Goldenline w liczbach: styczeń 2021

Czy na Goldenline są kandydaci? Czy odpowiadają na wiadomości? Sprawdź, jak w liczbach wyglądał Goldenline w styczniu 2021 r.

Od jesiennego rozpoczęcia przejęcia Goldenline przez nowego właściciela, jakim jest HRlink minęło już kilka dobrych tygodni. Nowe zespoły IT, marketingu, sprzedaży, czy obsługi klienta każdego dnia pracują nad tym, aby Goldenline jeszcze bardziej spełniał oczekiwania zarówno użytkowników tego portalu kariery, jak i polskich przedsiębiorców, którzy mogą tutaj szukać kandydatów do pracy, czy budować swoją markę pracodawcy – mówi Krzysztof Syrek, Head of Marketing HRlink i Goldenline.

Zobacz, jak wyglądało Goldenline w liczbach w styczniu 2021 r.:

  • Goldenline w styczniu 2021 r. to 2 400 000 unikalnych użytkowników i 2 911 264 kont Polaków chcących rozwijać swoje kompetencje (Google Analytics i dane panelu analitycznego Goldenline). Według Mediapanelu – polskie badania internetu, czyli badania szacującego odwiedzalność różnych witryn internetowych na podstawie statystycznie dobranej grupy internautów, w styczniu odwiedziło nas 1 273 963. Skąd różnica między danymi Analyticsa a Mediapanelem (dawniej Megapanelem)? Wynika właśnie z rozbieżności między szacowaniem odwiedzalności na podstawie badania a danymi Google Analytics, które odbywają się na częściowo rozbieżnej metodologii zliczania użytkowników i ich aktywności. Możesz o tym przeczytać tutaj.
  • W styczniu 2021 r. pojawiło się 7 325 nowych użytkowników i użytkowniczek Goldenline (dane panelu analitycznego Goldenline)
  • 30% – to responsywność użytkowników Goldenline, czyli procent wiadomości, w których odpowiadają na m.in. na pytania i propozycje składane przez rekruterów (dane panelu analitycznego Goldenline)
  • Według danych Mediapanel (dawniej Megapanel – polskie badanie internetu) w styczniu 2021 r. o 15% wzrosła liczba aktywnych użytkowników korzystających z Goldenline w porównaniu z październikiem ubiegłego roku.
  • Z kolei o 26% wzrosła liczba stron odwiedzanych przez użytkowników Goldenline (porównanie Mediapanel styczeń 2021 r. vs. październik 2020 r.)
  • O niemal 1/4 wzrosła także liczba wizyt użytkowników na Goldenline (porównanie Mediapanel styczeń 2021 r. vs. październik 2020 r.)

Co ciekawego wydarzyło się na Goldenline w styczeniu?

  • Ruszyliśmy z cyklem webinarów dla rekruterów i HR-owców we współpracy z HRlink. W naszym styczniowym spotkaniu wzięło udział 534 słuchaczy. Najbliższy webinar o tym, jak rekrutować przez potencjał pracowników już 23 lutego o godz. 11:00.
  • Wystartowały pierwszy live Goldenline adresowany do szukających pracy. W ciągu pierwszych kilku dni obejrzało go już ponad 8 000 osób zainteresowanych znalezieniem lepszego pracodawcy. Najbliższe spotkanie, tym razem o rekrutacji zdalnej już 25 lutego o godz. 18:00
  • Rozpoczęliśmy nowy cykl Weekendowy przegląd… pracy, w którym wszystkim kandydatom podpowiadamy wartościowe oferty pracy i możliwości rozwoju. Z tym cyklem oprócz użytkowników Goldenline docieramy do ponad miliona osób w różnych grupach zatrudnienia na portalach społecznościowych innych niż Goldenline. Weekendowy przegląd pracy pojawia się w ramach Centrum Kariery Goldenline zawsze na dzień roboczy przed startem weekendu. Przeczytaj ostatni weekendowy przegląd pracy z 12 lutego
  • Nowe treści regularnie pojawiają się już w Centrum Kariery Goldenline adresowanym dla wszystkich, którzy szukają pomysłów na rozwój kariery oraz na Blogu Rekrutacyjnym Goldenline. Zapraszamy do współpracy!

Przed nami wiele zmian w Goldenline. Działa już nowa wyszukiwarka kandydatów Goldenline. Trwa także badanie użytkowników portalu oraz oczekiwań przedsiębiorców wobec wyzwań związanych z ludźmi w organizacjach. Podziel się w nim, w pełni anonimowo, swoją opinią klikając TUTAJ.


Pozyskuj, zatrudniaj oraz wdrażaj pracowników!

Sprawdź nasze narzędzia rekrutacyjne

Dodaj komentarz