Przegląd mediów – lipiec #2

Przed weekendem zajrzyjcie do nowej prasówki.

Employer branding na topie

Warto inwestować w działania Employer Branding, które będą korzystne z punktu widzenia wizerunkowego i kosztowego. Budowanie spójnej, wiarygodnej i atrakcyjnej marki pracodawcy to proces. Oznacza to, że im bardziej zwlekamy z działaniami w tym obszarze, tym bardziej oddalamy od siebie pozytywne efekty, jakie mogą one przynieść. W tegorocznym raporcie  przygotowanym przez HRM Institute 53 proc. ankietowanych wskazało, że stworzyli strategię kształtowania wizerunku pracodawcy. A ile na niego wydają , szczegóły znajdziesz TUTAJ.

O robotyzacji na rynku pracy

W ciągu najbliższych 10 lat automatyzacja wystąpi na szeroką skalę, a jej stopień będzie zależny od sektora gospodarki i typu działalności. O wyzwaniach na rynku pracy, nieuniknionej robotyzacji, problemach, z jakimi będą musieli mierzyć się menedżerowie, rozmowa z Axelem Parkhouse, prezesem grupy Arthur Hunt znajdziesz tutaj.

Najbardziej nieprawdopodobne zachcianki programistów

Sektor IT  cały czas się rozwija, dlatego zapotrzebowanie wzrasta. Na rynku pracy firmy toczą bój o najlepszych, prześcigając się w pomysłach. Firmy IT stają na głowie, żeby zwabić pracowników, kusząc nie tylko wysokimi zarobkami, a programiści robią, co mogą, żeby im tego nie ułatwiać . O najbardziej nieprawdopodobnych zachciankach programistów przeczytasz tutaj.

Dodaj komentarz