Dominika Adamczyk
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Badania marketingowe
Badania jakościowe
Badania ilościowe
SPSS Statistics
Prawo jazdy kat B
office 2013
Excel, Word, PowerPoint
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Projekty
Projekt badawczy ,,Drop-out na UW”
Cel badawczy projektu:
lepsze zrozumienie i wyjaśnienie zjawiska dropout na UW – odpowiedź na pytanie „Dlaczego studenci I roku odchodzą z uczelni?”
Zamawiający:
Komisja Senacka ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia, dr Anna Rosner
lepsze zrozumienie i wyjaśnienie zjawiska dropout na UW – odpowiedź na pytanie „Dlaczego studenci I roku odchodzą z uczelni?”
Zamawiający:
Komisja Senacka ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia, dr Anna Rosner
Zakres obowiązków
badanie jakościowe metodą pogłębionych wywiadów indywidualnych, sporządzenie raportu z badania
Szkolenia i kursy
· Metodologie badań jakościowych i ilościowych
Prowadzący: prof. Dominika Maison
· Przygotowanie, prowadzenie i zarządzanie projektami badawczymi
Prowadzący: Prorektor UW prof. Anna Giza-Poleszczuk
· GoogleAps jako narzędzie pracy zdalnej nad projektem badawczym
Prowadzący: Paweł Zaremba
· Warsztaty umiejętności miękkich
Prowadzący: Wojciech Lasota
Prowadzący: prof. Dominika Maison
· Przygotowanie, prowadzenie i zarządzanie projektami badawczymi
Prowadzący: Prorektor UW prof. Anna Giza-Poleszczuk
· GoogleAps jako narzędzie pracy zdalnej nad projektem badawczym
Prowadzący: Paweł Zaremba
· Warsztaty umiejętności miękkich
Prowadzący: Wojciech Lasota
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Staże/Praktyki
Staże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kliniczna psychologia
jest działem psychologii stosowanej zajmującym się profilaktyką, diagnostyką i terapią zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania, czyli zaburzeniami w regulacji stosunków człowieka z jego otoczeniem
Psychologia Mediów
Psychologia Mediów to nowy kierunek w psychologii, znany już od dawna. Grupa ta powstała w celu zrzeszenia studentów Psychologii WSFiZ oraz osób zainteresowanych tym tematem.
PSYCHOLOGIA, PSYCHOTERAPIA
Celem tej grupy jest podzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu psychologii i psychoterapii (przez profesjonalistów specjalizujących się w tych materiach) z osobami, które pragną poszerzyć włas
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie