Kingfisher rusza z nową kampanią promującą pracę zdalną

Stała praca zdalna w polskim oddziale firmy Kingfisher jest możliwa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich obecnych i przyszłych pracowników, firma wprowadza możliwość stałej pracy zdalnej, o czym komunikuje w swojej najnowszej kampanii employerbrandingowej

Stała praca zdalna w firmie Kingfisher

Polski odział firmy Kingfisher świadczy usługi m.in. z zakresu księgowości, finansów i automatyzacji. Do tej pory robił to ze swojego biura w stolicy Małopolski, Krakowie. Teraz Kingfisher, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich obecnych i przyszłych pracowników, wprowadza możliwość stałej pracy zdalnej, o czym komunikuje w najnowszej kampanii employerbrandingowej: „Nie musisz zmieniać swoich przyzwyczajeń. Pracuj dla krakowskiej firmy z dowolnego miejsca w Polsce” – zachęca m.in. w nowym wideo rekrutacyjnym, które w lekkiej formie pokazuje korzyści płynące z możliwości pracy z domu.

Kampania EB firmy Kingfisher

Global Business Services (GBS) z siedzibą w Krakowie wspiera pozostałą część biznesu Grupy Kingfisher w różnych krajach Europy. W nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej pracodawca pokazuje, że nawet mieszkając daleko od biura, można stać się częścią zespołu Kingfisher. Kandydaci nie muszą zmieniać miejsca zamieszkania, żeby zdobywać doświadczenie i rozwijać się w różnych działach firmy. A czas, który do tej pory poświęcali na dojazdy, mogą zainwestować w rozwijanie swoich pasji i zainteresowań.

Mimo że pracujemy z różnych miejsc w Polsce, zależy nam na tym, by już od pierwszego dnia każdy mógł poczuć się u nas jak u siebie. Wszystkim nowym osobom zapewniamy wsparcie oddelegowanego, doświadczonego pracownika, który pomaga zaadaptować się zdalnie w nowym miejscu pracy. Nazywamy to programem ‚’Buddy’. W ramach zespołów poznajemy się lepiej nie tylko podczas regularnych spotkań online, ale również w ramach prowadzonych grup zainteresowań czy w trakcie zdalnych warsztatów. Choć często dzielą nas dziesiątki kilometrów, dbamy o atmosferę i interakcje w zespołach – tak, by każdy czuł się częścią społeczności. Pandemia pokazała nam, że praca zdalna może również być efektywna, a czas potrzebny na dojazdy można zainwestować w tak istotne w dzisiejszych czasach dobre samopoczucie pracowników. I właśnie to chcieliśmy pokazać w naszej najnowszej kampanii – podsumowuje Elżbieta Zielińska, Global People Hub Manager w GBS.

Kampania promująca pracę zdalną w Kingfisher

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa MJCC. Ponieważ calem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z pracy ze swojego miejsca zamieszkania, skupiono się na narzędziach online, które potencjalni kandydaci – praktycy pracy zdalnej – wykorzystują na co dzień. Do wyodrębnionych grup docelowych zaplanowano działania z obszarów: performance marketingu, targetowanych kampanii, a także mediów społecznościowych. Linia kreatywna kampanii zostanie wykorzystana również w ramach employee advocacy.

Szukasz inspiracji? Zaglądaj regularnie na blog HR i blog HRlink, gdzie piszemy o patentach na skuteczną rekrutację, czy onboarding.

. prasówka bezpośrednie poszukiwania biznes candidate experience CSR direct search eb employer branding goldenline goldenline.pl hr HRlink human research IT kandydat kariera konferencja konkurs marka pracodawcy nowości nowość ogłoszenia praca pracodawca pracownik prasówka przegląd mediów przyszły pracownik raport rekrutacja rekruter rozwój rynek pracy scena hr serwis social media trendy trendy hr webinar wizerunek wizerunek firmy wynagrodzenia wyszukiwarka kandydatów zatrudnienie zmiany

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Human Relations Trends 2025”


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne