IV edycja HR CHALLENGE POLAND już w marcu!

Już 8-9 marca 2023 roku w Warszawie odbędzie się czwarte forum HR CHALLENGE POLAND. Zgłoś uczestników swojej organizacji do wydarzenia i weź udział w największym krajowym spotkaniu Dyrektorów HR

HR CHALLENGE POLAND to wyjątkowa okazja do spotkania Dyrektorów HR z największych marek na rynku w Polsce, którzy wspólnie poszukają rozwiązań swoich aktualnych i najważniejszych wyzwań zawodowych. Forum potrwa 2 dni a w jego skład wchodzą 2 sesje plenarne oraz 6 sesji tematycznych:

  • Lider jako coach
  • Motywacja i zaangażowanie pracownika
  • Niepokój i odporność psychiczna
  • Presja na wynagrodzenia
  • Luki kompetencyjne
  • Rozwój i utrzymanie talentów.

Wiedza i cenne kontakty

Podczas eventu odbędą się również warsztaty Problem Solving Zone, a pierwszy dzień zostanie zwieńczony wspólnym koktajlem, czyli świetną okazją do networkingu. W wydarzeniu weźmie udział ponad 200 osób, a podczas forum skoncentrują się oni na tym:

  • Jak dopasować kulturę organizacyjną firmy do obecnych czasów
  • Jak HR może wspierać lidera w roli fascynatora i coacha
  • Jak budować motywację i zaangażowanie pracownika w hybrydowym modelu pracy
  • Jak zarządzać niepokojem i komfortem pracownika w chaotycznych czasach
  • Jak pogodzić wysokie oczekiwania pracowników z ekonomicznymi możliwościami organizacji
  • Jak dostarczyć organizacji brakujących kompetencji pracowniczych i utrzymać talent w firmie

Spotkanie jest cross-branżowe, a prelegentami będą Dyrektorzy z największych firm na rynku w Polsce m.in.: AGORA, AMREST, ANWIL, BANK PEKAO, BLIK, BUDIMEX, CANON, CAPAROL, CARLSBERG, CCC, COCA COLA,DANONE, DR GERARD, EMPIK GROUP, GSK COMMERCIAL, H&M, HASCO-LEK, ING BANK ŚLĄSKI, KOMEX, KRUK, LEGO GROUP, LUX MED, MEDIAMARKTSATURN, MICHELIN, MODIVO, NATURA, NETGURU, ORANGE, OTCF, PANASONIC CEE GROUP, PGNIG, PKN ORLEN, PZU, REVOLUT, ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA  SCHENKER, SEPHORA, SHELL, TAURON, TCHIBO, TVN, VEOLIA ENERGIA WARSZAWA, VOLVO GROUP, ŻABKA i wiele innych!

Więcej o HR CHALLENGE POLAND przeczytasz na stronie wydarzenia:

Goldenline jest patronem medialnym wydarzenia.