Storytelling. Buduj wewnętrzny wizerunek firmy opowieściami
Jak mówić o firmie i do czego warto wykorzystać przy tym storytelling?
Zmieniaj HR na lepsze z Goldenline
Jak mówić o firmie i do czego warto wykorzystać przy tym storytelling?
Walka o talenty na rynku pracy jest coraz trudniejsza i ten trend się nie zmieni. Dlatego warto budować w firmie kulturę wspierania rekrutacji przez cały zespół. Jak? Podpowiadamy!
Nie udzielasz informacji zwrotnej odrzuconym kandydatom? Zapominasz o mailu podsumowującym rozmowę? Spływ na twoje ogłoszenia jest zazwyczaj niewielki? Brak ci konsekwencji i uważasz, że nie potrzebujesz już się dokształcać?
Zadbaj o jeszcze skuteczniejszą komunikacją z kandydatami
W chwili obecnej podwyżki u specjalistów pracujących w sektorze e-commerce wynoszą między 10% a 15%, zaś u managerów jest to przedział od 20% do 25% – wynika z danych HRK
Jedna czwarta firm zatrudniła Ukraińców w związku z wybuchem konfliktu, a 28 proc. planuje w najbliższym czasie zatrudnienie pracowników zza wschodniej granicy
Zakończyła się IV edycja programu edukacyjnego “Biznes kontra smog”, w którym wolontariusze z kilkudziesięciu zrzeszonych firm przygotowują i prowadzą szkolenia dla dzieci i młodzieży na temat przeciwdziałania zanieczyszczeniom powietrza i zmianom klimatu
Naprzeciw popandemicznym oczekiwaniom wyszedł Wedel, który dzięki remontowi biura tworzy miejsce, do którego zespół przychodzi z przyjemnością. Eksperci Wedla zdradzają, jaki jest przepis na stworzenie przestrzeni marzeń w budynku, który służy firmie od niemal 90 lat
Skutkiem długotrwałych zmagań z wyzwaniami, z którymi organizacje, zarządy i menedżerowie mierzą się od wybuchu pandemii COVID-19, jest m.in. stale zmieniający się krajobraz stylów pracy i potrzeb pracowników. Jak wyglądają w praktyce?