Pracownicy na wakacjach, czyli case study JYSK

Pracownicy najlepszego sklepu JYSK w Polsce w nagrodę za dobrą i solidną pracę wyjechali na wycieczkę na Maltę. 4 kwietnia stery w sklepie na ul. Towarowej w Warszawie przejęli managerowie.

Towarowa w rękach managerów

W JYSK Polska  co roku organizowane są liczne konkursy motywujące pracowników do jak najwyższej jakości pracy oraz obsługi klienta. Nagrodą są dodatkowe premie, a także wycieczka dla całej załogi.

W JYSK zawsze celebrujemy sukcesy i to jest właśnie przykład takiego działania. Dla nas – dyrekcji JYSK – jest to możliwość powiedzenia pracownikom, że dziękujemy im za wkład w rozwój firmy. Wyjazd integracyjny pozostaje w pamięci znacznie dłużej niż nagrody finansowe i jednocześnie przyczynia się do budowania jeszcze lepszych relacji wewnątrz zespołu. Pracownicy sami decydują, gdzie chcą spędzić urlop. Taka forma nagradzania jest też doceniana przez naszych pracowników – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.

Aktywny wypoczynek na Malcie

Kiedy managerowie obsługiwali klientów, pracownicy wypoczywali na Malcie.  Ten wyjazd pozwolił na nowo spotkać się i wspólnie przeżyć niesamowitą przygodę. Wybór Malty był prawie jednogłośny, dodatkowo sprawdzony i potwierdzony dobrą opinią.

#JYSKpraca

Głównym założeniem akcji promocyjnej Store Takeover i #JYSKpraca było przedstawienie w ciekawej formie finału wewnętrznego konkursu, polegającego na zamianie miejsc.

Celem akcji promocyjnej było przedstawienie aktywności employer brandingowej JYSK Polska oraz zainteresowanie programem motywacyjnym branżowych mediów. Długofalowo celem działania jest budowanie pozytywnego wizerunku JYSK jako dobrego pracodawcy i zachęcenie do składania aplikacji do pracy w naszej firmie.

Głównymi bohaterami filmu promocyjnego, który przygotowaliśmy, są pracownicy JYSK – dokładnie ci sami, którzy wyjechali na wakacje, oraz managerowie najwyższego szczebla. Dedykowana sesja zdjęciowa pozwoliła na zobrazowanie akcji w tradycyjnych mediach oraz gazetce marketingowej dystrybuowanej na terenie Warszawy. Dzięki temu osiągnęliśmy wartość dodaną akcji employer brandingowej – wsparcie sprzedaży.

Wysłaliśmy tradycyjnie informację prasową do redakcji lokalnych i ogólnopolskich. 30 redakcji opublikowało informację, co umożliwiło nam dotarcie do prawie 9 mln czytelników. Wykorzystaliśmy także wszystkie obsługiwane przez nas kanały social mediowe oraz serwis prasowy i  platformę, na której prezentujemy naszych pracowników.

Na dzień przed przejęciem – 3.04.2018 roku – opublikowaliśmy post na Facebooku (300 291 polubień,  299 508 obserwatorów); zasięg informacji: 382 630 wyświetlenia: 168 000 , reakcje: 931, udostępnienia: 71, komentarze: 73. Zdecydowaliśmy się tez na współpracę z 3 branżowymi influencerami. W sumie osiągnęliśmy zasięg na poziomie ok. 500 000.  Dodatkowo opublikowaliśmy film backstage.

Dzięki zaplanowanej wielokanałowo komunikacji, wykorzystaniu wielu narzędzi i form zapewniliśmy 4 tygodnie ciągłej komunikacji o akcji store takeover.

Dodaj komentarz