Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie czasem
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
TRAPER Militaria Survival Outdoor
- przygotowanie sklepu "Traper" do otwarcia: pomoc właścicielowi przy wyborze wyposażenia, wybór towaru adekwatnego do charakteru sklepu, zainstalowanie i wdrożenie komputerowego systemu sprzedażowego;
- ułożenie od podstaw asortymentu; stworzenie własnego konceptu atrakcyjnej prezentacji towaru;
- aktywna sprzedaż asortymentu, obsługa Klientów wg. standardów;
- wprowadzanie towaru na stan sklepu i jego wycena;
- pomoc w tworzeniu akcji promocyjnych na sklepie;
- prowadzenie fanpage`a sklepu na portalu Facebook;
- obsługa sklepu internetowego: przygotowanie paczek i przekazanie ich kurierowi;
- ułożenie od podstaw asortymentu; stworzenie własnego konceptu atrakcyjnej prezentacji towaru;
- aktywna sprzedaż asortymentu, obsługa Klientów wg. standardów;
- wprowadzanie towaru na stan sklepu i jego wycena;
- pomoc w tworzeniu akcji promocyjnych na sklepie;
- prowadzenie fanpage`a sklepu na portalu Facebook;
- obsługa sklepu internetowego: przygotowanie paczek i przekazanie ich kurierowi;
Zastępca kierownika sklepu
KiK Textil Sp. z o. o.
- obsługa Klientów na kasie;
- dbanie o prawidłowe ułożenie asortymentu wg standardów VM obowiązujących w firmie;
- zarządzanie sklepem podczas nieobecności Kierownika;
- przyjmowanie i odpowiednie rozlokowanie towaru podczas dostaw. Kontrola prawidłowego przyjęcia towaru przez innych pracowników;
- przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do rozliczenia miesięcznego sklepu;
- dbanie o prawidłowe ułożenie asortymentu wg standardów VM obowiązujących w firmie;
- zarządzanie sklepem podczas nieobecności Kierownika;
- przyjmowanie i odpowiednie rozlokowanie towaru podczas dostaw. Kontrola prawidłowego przyjęcia towaru przez innych pracowników;
- przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do rozliczenia miesięcznego sklepu;
Konsultant
- aktywna obsługa Klientów wg standardów firmy PTC;
doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych;
- opieka nad strefą BTL wg standardów firmy;
- doradztwo posprzedażne – przyjmowanie reklamacji, naprawa sprzętu w punkcie w
ramach możliwości, pośrednictwo pomiędzy Klientem a autoryzowanymi punktami
serwisowymi;
doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych;
- opieka nad strefą BTL wg standardów firmy;
- doradztwo posprzedażne – przyjmowanie reklamacji, naprawa sprzętu w punkcie w
ramach możliwości, pośrednictwo pomiędzy Klientem a autoryzowanymi punktami
serwisowymi;
Kierownik Salonu
- zarządzanie personelem sklepu;
- obsługa klientów wg. standardów ustalonych przez firmę;
- motywowanie podległego zespołu;
- przeprowadzanie rekrutacji na stanowisko sprzedawcy;
- przeprowadzanie szkoleń ze standardów obsługi klienta oraz efektywnych technik sprzedaży;
- dbałość o prawidłowe ułożenie asortymentu
wg. standardów VM;
- pomoc w otwarciu stoiska depozytowego 4F w Ustrzykach Dolnych oraz sklepu depozytowego w Jarosławiu;
- przeprowadzenie szkoleń ze standardów obowiązujących w firmie oraz systemu Rufinet dla załóg nowootwieranych sklepów;
- obsługa klientów wg. standardów ustalonych przez firmę;
- motywowanie podległego zespołu;
- przeprowadzanie rekrutacji na stanowisko sprzedawcy;
- przeprowadzanie szkoleń ze standardów obsługi klienta oraz efektywnych technik sprzedaży;
- dbałość o prawidłowe ułożenie asortymentu
wg. standardów VM;
- pomoc w otwarciu stoiska depozytowego 4F w Ustrzykach Dolnych oraz sklepu depozytowego w Jarosławiu;
- przeprowadzenie szkoleń ze standardów obowiązujących w firmie oraz systemu Rufinet dla załóg nowootwieranych sklepów;
Kierownik Salonu
Top Secret Przemyśl/Jarosław, Troll Jarosław
- rekrutacja pracowników;
- zarządzanie personelem sklepu;
- skuteczne motywowanie pracowników;
- ocena personelu oraz stopnia zadowolenia z pracy pracowników
- podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- szkolenia personelu własnego oraz z innych salonów z technik sprzedaży, standardów wewnętrznych firmy oraz standardów obsługi;
- obsługa klientów;
- zarządzanie personelem sklepu;
- skuteczne motywowanie pracowników;
- ocena personelu oraz stopnia zadowolenia z pracy pracowników
- podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- szkolenia personelu własnego oraz z innych salonów z technik sprzedaży, standardów wewnętrznych firmy oraz standardów obsługi;
- obsługa klientów;
Młodszy Referent
- pomoc przy organizowaniu wystaw muzealnych;
- sporządzanie kart katalogu naukowego okazów numizmatycznych i
ikonograficznych;
- dygitalizowanie zbiorów muzealnych (dokumentów, numizmatów
oraz okazów ikonograficznych);
- zapoznanie się z systemem komputerowym do inwentaryzacji
muzealiów; przygotowanie systemu do użytku w Dziale
Historycznym;
- sporządzanie kart katalogu naukowego okazów numizmatycznych i
ikonograficznych;
- dygitalizowanie zbiorów muzealnych (dokumentów, numizmatów
oraz okazów ikonograficznych);
- zapoznanie się z systemem komputerowym do inwentaryzacji
muzealiów; przygotowanie systemu do użytku w Dziale
Historycznym;
Stażysta
- pomoc przy organizowaniu wystaw muzealnych;
- zapoznawanie się ze zbiorami MNZP, protokołami
inwentaryzacyjnymi, dokumentacją archiwalną;
- dygitalizowanie dokumentów historycznych;
- zapoznawanie się ze zbiorami MNZP, protokołami
inwentaryzacyjnymi, dokumentacją archiwalną;
- dygitalizowanie dokumentów historycznych;
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne:
- Visual Merchandising w sieci TS i Troll - Lublin 2008
- SOK GAME; Standardy Obsługi Klienta w sieci TS i Troll - Rzeszów 2009
- Standardy Obsługi Klienta w sieci TS i Troll - Jarosław 2010
- Visual Merchendising w sieci 4F i FOB - Kraków 2011
- "Trudny Feedback" - kurs internetowy przeprowadzony przez firmę Kontrakt-OSH, 2011
- "Techniki Sprzedaży" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Training Partners, Kielce 2011
- "Skuteczna sprzedaż pożyczek biznesowych" - szkolenie wewnętrzne przeprowadzone przez firmę Profi Credit Polska Sp.zo.o, Rzeszów 2013
- "Kasjer złotowy, rozpoznawanie waluty EURO i badanie autentyczności dokumentów przedkładanych przez kredytobiorcę i rozpoznawanie ich fałszerstw" - kurs przeprowadzony przez firmę Centrum Szkoleniowe DEDAL, Warszawa 2013
- Visual Merchandising w sieci TS i Troll - Lublin 2008
- SOK GAME; Standardy Obsługi Klienta w sieci TS i Troll - Rzeszów 2009
- Standardy Obsługi Klienta w sieci TS i Troll - Jarosław 2010
- Visual Merchendising w sieci 4F i FOB - Kraków 2011
- "Trudny Feedback" - kurs internetowy przeprowadzony przez firmę Kontrakt-OSH, 2011
- "Techniki Sprzedaży" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Training Partners, Kielce 2011
- "Skuteczna sprzedaż pożyczek biznesowych" - szkolenie wewnętrzne przeprowadzone przez firmę Profi Credit Polska Sp.zo.o, Rzeszów 2013
- "Kasjer złotowy, rozpoznawanie waluty EURO i badanie autentyczności dokumentów przedkładanych przez kredytobiorcę i rozpoznawanie ich fałszerstw" - kurs przeprowadzony przez firmę Centrum Szkoleniowe DEDAL, Warszawa 2013
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
literatura: Cussler, Brown, Masterton, King;
sport: biegi górskie, trekking, bushcraft, militaria
sport: biegi górskie, trekking, bushcraft, militaria
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la