Ziemia 2 – czyli grywalizacja w służbie rekrutera
Zapraszamy do zapoznania się z case study firmy HAYS Poland, opisującego rekrutację za pośrednictwem grywalizacji.
Zmieniaj HR na lepsze z Goldenline
Zapraszamy do zapoznania się z case study firmy HAYS Poland, opisującego rekrutację za pośrednictwem grywalizacji.
GoldenLine udostępnił kolejną zmianę na Profilach Pracodawców. Z pewnością ucieszy wszystkich moderatorów!
O postawie przedsiębiorcy, umiejętności godzenia sprzecznych interesów, trudnościach związanych z postawą kandydatów w trakcie rekrutacji i monitorowaniu otoczenia opowiada Sylwia Sędrowicz Łyszczarz z Grupy Opinion.
Święta za pasem, zatem zapraszam Was do przedostatniego przeglądu mediów w tym roku. Dzisiaj, z wielką radością odsyłam Was do najnowszego numeru Magazynu Employer Branding; dodatkowo dowiecie się, jak rekrutować…
W Orange Polska od dwóch lat realizujemy działania budujące wizerunek pracodawcy. Są one skierowane nie tylko do potencjalnych pracowników, lecz także – a nawet przede wszystkim – mają na celu…
Czy jest możliwe budowanie marki pracodawcy posiłkując się jedynie nawet najbardziej kreatywnymi pracownikami działu HR? Jaki głos się liczy i daje największą wiarygodność podczas promowania firmy? Jak najlepiej przekazać komunikat…
Podczas uroczystej gali 10 grudnia br. wręczono nagrody w II edycji konkursu EB Kreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. Eksperci w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy przyznali tytuł EB Kreatora 2015 w…
W dzisiejszym przeglądzie mediów przeczytacie o 5. edycji raportu zrealizowanego przez firmę Antal, profesjonalizmie rekruterów, wykorzystaniu storytellingu w działaniach wizerunkowych oraz mierzeniu działań EB. Zapraszamy!
Działania employer brandingowe firmy to z jednej strony wirtualna rzeczywistość i aktywność w social media, które nie ograniczają się już jedynie do posiadania firmowego profilu na Facebooku, a z drugiej…