Zimowa Akademia Marki Pracodawcy Goldenline i HRlink zaprasza

Rozwijaj swoje kompetencje employer brandingowe. Nie czekaj i już teraz zapisz się na darmową Zimową Akademię Goldenline i HRlink podczas której odnajdziesz wiele inspiracji związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy

Zimowa Akademia Marki Pracodawcy to cykl 3 spotkań, w których możesz uczestniczyć na żywo bądź obejrzeć VoD, czyli ich zapis. To także, podobnie jak latem 2021 r., okazja do tego, aby szlifować swoje HR-owe kompetencje. Tym razem w obszarze marki pracodawcy.

Gospodarzami naszego cyklu będą:

  • Małgorzata Wojciekiewicz – Business Development Manager w HRlink i Goldenline, ekspertka marki pracodawcy od ponad 15 lat, autorka podcastu EB-on
  • Adam Piwek – marketing manager w HRlink i Goldenline, ekspert marki pracodawcy, który od ponad 15 lat pomaga firmom, instytucjom i organizacjom pozarządowym w skutecznej komunikacji, także w obszarze EB
Zimowa Akademia Marki Pracodawcy

– Zimowa Akademia Marki Pracodawcy to nie tylko projekt skierowany do HR-owców. Zapraszamy do udziału w nim specjalistów od marketingu, PR, managerów, dyrektorów zarządzających, sourcerów. Słowem wszystkich, dla których ten temat, w dobie coraz trudniejszych rekrutacji, jest ważny. Na start temat o umiejętnym łączeniu świata EB i rekrutacji – mówi Adam Piwek, jeden z gospodarzy Zimowej Akademii Marki Pracodawcy HRlink i Goldneline.

Zimowy projekt edukacyjny organizowany przez Goldenline i właściciela systemu do skutecznej rekrutacji (ATS) HRlink będzie składać się z trzech odsłon:

  • Marka pracodawcy a rekrutacja
  • Najczęstsze błędy w Employer Brandingu
  • Candidate & Employee Experience

Marka pracodawcy od A do Z

Zapraszamy zawsze we wtorki o godz. 11:00. Pierwsze spotkanie już we wtorek 18 stycznia 2022 r. Czas trwania to godzina plus sesja Q&A.

Nie możesz być z nami na żywo? Nic straconego! Po rejestracji na webinar otrzymasz jego zapis także z materiałami, które pomogą w wykonaniu zadania końcowego, które kończy certyfikacja Zimowej Akademii Marki Pracodawcy.

Uczestników, którzy wezmą udział albo zobaczą wszystkie spotkania prowadzone przez naszych ekspertów zaprosimy do udziału w certyfikacji. Nie będzie to jednak test. Chcemy wspólnie podzielić się naszą wiedzą i inspiracjami, dlatego uczestnicy będą reaizować employer brandingowe case studies dla Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie. Prowadzi ono także Zakład Aktywizacji Zawodowej, gdzie dorosłe osoby niepełnosprawne pracują w sekcji utrzymania zieleni czy gotują obiady w restauracji Chochelka.

Rekrutacja a Employer Branding

  • Wtorek 18 stycznia 2022 r., godz. 11:00

Podczas spotkania wspólnie zastanowimy się, jak działania employer brandingowe wpływają na procesy rekrutacyjne. Co każdy EB Manager może zrobić, aby wspierać efektywność rekrutacji dzięki swojej codziennej pracy.

Marka pracodawcy: ustrzeż się błędów

  • Kiedy? Wtorek 8 lutego 2022 r., godz. 11:00

Drugie spotkanie Zimowej Akademii Marki Pracodawcy to spotkanie z błędami, jakie często popełniane są w codziennej pracy Employer Branding Managerów. Czego nie robić, a co zrobić, gdy już zaczęliśmy brnąć w taką sytuację? Przekonaj się wspólnie z ekspertami HRlink i Goldenline już w pierwszy wtorek lutego.

Zadbaj o pozytywne doświadczenia kandydatów i pracowników

  • Wtorek 22 lutego 2022 r., godz. 11:00

Trzecie spotkanie dla pasjonatów employer brandingu to okazja do tego, aby przyjrzeć się budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników. Jak wygrywać w tych procesach, budując wizerunek dobrego pracodawcy? Przekonaj się razem z Małgorzatą Wojciekiewicz i Adamem Piwkiem w ostatni wtorek lutego.

Pamiętaj! Zimowa Akademia Marki Pracodawcy to nie tylko webinary. Po każdym ze spotkań otrzymasz jego zapis. Polecimy Ci także teksty i materiały, dzięki którym poszerzysz swoje EB-owe horyzonty.

Zasady certyfikacji w ramach Zimowej Akademii Marki Pracodawcy

  1. Certyfikacji w ramach Zimowej Akademii Marki Pracodawcy będą podlegać wyłącznie osoby, które uczestniczyły bądź obejrzały do 6.03.2022 r. wszystkie 3 spotkania (dalej: Uczestnik) w ramach cyklu organizowanego przez HRlink i Goldenline (dalej: Organizatorzy)
  2. Kryterium weryfikacji Uczestników będzie pozostawiony adres e-mail związany z rejestracją bądź zapisami na webinary
  3. Między 7 a 13.03.2022 r. Uczestnicy spełniający w/w kryterium otrzymają od Organizatorów zadanie – case studies employer brandingowe realizowane na rzecz Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Tęcza – Zakładu Aktywizacji Zawodowej w Oławie
  4. Przesłane zadanie będzie zawierać zasady oceny case studies dokonywane przez ekspertów Organizatora
  5. Na odesłanie go Uczestnik ma 14 dni liczonych od dnia roboczego następującego po dacie wysłania maila przez Organizatora
  6. Uczestnicy, którzy rozwiążą case studies otrzymując minimum 70% możliwych do uzyskania punktów, otrzymają tytuł absolwenta Zimowej Akademii Marki Pracodawcy wraz z dyplomem ukończenia w wersji elektronicznej. Zostanie on przekazany na adres e-mail podany w rejestracji
  7. Organizatorzy planują przekazanie na rzecz Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie otrzymanych odpowiedzi w ramach zadania
  8. Uczestnik ma prawo odmówić przekazania jego zadania – w tym celu powinien poinformować o tym Organizatora w momencie przekazania zadania
  9. W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Adamem Piwkiem z zespołu HRlink i Goldenline

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Human Relations Trends 2025”


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne