Przegląd mediów – styczeń #2

Przed weekendem zajrzyjcie do nowej prasówki z nowinkami HR i EB.

Poszukiwany, poszukiwana….!

Zanim roboty wkroczą do biur i zautomatyzują pracę, trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Przyszłością są nowatorskie i niestandardowe rozwiązania rekrutacyjne, które zabezpieczą firmy w rozwiązywaniu problemów związanych z niedoborem pracowników. Rynek regularnie informuje o nowych trendach rekrutacyjnych, ale pracodawcy korzystają również ze sprawdzonych narzędzi takich, jak ogłoszenia i direct search. Polecamy przegląd 2017 roku i sprawdzenie, kogo szukali rekruterzy w ubiegłym roku, jakie grupy zawodowe były najbardziej preferowane, w jakim przedziale wiekowym, z jakich regionów i jakie konkretne umiejętności były brane pod uwagę w rekrutacjach. Szczegóły znajdziecie tutaj: Najbardziej poszukiwani pracownicy 2017. Podsumowanie

Szczerość za szczerość

Tylko 53 pytania dzielą Was od odpowiedzialnego przygotowania się do wdrożenia komunikacji online. Maja Gojtowska przygotowała must have, które może być swoistym kompendium wiedzy dla każdej firmy, która rozpoczyna w sieci komunikację z kandydatami. Nie zwlekajcie lista pytań tutaj: 53 pytania o obecność marki pracodawcy w sieci

EB Kreator już niebawem

Do 2 lutego 2018 czekamy na zgłoszenia do IV edycji konkursu EB Kreator. Projekty mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania employer branding. Szczegółowe informacje: Zgłoś swoją firmę do IV edycji konkursu EB Kreator!

Dodaj komentarz