Goldenline w liczbach: 2021

Goldenline umarł – mówią jedni. Inni korzystając z naszego wsparcia rekrutują i prowadzą działania employer brandingowe jeszcze skuteczniej. Czas zatem podsumować 2021 rok i zajrzeć trochę do statystyk Goldenline

Dzisiaj skuteczna rekrutacja i budowanie marki pracodawcy to nie są wyłącznie działania pasywne. Wymagają od marek dobierania narzędzi i kanałów, które z jednej strony dbają o krótkoterminowy efekt, z drugiej pozwalają skutecznie budować działania komunikacyjne, aby osiągać zamierzone cele ujęte w strategiach HR, EB, czy całej organizacji – mówi Adam Piwek, ekspert marki pracodawcy z HRlink i Goldenline.

Społeczność Goldenline to już niemal 3 000 000 kandydatów. Średnio co miesiąc, w 2021 r., pojawiało się w naszej społeczności około 7 000 nowych kont potencjalnych pracowników i osób szukających rozwoju zawodowego.

Statystycznie w ciągu miesiąca Goldenline (według danych Google Analytics) w minionym roku odwiedzało 2 880 000 użytkowników, którzy generowali ponad 3,2 miliona sesji oraz niemal 5,4 miliona odsłon. Goldenline to:

  • profile pracodawców z opiniami użytkowników, którzy na swoich profilach zamieścili informację o pracy w tej organizacji
  • wyszukiwarka kandydatów ze średnim response rate na wiadomości rekrutera posiadającego w pełni uzupełniony profil na poziomie 40-80%
  • oferty pracy
  • serwisy internetowe
  • a także wyjątkowa społeczność specjalistów, ekspertów i managerów.

Serwisy Goldenline

Goldenline to także serwisy aż kipiące od wiedzy i inspiracji:

  • na blogu HR Goldenline – docieramy do 20 000 odbiorców z informacjami o HR-owych i EB-owych newsach oraz inspiracjami, które pomagają w jeszcze skuteczniejszej rekrutacji, czy prowadzeniu działań marki pracodawcy. W minionym roku wydaliśmy 10 e-booków, 4 raporty eksperckie, do udziału w których zaprosiliśmy liderów i konsultantów świata marketingu, HR i biznesu. Były to raporty eksperckie Human Relations Trends 2025, Idealna Rekrutacja, Idealny Onboarding i Idealny Employer Branding. Zaprosiliśmy Was do udziału w 20 webinarach oraz pierwszej Letniej Akademii Rekrutacji. Gdyby ktoś chciał odsłuchać wszystkie nasze webinary dla HR i EB managerów z 2021 roku potrzebowałby na to dokładnie całego dnia i 33 minut (24 godz. 33 minuty) – więc w sumie w weekend dałoby radę;) Pamiętajcie, że właśnie trwa Zimowa Akademia Marki Pracodawcy. To świetna okazja, żeby firmowe działania EB wznieść na wyższy poziom.
  • Centrum Kariery w skali miesiąca dociera do ponad 1 000 000 użytkowników zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji, ale także szukających nowego pracodawcy. Z myślą o wszytkich, którym nie jest obcy rozwój przygotowaliśmy w 2021 roku 10 webinarów oraz 10 e-booków, które pomagają nie tylko w odnalezieniu się na rynku pracy, ale wspierają naszą społeczność w codziennym rozwoju. Gdybyśmy chcieli wydrukować wszystkie teksty Centrum Kariery z 2021 r. (czego nie polecamy) i ułożyli je na kartkach A4 dłuższym grzbietem to uzyskalibyśmy linię długą na 28 kilometrów, czyli mniej więcej taką jak np. trasa z Wrocławia do Oławy, z centrum Warszawy do Grodziska Mazowieckiego, czy z Gliwic do Katowic. To świetne miejsce nie tylko do budowania swojej marki pracodawcy ale także autorskich treści związanych z rozwojem, czy rekrutacją, linkujących np. do firmowej zakładki kariery.

Co ważne, oba portale są dostępne także dla niezalogowanych użytkowników. Cieszymy się, że w 2021 roku jako Goldenline wspieraliśmy wiele wartościowych projektów, badań, wydarzeń i inicjatyw, zapewniając naszym użytkownikom także dodatkowe zniżki, rabaty, czy know-how przydatne w codziennej pracy.

Użytkownicy Goldenline

Warto pamiętać, że Goldenline to także dojrzała społeczność specjalistów i ekspertów. W naszej społeczności niemal 40% stanowią użytkownicy w wieku 30-39 i 40-49 lat.

Z jakich branż najczęściej rekrutują się nasi użytkownicy? Niemal 1/4 naszej społeczności tworzą przedstawiciele trzech branż:

  • Finanse i ekonomia
  • Sprzedaż
  • Administracja biurowa

Skąd pochodzą użytkownicy Goldenline? Z całej Polski, nie tylko z dużych miast wojewódzkich. Oczywiście z racji wielkości najbardziej reprezentowane są tutaj Mazowsze i Śląsk. Jednak wśród TOP-5 regionów znajdziesz także mieszkańców Małopolski, Dolnego Śląska i Wielkopolski.

Chcesz poznać więcej aktualnych statystyk Goldenline i dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci w osiąganiu sukcesów rekrutacyjnych i EB-owych? Umów się z naszymi doradcami i zapytaj o ofertę Goldenline uszytą pod Twoje potrzeby. Poznaj możliwości, jakie daje Goldenline dla Biznesu.

Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne

. prasówka benefity bezpośrednie poszukiwania biznes candidate experience CSR direct search eb employer branding goldenline goldenline.pl hr HRlink human research IT kandydat kariera konferencja konkurs marka pracodawcy nowości nowość ogłoszenia praca pracodawca pracownik prasówka przegląd mediów raport rekrutacja rekruter rozwój rynek pracy scena hr serwis social media trendy trendy hr webinar wizerunek wizerunek firmy wynagrodzenia wyszukiwarka kandydatów zatrudnienie zmiany