Jak pracować hybrydowo?

Dzisiejsza rzeczywistość przewartościowała znane nam do tej pory modele pracy. Ten tradycyjny, stacjonarny, oczywiście się zachował i w wielu przypadkach nic nie wskazuje na to, że miałby się zmienić. Powszechniejsze, m.in. ze względu na bezpieczeństwo i lockdown, stały się także praca hybrydowa i praca zdalna. Jak odnaleźć się w pracy hybrydowej? Pomoże w tym konferencja organizowana przez firmę doradczą Socjomania – także w formie hybrydowej

Trend pracy elastycznej rośnie i na razie nic nie wskazuje na to, by miał się zatrzymać. Bo skoro wychodząc poza sztywne ramy można pracować równie wydajnie, dlaczego by nie zostać przy tym modelu. W czasie #PracaHybrydowaKonferencja właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Jak zarządzać zespołem, jak współpracować, gdy jego część jest rozproszona po całym kraju i jak dbać o relacje w firmie, aby praca hybrydowa była owocna – wyjaśnia Katarzyna Rząsa-Frońska z Socjomanii

#PracaHybrydowaKonferencja 2021

Po sukcesie ubiegłorocznej konferencji organizatorzy tym razem to właśnie człowieka stawiają na pierwszym miejscu, budując wokół niego 3 całkiem nowe bloki tematyczne: 

  • rola lidera, 
  • współpraca, 
  • emocje i relacje. 

Te 3 zagadnienia mają być drogowskazem do przyswajania wiedzy o pracy w modelu rozproszonym. Chcemy, byś skupił się nie tylko na zarządzaniu zespołem. Ważna jest też umiejętność egzekucji zadań w pracy na odległość i budowanie dobrych relacji w grupie. Dobra energia sprawia, że zespół pracuje bardziej efektywnie. Niestety, często o tym zapominamy, skupiając się tylko na taskach i dowożeniu wyników. 

Panel dyskusyjny live podzieliliśmy w podobny sposób. Z tą różnicą, że podczas wirtualnego spotkania na żywo, czekają 4 bloki tematyczne. Poszerzyliśmy go o wstęp, w czasie którego poznamy perspektywę wdrażania modelu hybrydowego i lekcji z tego płynących w dużej organizacji – Orange Polska – z perspektywą małej firmy – Socjomanii.

Warsztaty to kolejna nowość w programie konferencji o pracy hybrydowej.  2-godzinne spotkanie zatytułowane „Problem-solving w nowej rzeczywistości” ma nauczyć liderów, jak przeprowadzić podobny proces rozwiązywania problemów w modelu rozproszonym pracy. To wyjątkowy element naszej konferencji – dla wybranych. Nie tylko dlatego, że mamy jedynie 15 miejsc. Dedykujemy go najbardziej ambitnym, żądnym wiedzy i poszukującym inspiracji liderom, którzy chcą wiedzieć, jak skutecznie rozwiązywać problemy w grupie. A nie oszukujmy się. Te zawsze się pojawiają.

Hybrydowy program

Pierwszy etap #PracaHybrydowaKonferencja to platforma VOD, na której już czeka 25 prelekcji w 3 blokach tematycznych opisanych wyżej. Do tego dodaliśmy pigułki wiedzy, które porządkują zebrane wskazówki i case studies ekspertów z takich organizacji jak Ringier Axel Springer Polska, Netguru, Orange, BNP Paribas Cardiff czy NOBL Collective.

Nagrania na platformie są dostępne przez rok. Można je odtworzyć w każdej chwili i wracać, kiedy będziesz mieć taką potrzebę. Wygodne, prawda?

Drugi etap to panel dyskusyjny live, który odbędzie się 19 maja. Jest clue całego wydarzenia i tej części najbardziej nie możemy się doczekać! Nie ma nic bardziej ekscytującego w czasie konferencji, niż spotkania na żywo z panelistami, możliwość zadawania pytań i networking.

Wydarzenie live podzieliliśmy za to na 4 bloki:

  1. The Future of Hybrid Leadership (panel w języku angielskim)

Zaproszeni paneliści:

  • Mark Dekan (CEO w Ringier Axel Springer Polska)
  • Frank Bekkers (CEO w Mobile Vikings Polska)
  • Tina Sobocińska (HR Director, HR Transformation Leader)
  • Inaki Escudero (Curator of Changes of Tomorrow Newsletter at Hyper Island)
  • Szymon Lisowski (CEO, Socjomania)
  1. Rola lidera – przegląd praktyk i sprawdzonych taktyk, jak lider może sobie radzić z wyzwaniami pracy hybrydowej.

Zaproszeni paneliści:

  • Ewa Serwa (Project Portfolio Manager, Santander Consumer Bank SA)
  • Agata Polak (Head of HR at VOX CAPITAL GROUP)
  • Joanna Kucharska (CHRO, Sii Polska)
  • Adam Piwek (Communications & Content Marketing Manager, Goldenline)
  • Katarzyna Młynarczyk (co-founder, Socjomania)
  1. Współpraca – jak zwiększyć efektywność współpracy w zespołach rozproszonych?

Zaproszeni paneliści:

  • Iwo Szapar (Co-founder, Remote-how)
  • Tatiana Shveikus (Growth Specialist, Netguru)
  • Zuzanna Przybyła (Founder, World is Your Office)
  • Kaja Prystupa-Rządca & Nikolay Kirov (Kirov Strategic Negotiators)
  • Anna Żurek (Digital Strategy Lead, Socjomania)
  1. Emocje & relacje – jak być razem – zdalnie?

Zaproszeni paneliści:

  • Magda Ferretti (remote work expert, organisational psychologist)
  • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz (Group Communications Manager w Ringier Axel Springer Polska)
  • Anna Styrylska (Marketing Director, Veracomp Exclusive Networks)
  • Martyna Broda (Trener Biznesu, World is Your Office)
  • Katarzyna Rząsa (Digital Employer Branding Strategy Lead, Socjomania)

Szukasz inspiracji związanych z rozwojem kariery? Zajrzyj do naszego przewodnika Karierowy kompas i nie bój się szukać inspiracji w Centrum Kariery Goldenline. Tu zawsze znajdziesz sprawdzone inspiracje związane z wydarzeniami, szukaniem pracy i rozwojem Twojej kariery.