Webinar: Zadbaj o ogłoszenie o pracę

Już we wtorek 15 czerwca Goldenline i HRlink zapraszają we współpracy z Indeed na webinar na temat tego, jak tworzyć jeszcze skuteczniejsze ogłoszenie o pracę. Bądź z nami o godz. 11:00

  • Jak zadbać o dobry opis firmy?
  • O czym pamiętać w opisie stanowiska, aby znaleźć dopasowanych kandydatów?
  • Jakie benefity mogą przyciągnąć kandydatów do danej oferty?

To tylko niektóre z pytań, na jakie poszukamy odpowiedzi już we wtorek 15 czerwca 2021 r. o godz. 11:00.

Gośćmi Aliny Michałek z Goldenline i HRlink będą:

  • Agnieszka Maj-Pelczar – Account Executive Indeed & Glassdoor. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrożeniach usług online oraz w budowaniu relacji z klientami m.in. z branży IT, e-commerce oraz HR. W Indeed od ponad 2,5 roku wspiera firmy w tworzeniu efektywnych kampanii rekrutacyjnych oraz w budowaniu wizerunku Marki Pracodawcy. Absolwentka studiów zarządzania finansami oraz coachingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
  • Adam Piwek – ekspert zajmujący się doświadczeniami kandydatów i marką pracodawcy w środowisku digital. Od ponad 15 lat wspiera firmy m.in. w skutecznej komunikacji rekrutacyjnej. W HRlink i Goldenline odpowiada za tworzenie dopasowanej komunikacji spełniającej oczekiwania odbiorców. Trener biznesu i wykładowca-praktyk. Opiekuje się także Centrum Kariery Goldenline.

Szukasz inspiracji związanych z rekrutacją? Pomoże Ci w tym raport Idealna Rekrutacja.

Zapisz się na newsletter Goldenline, a otrzymasz bezpłatnie raport

„Idealna rekrutacja”

Dodaj komentarz