#13 Design Thinking w poznawaniu potrzeb w warunkach pracy zdalnej

Zapraszamy na ostatni webinar z cyklu #możesznanasliczyć

Design thinking to uznana metoda tworzenia innowacyjnych rozwiązań oparta o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb interesariuszy. Szczególnie pomocna w obecnie zastanej sytuacji, gdy pracodawcy i pracownicy stoją przed nowymi wyzwaniami wymagającymi innego spojrzenia na problem i wyjścia ze strefy komfortu, dotychczasowego utartego sposobu funkcjonowania. Podczas webinaru uczestnicy poznają przykłady stosowania w praktyce proponowanego podejścia. Jeśli jesteś pracodawcą lub liderem, dla którego środowisko pracy jest ważne i na które chcesz mieć wpływ, zapraszamy na ten odcinek. 

Czego jeszcze dowiesz się w ramach tego odcinka:

  • Koronakryzys a Employer Branding
  • metoda design thinking w czasach przed i po pandemii
  • komunikacja w warunkach pracy zdalnej
  • praktyczne wskazówki do badania kultury organizacyjnej

POBIERZ PREZENTACJĘ