynarodowej korporacji
- analiza działań konkurencji
- wdrażanie przyjętej strategii
- negocjacja kontraktów
- comiesięczne raportowanie
- obsługa programu ECOD
Menedżer
Muchos Sp. z o. o.
- rebranding marki
- prowadzenie i integracja wszystkich profili social media
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja notatek prasowych dla mediów
- kompleksowa organizacja eventów odbywających się w klubie i pod jego szyldem na imprezach zewnętrznych
- budowanie relacji z klientami
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- analiza rynku konkurencji
- budowanie bazy klientów
- rekrutacja pracowników
- obsługa programu Gastro SOGA
- tworzenie nowej struktury firmy
- koordynacja pracy barmanów
- budowa systemu rozliczeń zmianowych
- budowa systemu księgowości i systemu rozliczeń towarów
- stworzenie misji i wizji przestrzeni letniej - Trójkąt Beermudzki
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
- prowadzenie i integracja wszystkich profili social media
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja notatek prasowych dla mediów
- kompleksowa organizacja eventów odbywających się w klubie i pod jego szyldem na imprezach zewnętrznych
- budowanie relacji z klientami
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- analiza rynku konkurencji
- budowanie bazy klientów
- rekrutacja pracowników
- obsługa programu Gastro SOGA
- tworzenie nowej struktury firmy
- koordynacja pracy barmanów
- budowa systemu rozliczeń zmianowych
- budowa systemu księgowości i systemu rozliczeń towarów
- stworzenie misji i wizji przestrzeni letniej - Trójkąt Beermudzki
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
Manager ds. marketingu i PR
N7 s.c.
- prowadzenie i integracja wszystkich profili social media
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych dla mediów
- aktualizacja strony www za pomocą WordPress
- kompleksowa organizacja eventów odbywających się w klubie i pod jego szyldem na imprezach zewnętrznych
- budowanie relacji z klientami
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- analiza rynku konkurencji
- budowanie bazy klientów
- rekrutacja pracowników
- obsługa programu Gastro POS
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
- tworzenie nowej struktury firmy
- koordynacja pracy barmanów
- określanie i wybór grup docelowych, narzędzi oraz kanałów komunikacji
- tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych dla mediów
- aktualizacja strony www za pomocą WordPress
- kompleksowa organizacja eventów odbywających się w klubie i pod jego szyldem na imprezach zewnętrznych
- budowanie relacji z klientami
- ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i PR-owych
- analiza rynku konkurencji
- budowanie bazy klientów
- rekrutacja pracowników
- obsługa programu Gastro POS
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych
- tworzenie nowej struktury firmy
- koordynacja pracy barmanów
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR