Julia Włosowicz o budowaniu zespołu w praktyce
O budowania zespołu od podstaw, onboardingu nowo powstałego teamu i budowaniu relacji między jego członkami opowiada Julia Włosowicz. Zapraszamy do lektury!
Zmieniaj HR na lepsze z Goldenline
O budowania zespołu od podstaw, onboardingu nowo powstałego teamu i budowaniu relacji między jego członkami opowiada Julia Włosowicz. Zapraszamy do lektury!
Rozpoczęły się prace związane z przeprojektowaniem całego serwisu GazetaPraca.pl. Już dziś, możecie zobaczyć pierwsze efekty zmian.
Przed weekendem zachęcamy do zapoznania się z nowinkami branżowymi z ostatniego tygodnia. Wśród nich m.in. o budowaniu zespołu na przykładzie Google, kilka wskazówek na temat personal brandingu, raport o rynku…
W najnowszej Scenie HR o podobieństwach między employer brandingiem i brand marketingiem, najlepszych praktykach pracodawców związanych z wykorzystaniem brand marketingu i przykładach negatywnego wpływu marki konsumenckiej na wizerunek pracodawcy opowiada Sabina…
Serwis GazetaPraca.pl rozpoczął kampanię wizerunkową obejmującą prasę, internet, telewizję i kino.
Marzec. Trzeci miesiąc roku. Ostatni miesiąc kwartału (brrr…), a jednocześnie pierwszy miesiąc targów pracy w całej Polsce, czyli HR-y na START w biegu po najlepszych! Mam jednak nadzieję, że w…
Już 16 marca o godzinie 10:00 zapraszamy na specjalne seminarium online, na którym naszym gościem specjalnym będzie Zyta Machnicka. Poruszymy na nim temat content marketingu w działaniach pracodawców.
W związku z połączeniem GazetaPraca.pl i GoldenLine najpóźniej od 1 kwietnia 2016 roku Profile Pracodawców będą dostępne także na serwisie GazetaPraca.pl.
W nowym wydaniu Sceny HR Martyna Nowakowska z firmy Devonshire GmbH opowiada o możliwościach rozwoju w branży HR, odpowiednim przygotowaniu do rozmowy z kandydatem i reprezentowaniu marki przez rekrutera.